Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Det blir en langhelg. :) @Strixa Har du sett noen gode filmer i det siste?

Ja, brettspill er utrolig gøy. Har ofte spillekvelder med venner. @KaDust Hva er dine tre svakeste sider?

Jeg er utålmodig, noe helt intenst utålmodig, hater å lage mat (klarer ikke å lære meg og like det, og jeg bruker sjeldent sterkt ladete ord som hat) og veldig rotete i forhold til klær. De ligger overalt, hele tiden (nesten). :ler:

@EpleDrue Hva er tre ting som ligger/står/er ved din høyre side?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
KaDust skrev (På 25.2.2017 den 22.31):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
Akkurat nå, KaDust skrev:

Jeg er utålmodig, noe helt intenst utålmodig, hater å lage mat (klarer ikke å lære meg og like det, og jeg bruker sjeldent sterkt ladete ord som hat) og veldig rotete i forhold til klær. De ligger overalt, hele tiden (nesten). :ler:

@EpleDrue Hva er tre ting som ligger/står/er ved din høyre side?

:fnise:

Ligger: en pute. Står: pepsi max og en skål med chips. Spennende?

@KaDust Hva skal du gjøre i morgen?

Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det frister ikke i det hele tatt, faktisk. Bare den lange turen dit hadde blitt en pine i seg selv :ler: 

@KaDust Kjenner du mange herfra i det virkelige liv?

:ler:

Nei, det var et par bekjente som var her inne før men vet ikke om de er her lengre. De har i så fall byttet bruker. Ellers har jeg møtt Yme på gata fordi vi oppholdte oss i samme by en periode.

@Moonwalker Hvis turen til en planet hadde tatt en times tid, hva med da?

Gjest canacas
Skrevet
28 minutter siden, EpleDrue skrev:

Mamma sier at du skal være snill! :( 

:baby:

Skrevet
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

:fnise:

Ligger: en pute. Står: pepsi max og en skål med chips. Spennende?

@KaDust Hva skal du gjøre i morgen?

Chips er alltid spennende. :sikle:

I morgen skal jeg programmere en algoritme og mest sannsynlig gjøre noe lineær programmering i forbindelse med en hjemmeeksamen (som jeg har veldig god tid på, men liker å være tidlig ute med slike ting).

@EpleDrue Når er din neste utenlandstur?

Skrevet (endret)
KaDust skrev (På 25.2.2017 den 22.49):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

:baby:

:( 

3 minutter siden, KaDust skrev:

Chips er alltid spennende. :sikle:

I morgen skal jeg programmere en algoritme og mest sannsynlig gjøre noe lineær programmering i forbindelse med en hjemmeeksamen (som jeg har veldig god tid på, men liker å være tidlig ute med slike ting).

@EpleDrue Når er din neste utenlandstur?

Så flink du er! Det er forresten en god egenskap, å være tidlig ute med slike oppgaver. Det veier nesten opp for dine tre svake sider. :P 

Skulle egentlig dratt til England neste helg, på fotballkamp, men måtte avlyse det. Så akkurat nå er ingen dato bestemt. Blir en viktig tur til Roma i april/mai. Håper egentlig på en utlandstur før det. @KaDust Har du planlagt sommerferien?

Skrevet
7 minutter siden, Nordavind skrev:

@MaxxMekker hvilken treningskjede sponser du?

Bortkastet spørsmål, allerede besvart 😀 Prøv igjen.

Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Så flink du er! Det er forresten en god egenskap, å være tidlig ute med slike oppgaver. Det veier nesten opp for dine tre svake sider. :P 

Skulle egentlig dratt til England neste helg, på fotballkamp, men måtte avlyse det. Så akkurat nå er ingen dato bestemt. Blir en viktig tur til Roma i april/mai. Håper egentlig på en utlandstur før det. @KaDust Har du planlagt sommerferien?

:klem1:

Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Så sant det er mulighet for å puste på en eller annen måte, samt jeg får det sponset (for tenk hvor dyrt det kommer til å være :sjokkert:) - da sier jeg ja! 

@KaDust Om du tar bort jorden, hvilken planet i solsystemet vårt appellerer mest til deg?

På tross av at Venus er den varmeste planeten i vårt solsystem så er det vel også den som tiltaler meg mest. Det må jo være spennende å utforske planeten etter at den har vært veldig geologisk aktiv. Tenker det har skapt artige former og fjell på planetens ytre skorpe. :jepp: 

@Moonwalker Hva er din største guilty pleasure?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
27 minutter siden, EpleDrue skrev:

Det blir en langhelg. :) @Strixa Har du sett noen gode filmer i det siste?

Var på kino med dattera mi i dag og så "Trio. Jakten på Olavsskrinet". Bra film til å være laget for barn. Ellers har det blitt lite film i det siste. @EpleDrue holder du ut romantiske komedier om hun vil se?

Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Godt de blir veid opp for. :P

Jøss, jeg skal til Roma i slutten av April. :ler:

Nei, har ikke planlagt noe sommerferie. Jeg pleier vel egentlig ikke å planlegge de så nøye, annet enn å tenke at jeg skal være minst en hel uke på sommerhytta i strekk. Prøver å få jobbet mest mulig i sommerferien så jeg har penger til studiehverdagen igjen.

@EpleDrue Soloppgang eller solnedgang?

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, Strixa skrev:

Var på kino med dattera mi i dag og så "Trio. Jakten på Olavsskrinet". Bra film til å være laget for barn. Ellers har det blitt lite film i det siste. @EpleDrue holder du ut romantiske komedier om hun vil se?

Holder ut ganske mye for kjæresten. Ink romantiske komedier. Jeg liker best britiske filmer, føler amerikanske blir så high school. @Strixa Ble det popcorn eller baconsnacks på kino?

1 minutt siden, KaDust skrev:

Godt de blir veid opp for. :P

Jøss, jeg skal til Roma i slutten av April. :ler:

Nei, har ikke planlagt noe sommerferie. Jeg pleier vel egentlig ikke å planlegge de så nøye, annet enn å tenke at jeg skal være minst en hel uke på sommerhytta i strekk. Prøver å få jobbet mest mulig i sommerferien så jeg har penger til studiehverdagen igjen.

@EpleDrue Soloppgang eller solnedgang?

Da tar jeg evt helgen før/ etter du har vært der.:fnise:

Soloppgang alene, solnedgang sammen med min kjære. :) @KaDust Har du lært deg noen italienske gloser?

Skrevet
3 minutter siden, EpleDrue skrev:

Holder ut ganske mye for kjæresten. Ink romantiske komedier. Jeg liker best britiske filmer, føler amerikanske blir så high school. @Strixa Ble det popcorn eller baconsnacks på kino?

Da tar jeg evt helgen før/ etter du har vært der.:fnise:

Soloppgang alene, solnedgang sammen med min kjære. :) @KaDust Har du lært deg noen italienske gloser?

Jeg kan to setninger, og det er alt jeg trenger der nede. Holdt hvertfall i massevis sist jeg var i Italia. :fnise:  (Også kan jeg jo såklart ja og nei).

@EpleDrue Har du dyr?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ha! Nå følte jeg meg gammal gitt, jeg spiste Gullbrød:laugh:.

@EpleDrue er du en myk mann?

Skrevet (endret)
KaDust skrev (På 25.2.2017 den 23.06):

Endret av annebanane
Skrevet
Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Oi. Hmm. Jeg hadde Heartbeat som en guilty pleasure, men den har jeg sluttet å se på nå. Tror jeg må komme tilbake til deg ang det. 

@KaDust  Følger du med på gamere som streamer? Har du kanskje gjort det selv?

Jeg synes det er mye mer interessant og game selv, enn å sitte og se på andre streame. Har bedre ting å fore. :ler:

@Moonwalker Øl eller vin?

Skrevet (endret)
KaDust skrev (På 25.2.2017 den 23.35):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...