Gå til innhold

Bamseline`s prøvedagbok


Bamseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsner Madden, Charmina, Mrs.Potter, Melina, Mayamor og Charmina :klem:

Bare innom med en liten oppdatering, orker ikke så mye akkurat nå...

Var hos legen i dag. Først regnet hun ut at jeg var ca 10+6 på vei. Så kom vi til ultralyden. Skjønte vel at allt ikke var som det skulle for det tok en tid før hun fant fostersekken... Da sier hun at jeg tror jeg ser et foster, men det kunne ikke være mer enn ca.5 uker gammelt :klø: Det er jo etter jeg tok test..... Så enten så er det dødt eller så påsto hun at jeg da har blitt befruktet rett før jeg tok test..... Men, bare det at hun trodde hun så, da falt liksom alt sammen for meg, tror???? Jeg vil vite jeg!!!!!!!!!!!Må tilbake neste torsdag for å ta ny ultralyd for å se om det har vokst.

Hun sa også at det kunne være et unormalt svangerskap????? Hva er det da???? Jo, det var at fostersekken ble dannet sammen med morkake, men det ble ikke noe foster..... Aldri hørt om før... Hun mente at det ikke var dette da siden hun mente hun hadde sett et foster.....

Så her sitter vi da og vet ingenting, og føler meg litt hjelpeløs..... Tror vel egentlig innerst inne at det har gått galt jeg da, men sambo mener vi skal ha troen frem til neste undersøkelse... Men det er ikke lett... :cry:

Huff dette ble rotete men orker ikke rette opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:trøste:

For en ekkel beskjed å få!! Skjønner godt at du føler deg hjelpeløs... Skjønner at du vil vite NÅ... :trøste: :trøste: Håper inderlig at spiren har vokst til neste torsdag!!!!

Sender deg masse varme tanker..... :kose: Håper alt er i orden inni der, Bamseline... Tenker på deg!!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :trøste: :trøste:

Håper at du er kortere på vei enn tidligere antatt, dette var ikke noe gøy å høre.

Masse varme tanker fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

:trøste: Uff,dette var ikke noe kjekk beskjed å få nei! Sikkert fryktelig å måtte gå en hel uke å vente. Håper virkelig alt er bra der inne i magen din.

Stooor trøste- :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre :trøste: Tøft å skulle vente en hel uke før du får svar om alt er som det skal. Krysser fingrene for at alt går bra......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff vennen, nå fikk jeg helt vondt i magen! Det der var jo en skikkelig ekkel beskjed å få. Og så tøft å måtte vente flere dager før dere får vite noe mere!

Tenker masse på deg vennen min! :trøste:

Varme klemmer fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Fryktelige nyheter å få da....håper inderlig at det bare er feilberegning.....

Tenker masse på deg..og håper at alt går bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Da var det over for oss...... :cry:

Skal inn til utskrapning i morgen...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: :trøste:

Så forferdelig trist...

Dette var veldig leit å høre. Sender over en stor klem og masse varme tanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Sender også over en kjempestor trøsteklem..... :trøste:

Dette var utrolig triste nyheter...

Forferdelig urettferdig at når dere endelig klarte å bli gravide så skulle det ende slik!!

Tenker masse på deg Bamseline........

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare gi deg en klem :trøste: Fæle nyheter, dere må ha det tungt nå. Har du klart å fortelle familien det? Uff og uff. Håper utskrapningen går greit og at dere snart blir gravide igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Godt å høre at det gikk så greit i dag....

Nå får du la foreldrene dine ta godt vare på deg Bamseline!!

Tenker på deg!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...