KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13281 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Det blir en langhelg. @Strixa Har du sett noen gode filmer i det siste? Ja, brettspill er utrolig gøy. Har ofte spillekvelder med venner. @KaDust Hva er dine tre svakeste sider? Jeg er utålmodig, noe helt intenst utålmodig, hater å lage mat (klarer ikke å lære meg og like det, og jeg bruker sjeldent sterkt ladete ord som hat) og veldig rotete i forhold til klær. De ligger overalt, hele tiden (nesten). @EpleDrue Hva er tre ting som ligger/står/er ved din høyre side?
annebanane Skrevet 25. februar 2017 #13282 Skrevet 25. februar 2017 (endret) KaDust skrev (På 25.2.2017 den 22.31): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 25. februar 2017 #13283 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, KaDust skrev: Jeg er utålmodig, noe helt intenst utålmodig, hater å lage mat (klarer ikke å lære meg og like det, og jeg bruker sjeldent sterkt ladete ord som hat) og veldig rotete i forhold til klær. De ligger overalt, hele tiden (nesten). @EpleDrue Hva er tre ting som ligger/står/er ved din høyre side? Ligger: en pute. Står: pepsi max og en skål med chips. Spennende? @KaDust Hva skal du gjøre i morgen?
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13284 Skrevet 25. februar 2017 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Det frister ikke i det hele tatt, faktisk. Bare den lange turen dit hadde blitt en pine i seg selv @KaDust Kjenner du mange herfra i det virkelige liv? Nei, det var et par bekjente som var her inne før men vet ikke om de er her lengre. De har i så fall byttet bruker. Ellers har jeg møtt Yme på gata fordi vi oppholdte oss i samme by en periode. @Moonwalker Hvis turen til en planet hadde tatt en times tid, hva med da?
Gjest canacas Skrevet 25. februar 2017 #13285 Skrevet 25. februar 2017 28 minutter siden, EpleDrue skrev: Mamma sier at du skal være snill!
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13286 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, EpleDrue skrev: Ligger: en pute. Står: pepsi max og en skål med chips. Spennende? @KaDust Hva skal du gjøre i morgen? Chips er alltid spennende. I morgen skal jeg programmere en algoritme og mest sannsynlig gjøre noe lineær programmering i forbindelse med en hjemmeeksamen (som jeg har veldig god tid på, men liker å være tidlig ute med slike ting). @EpleDrue Når er din neste utenlandstur?
Gjest Nordavind Skrevet 25. februar 2017 #13287 Skrevet 25. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når skal du og @Nordavind på date @canacas? Anonymkode: 6dcb8...005 Vi har ikke hatt noen planer om det @MaxxMekker hvilken treningskjede sponser du?
annebanane Skrevet 25. februar 2017 #13288 Skrevet 25. februar 2017 (endret) KaDust skrev (På 25.2.2017 den 22.49): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 25. februar 2017 #13289 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, canacas skrev: 3 minutter siden, KaDust skrev: Chips er alltid spennende. I morgen skal jeg programmere en algoritme og mest sannsynlig gjøre noe lineær programmering i forbindelse med en hjemmeeksamen (som jeg har veldig god tid på, men liker å være tidlig ute med slike ting). @EpleDrue Når er din neste utenlandstur? Så flink du er! Det er forresten en god egenskap, å være tidlig ute med slike oppgaver. Det veier nesten opp for dine tre svake sider. Skulle egentlig dratt til England neste helg, på fotballkamp, men måtte avlyse det. Så akkurat nå er ingen dato bestemt. Blir en viktig tur til Roma i april/mai. Håper egentlig på en utlandstur før det. @KaDust Har du planlagt sommerferien?
MaxxMekker Skrevet 25. februar 2017 #13290 Skrevet 25. februar 2017 7 minutter siden, Nordavind skrev: @MaxxMekker hvilken treningskjede sponser du? Bortkastet spørsmål, allerede besvart 😀 Prøv igjen.
Gjest canacas Skrevet 25. februar 2017 #13291 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Så flink du er! Det er forresten en god egenskap, å være tidlig ute med slike oppgaver. Det veier nesten opp for dine tre svake sider. Skulle egentlig dratt til England neste helg, på fotballkamp, men måtte avlyse det. Så akkurat nå er ingen dato bestemt. Blir en viktig tur til Roma i april/mai. Håper egentlig på en utlandstur før det. @KaDust Har du planlagt sommerferien?
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13292 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Så sant det er mulighet for å puste på en eller annen måte, samt jeg får det sponset (for tenk hvor dyrt det kommer til å være ) - da sier jeg ja! @KaDust Om du tar bort jorden, hvilken planet i solsystemet vårt appellerer mest til deg? På tross av at Venus er den varmeste planeten i vårt solsystem så er det vel også den som tiltaler meg mest. Det må jo være spennende å utforske planeten etter at den har vært veldig geologisk aktiv. Tenker det har skapt artige former og fjell på planetens ytre skorpe. @Moonwalker Hva er din største guilty pleasure?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. februar 2017 #13293 Skrevet 25. februar 2017 27 minutter siden, EpleDrue skrev: Det blir en langhelg. @Strixa Har du sett noen gode filmer i det siste? Var på kino med dattera mi i dag og så "Trio. Jakten på Olavsskrinet". Bra film til å være laget for barn. Ellers har det blitt lite film i det siste. @EpleDrue holder du ut romantiske komedier om hun vil se?
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13294 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Så flink du er! Det er forresten en god egenskap, å være tidlig ute med slike oppgaver. Det veier nesten opp for dine tre svake sider. Skulle egentlig dratt til England neste helg, på fotballkamp, men måtte avlyse det. Så akkurat nå er ingen dato bestemt. Blir en viktig tur til Roma i april/mai. Håper egentlig på en utlandstur før det. @KaDust Har du planlagt sommerferien? Godt de blir veid opp for. Jøss, jeg skal til Roma i slutten av April. Nei, har ikke planlagt noe sommerferie. Jeg pleier vel egentlig ikke å planlegge de så nøye, annet enn å tenke at jeg skal være minst en hel uke på sommerhytta i strekk. Prøver å få jobbet mest mulig i sommerferien så jeg har penger til studiehverdagen igjen. @EpleDrue Soloppgang eller solnedgang?
Gjest EpleDrue Skrevet 25. februar 2017 #13295 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, Strixa skrev: Var på kino med dattera mi i dag og så "Trio. Jakten på Olavsskrinet". Bra film til å være laget for barn. Ellers har det blitt lite film i det siste. @EpleDrue holder du ut romantiske komedier om hun vil se? Holder ut ganske mye for kjæresten. Ink romantiske komedier. Jeg liker best britiske filmer, føler amerikanske blir så high school. @Strixa Ble det popcorn eller baconsnacks på kino? 1 minutt siden, KaDust skrev: Godt de blir veid opp for. Jøss, jeg skal til Roma i slutten av April. Nei, har ikke planlagt noe sommerferie. Jeg pleier vel egentlig ikke å planlegge de så nøye, annet enn å tenke at jeg skal være minst en hel uke på sommerhytta i strekk. Prøver å få jobbet mest mulig i sommerferien så jeg har penger til studiehverdagen igjen. @EpleDrue Soloppgang eller solnedgang? Da tar jeg evt helgen før/ etter du har vært der. Soloppgang alene, solnedgang sammen med min kjære. @KaDust Har du lært deg noen italienske gloser?
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13296 Skrevet 25. februar 2017 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Holder ut ganske mye for kjæresten. Ink romantiske komedier. Jeg liker best britiske filmer, føler amerikanske blir så high school. @Strixa Ble det popcorn eller baconsnacks på kino? Da tar jeg evt helgen før/ etter du har vært der. Soloppgang alene, solnedgang sammen med min kjære. @KaDust Har du lært deg noen italienske gloser? Jeg kan to setninger, og det er alt jeg trenger der nede. Holdt hvertfall i massevis sist jeg var i Italia. (Også kan jeg jo såklart ja og nei). @EpleDrue Har du dyr?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 25. februar 2017 #13297 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, EpleDrue skrev: Holder ut ganske mye for kjæresten. Ink romantiske komedier. Jeg liker best britiske filmer, føler amerikanske blir så high school. @Strixa Ble det popcorn eller baconsnacks på kino? Ha! Nå følte jeg meg gammal gitt, jeg spiste Gullbrød. @EpleDrue er du en myk mann?
annebanane Skrevet 25. februar 2017 #13298 Skrevet 25. februar 2017 (endret) KaDust skrev (På 25.2.2017 den 23.06): Endret 14. januar 2023 av annebanane
KaDust Skrevet 25. februar 2017 #13299 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Moonwalker skrev: Oi. Hmm. Jeg hadde Heartbeat som en guilty pleasure, men den har jeg sluttet å se på nå. Tror jeg må komme tilbake til deg ang det. @KaDust Følger du med på gamere som streamer? Har du kanskje gjort det selv? Jeg synes det er mye mer interessant og game selv, enn å sitte og se på andre streame. Har bedre ting å fore. @Moonwalker Øl eller vin?
annebanane Skrevet 25. februar 2017 #13300 Skrevet 25. februar 2017 (endret) KaDust skrev (På 25.2.2017 den 23.35): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå