pika Skrevet 8. desember 2016 #12041 Skrevet 8. desember 2016 13 timer siden, Coronas skrev: Drikker ikke noe særlig brus, bare mannebrus Men om jeg fikk velge, ville jeg tatt hansa sin julebrus (rød) Mest barndomsminner fra den. Fikk smake en lysebrun en her om dagen som ikke var så værst. Blir for mye kliss for meg, så en 3 sluker holder for meg. @pikaHar du bakt julekaker i år eller skal du? evt pepperkakehus? Skal bake pepperkaker Tviler på det blir hus egentlig - men vi får se! @Coronas Har du/skal du bake mange slag i år? 12 timer siden, EpleDrue skrev: Egentlig ikke, men det kan skje. @pika Kjenner du forskjell på Coca Cola light, zero og vanlig? Jaa @EpleDrue Hva har du spist til frokost i dag? 12 timer siden, Byjenta! skrev: Ååå =) Det har jeg/vi. Mine foreldre, 3 søsken som er gift, 6 tantebarn, svigerforeldre, min forlovede, svigerinne, besteforeldrene hans og min mormor. =) @pika : Favoritt tv-serier? Koselig Blir lett avhengig av serier, så litt usikker på hvilke jeg liker best egentlig.. Hmm.. Men Suits er nok en av favorittene. @Byjenta! Samme spørsmål tilbake 9 timer siden, calavi skrev: @pika Hva bestiller du oftest i baren? I det siste har det fort blitt red bull/battery og sprit Meen liker veldig godt White Russian og Lennart @calavi Når var du sist "ute på by`n"?
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #12042 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 8.12.2016 den 1.49): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12043 Skrevet 8. desember 2016 12 timer siden, Moonwalker skrev: Stort sett sjokoladepudding, men innimellom er litt karamellpudding fint som noe lettere. @Byjenta! hvor ofte spiser du dessert? Ordentlig dessert er i ny og ned, er for det meste til jul, kanskje påske osv... Men er noen ganger ellers og =) @Moonwalker Hva gjør du som regel i helgene? 4 timer siden, Coronas skrev: Siden jeg leier, så har jeg ikke valgt farge selv. De har valgt hvit i hele leiligheten. Kunne godt tenkt meg det, men jeg ville hatt en vegg med en annen farge eller en tapet for å knekke av det sterile. @Byjenta!Er du en person som syns det er gøy å pusse opp? Okey =) Jeg liker å pusse opp ja, men ikke for mye av gangen. Nå er det 2 strøk på stue og soverommet vårt i dag, så er vi ferdig for denne gang Gjesterom osv tar vi senere =) @Coronas Hva med deg? Har du dyr? 11 timer siden, Strixa skrev: Nei, aldri @Byjenta! Hvordan lager man sprengt ribbe? Man legger ribba i biter i grovt salt i 3 uker, legger det så i kjele med vann i 3 dager, koker det dagen før man skal spise det og steker det samme dagen. Får vann i munnen bare ved tanken @Strixa ( får ikke tagga) : Liker du pinnekjøtt? 11 minutter siden, pika skrev: Koselig Blir lett avhengig av serier, så litt usikker på hvilke jeg liker best egentlig.. Hmm.. Men Suits er nok en av favorittene. @Byjenta! Samme spørsmål tilbake Ååja, mine favoritter må være Home and away, grey's anatomy og pretty little liars @pika: ( får ikke tagga deg heller): Hvor ser du deg selv om 5 år?
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #12044 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 8.12.2016 den 12.46): @Moonwalker Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 8. desember 2016 #12045 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, pika skrev: @EpleDrue Hva har du spist til frokost i dag? Egg og bacon! @pika Vet du hva jødekaker er? @calavi Hvilke julekaker liker du best? @JenniferA Er du ferdig med julegavene? @Byjenta! Hva får din forlovede i julegave i år?
JenniferA Skrevet 8. desember 2016 #12046 Skrevet 8. desember 2016 (endret) @EpleDrue : Jeg er nesten ferdig med julegavene. Har 3 gaver igjen :). Hvor skal du være på julaften @EpleDrue? Endret 8. desember 2016 av JenniferA
Gjest EpleDrue Skrevet 8. desember 2016 #12047 Skrevet 8. desember 2016 6 minutter siden, JenniferA skrev: @EpleDrue : Jeg er nesten ferdig med julegavene. Har 3 gaver igjen :). Hvor skal du være på julaften @EpleDrue? Snakk om effektivitet! Er de siste 3 gavene de enkleste, eller de vanskeligste? Jeg skal være hos min mor. Vi blir 12 stk. @JenniferA Pleier du å finne mandelen i grøten? Og går du i kirken på julaften?
JenniferA Skrevet 8. desember 2016 #12048 Skrevet 8. desember 2016 15 minutter siden, EpleDrue skrev: Snakk om effektivitet! Er de siste 3 gavene de enkleste, eller de vanskeligste? Jeg skal være hos min mor. Vi blir 12 stk. @JenniferA Pleier du å finne mandelen i grøten? Og går du i kirken på julaften? Så koselig at du skal være hos din mor på julaften . Jeg startet effektivt i starten av november, men så ble de siste gavene ganske vanskelig. Skal forsøke å finne på noe gøy ;). Jeg pleier ikke å finne mandelen i grøten @EpleDrue, for jeg spiser normalt sett ikke grøt på julaften. Jeg går ikke i kirken på julaften. Pleier du å se "tre nøtter til askepott på julaften @EpleDrue? Og hvor er du blitt av @Cyrus? Var det ikke en som het det før her inne?
Byjenta! Skrevet 8. desember 2016 #12049 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: Egg og bacon! @pika Vet du hva jødekaker er? @calavi Hvilke julekaker liker du best? @JenniferA Er du ferdig med julegavene? @Byjenta! Hva får din forlovede i julegave i år? Min forlovede får en bærbar pc i år Så det blir bra. 1 time siden, Moonwalker skrev: Som regel er jeg på jobb, sløver i senga/på sofaen eller er med venner @Byjenta! har du, eller har du hatt, noen piercinger? Hmm, det har jeg og hatt. Har 2 hull i høyre øre og 1 i venstre, ellers har jeg hatt navlepiercing. Hva med deg? Og har du noen tatoveringer?
Gjest canacas Skrevet 8. desember 2016 #12050 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er mye jeg! @Strixa Hvor høy tror du jeg er? @Strixa psssst; han er knapt metern høy, lille gutten
Gjest EpleDrue Skrevet 8. desember 2016 #12051 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, JenniferA skrev: Pleier du å se "tre nøtter til askepott på julaften @EpleDrue? Ja, det gjør jeg. Det tok meg 17 år før jeg fant ut det er samme person som snakker gjennom hele filmen.. Hvilke juletradisjoner har dere, @JenniferA? Og hvem feirer du julen med i år?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. desember 2016 #12052 Skrevet 8. desember 2016 23 minutter siden, canacas skrev: @Strixa psssst; han er knapt metern høy, lille gutten That's what she said.
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #12053 Skrevet 8. desember 2016 (endret) Byjenta! skrev (På 8.12.2016 den 14.52): Endret 15. januar 2023 av annebanane
pika Skrevet 8. desember 2016 #12054 Skrevet 8. desember 2016 3 timer siden, Byjenta! skrev: Ååja, mine favoritter må være Home and away, grey's anatomy og pretty little liars @pika: ( får ikke tagga deg heller): Hvor ser du deg selv om 5 år? De liker jeg å Henger litt etter da men Hmmm.. Veldig godt spørsmål! Men jeg håper jeg har en jobb jeg trives veldig godt i! @Byjenta! Når skal du gifte deg? 2 timer siden, EpleDrue skrev: Egg og bacon! @pika Vet du hva jødekaker er? Namm! Nai, har hørt om det før, men husker ikke! Hva er det igjen? @EpleDrue Hvor ofte ser du kamper i England?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12055 Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Lite spill på PC, men det blir litt bilspill på Playstation. Samt noen Adventure, men det blir sjeldnere og sjeldnere. @Strixa har du spilt Buzz, Guitar Hero og/eller SingStar? Aldri hatt PlayStation. Er Nintendo- og PCspiller. @Dr. A. Kula biter du?
Gjest canacas Skrevet 8. desember 2016 #12056 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, EpleDrue skrev: That's what she said.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12057 Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg er mye jeg! @Strixa Hvor høy tror du jeg er? Beklager! Vet du er like spent som meg på svaret, @Dr. A. Kula @Strixa Hva var det siste du hadde i munnen? @EpleDrue er du FOR mye? Jeg tipper du er ca. 193 Siste ting i munn var kaffe. Umulig å klare seg uten.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12058 Skrevet 8. desember 2016 5 timer siden, Byjenta! skrev: Man legger ribba i biter i grovt salt i 3 uker, legger det så i kjele med vann i 3 dager, koker det dagen før man skal spise det og steker det samme dagen. Får vann i munnen bare ved tanken @Strixa ( får ikke tagga) : Liker du pinnekjøtt! Hvordan smaker det i forhold til vanlig ribbe? Jeg elsker pinnekjøtt, egentlig alt av sau smaker godt. @Byjenta! er du mer enn gjennomsnittet opptatt av mat?
JenniferA Skrevet 8. desember 2016 #12059 Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, EpleDrue skrev: Ja, det gjør jeg. Det tok meg 17 år før jeg fant ut det er samme person som snakker gjennom hele filmen.. Hvilke juletradisjoner har dere, @JenniferA? Og hvem feirer du julen med i år? @EpleDrue : Drar på besøk til min mor og far. Har barna med dit annenhvert år. Vi pleier å høre på Sølvguttene synge julen inn. Spise pinnekjøtt, og god dessert til .. multerkrem eller riskrem. Og så er det gaveåpning og chips og smågodt på kvelden. Hvilke juletradisjon har du?
calavi Skrevet 8. desember 2016 #12060 Skrevet 8. desember 2016 13 timer siden, Sphere skrev: @calavi Hva troner øverst som din aller fineste opplevelse? Det tror jeg må bli da jeg og samboeren var i Disneyland Paris helt i starten av forholdet vårt. Jeg hadde drømt om å dra dit siden jeg var lita, og vi var begge som to hypre ekorn da vi løp rundt i parken. Rett før parken stenger er det et show med fyrverkeri og musikk, og da de helt på slutten spilte "When you wish upon a star" så var gåsehudfaktoren høy og tårene satt løst. Det var rett og slett en helt magisk avslutning på en helt fantastisk dag. 10 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @calavi hva er din favoritt "chick flick"? Sånn i utgangspunktet er jeg ikke så veldig glad i typiske jentefilmer, noe mine venninner er ganske oppgitt over.. Men, jeg har absolutt en favoritt og det er Dirty dancing. Jeg elsker rett og slett den filmen og blir aldri lei. 8 timer siden, EpleDrue skrev: @calavi Hvilke julekaker liker du best? Sjakkruter! 12 timer siden, Strixa skrev: @calavi hvor gammel er du og hvor i landet befinner du deg? Jeg er i tjueårene og bor sånn ca midt i landet @Strixa Du da? @EpleDrue La oss si jeg inviterer deg med på weekendtur i morgen, men kun innenfor landegrensen. Du får bestemme hvor turen går. Hvor drar vi og hva gjør vi? @Dr. A. Kula Du må enten spise pølse i brød fra bensinstasjon eller billignudler uten noe mulighet for tilbehør i et helt år. Hva velger du?@Sphere Hvilket kompliment fikk du sist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå