Celeste Skrevet 14. oktober 2004 #141 Skrevet 14. oktober 2004 Ja enig med du i det. Tenkte over det her om dagen da jeg fikk hørt meg fordi "kjøkkenet så ut som et helvete" da mannen kom hjem etter 5 dager borte. Da var det en annen som i retur fikk lista opp akkurat hva jeg syns om å kaste stein i glasshus !
Gjest pace Skrevet 14. oktober 2004 #142 Skrevet 14. oktober 2004 Åja. Ikke bruk den ironiske tonen pace ... Det var ikke ment ironisk.
Aida Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #143 Skrevet 19. oktober 2004 :trekker pusten: Oh. My. God. Jeg har eksamensnerver, mørketidsnerver, og mannsnerver. Definisjonene på dette tror jeg jeg holder for meg selv. :o Hadde kino-session i går - jeg og venn så to filmer, på to ulike kinoer, rett etter hverandre. Var gøy! Spiste popcorn og det som hører med. :D I helga var jeg i bursdag, det var også veldig hyggelig/gøy/sprøtt - minst èn Cosmopolitan for mye. Men. :-D Livet er jo egentlig bra, og jeg lærer meg å få en positiv innstilling til ting som skjer via en venn (som har vært på inspirerende foredrag). Det er ikke så lett ...
Celeste Skrevet 19. oktober 2004 #144 Skrevet 19. oktober 2004 Gudd dej Aida- Du vet at det er en annen her med nesten likt nick som deg ?
Aida Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #145 Skrevet 19. oktober 2004 Gudd dej Aida- Du vet at det er en annen her med nesten likt nick som deg ? Ja, jeg merket det da jeg gikk inn i feil dagbok.
Celeste Skrevet 29. oktober 2004 #146 Skrevet 29. oktober 2004 Du er ikke særlig pliktoppfyllende når det gjelder DAGboken din du. Se til å fortell meg noe underholdende er du snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå