Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Er den litt sterk?

Anonymkode: 332c7...b14

Ja, den er sterk og veldig god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.12.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev:

En pose smash kosta 29 kr på Coop Mega, bruker ikke det å være dyrere??? Fant ikke i tilbudsavisa heller. Fikk bare jævla lyst på smash, lenge siden sist. :P 

Anonymkode: 13259...d12

Jeg tror det var 300g i posene før, nå er det 200g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er den litt sterk?

Anonymkode: 332c7...b14

Jeg syntes ikke det, men vet noen syntes det.

Jeg lager ofte en blanding av dijon senep, ketshup (helst Heinz) og maiones. Det er fantastisk på pølser og hamburger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis til 2,60 pr pakke på Kiwi. 19,00 for melkehjerter, 2,00 for en pakke rødkål/ surkål. 9,00 kroner for 1/2 kilo marsipan. 5,70 for 250 gram mandler b.la.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4,90 for marsipangris på kiwi idag :) og 6,90 for Hamar julebrus (glassflaske)

Anonymkode: 407d4...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dadler: butikkens eget merke 3 kr, sun maid 6kr. Mandler 17 kr kg på rema. Surkål butikkens eget merke 2,20 kr på rema og kiwi. 

Anonymkode: 527fd...b51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dadler: butikkens eget merke 3 kr, sun maid 6kr. Mandler 17 kr kg på rema. Surkål butikkens eget merke 2,20 kr på rema og kiwi. 

Anonymkode: 527fd...b51

Mandler løs vekt??

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen har skrevet det før men Rema har Melis til 2.90 og lys sirup til 10. Surkål og rødkål var 2.50, remas eget merke. 🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkehjerter til 9kr på kiwi nå. De store marsipanposene 193gram koster 10,50 samme som «marsipanpølsene» med sjokoladetrekk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i rimelige marsipangriser? Alt er jo faen meg revet vekk :(

Anonymkode: 0924f...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk eier ikke skam. Når det er billig må de selvsagt ha 30 marsipangriser og 20 pakker surkål. Jeg kjøper alltid sånne varer før priskrigen, ellers er det umulig å få tak i. I fjor gikk butikkene tomme for NON-stop. Måtte kjøpe smarties jeg til å pynte kake. 

Anonymkode: a24e7...bf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i rimelige marsipangriser? Alt er jo faen meg revet vekk :(

Anonymkode: 0924f...f52

Fant et sted nå hvor det var satt begrensninger slik at gribbene ikke har fått grafset til seg alt 😂

 

Anonymkode: 0924f...f52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk eier ikke skam. Når det er billig må de selvsagt ha 30 marsipangriser og 20 pakker surkål. Jeg kjøper alltid sånne varer før priskrigen, ellers er det umulig å få tak i. I fjor gikk butikkene tomme for NON-stop. Måtte kjøpe smarties jeg til å pynte kake. 

Anonymkode: a24e7...bf0

Jeg var dum som ikke handlet julegodtet i forrige uke, men nå har jeg lært. Er medlem av en facebookgruppe hvor folk skryter av at de har fått tak i STORE mengder julegodt. Det er helt vilt at det går an å oppføre seg sånn.

Anonymkode: 0924f...f52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er greit å bo litt utenfor de aller største byene, så jeg har fått tak i mine tre marsipangriser og en boks rødkål og det klarer jeg meg lenge med. De som kan, bør kanskje dra litt lenger ut på "landet" og prøve å finne det de mangler her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk eier ikke skam. Når det er billig må de selvsagt ha 30 marsipangriser og 20 pakker surkål. Jeg kjøper alltid sånne varer før priskrigen, ellers er det umulig å få tak i. I fjor gikk butikkene tomme for NON-stop. Måtte kjøpe smarties jeg til å pynte kake. 

Anonymkode: a24e7...bf0

 Enig med deg. Det var en som kjøpte 25 melis. Skjønner ikke det helt hvorfor så mye så er det andra som ikke finner melis og må kjøre runt och runt 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...