Celeste Skrevet 14. oktober 2004 #141 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja enig med du i det. Tenkte over det her om dagen da jeg fikk hørt meg fordi "kjøkkenet så ut som et helvete" da mannen kom hjem etter 5 dager borte. Da var det en annen som i retur fikk lista opp akkurat hva jeg syns om å kaste stein i glasshus ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 14. oktober 2004 #142 Del Skrevet 14. oktober 2004 Åja. Ikke bruk den ironiske tonen pace ... Det var ikke ment ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #143 Del Skrevet 19. oktober 2004 :trekker pusten: Oh. My. God. Jeg har eksamensnerver, mørketidsnerver, og mannsnerver. Definisjonene på dette tror jeg jeg holder for meg selv. :o Hadde kino-session i går - jeg og venn så to filmer, på to ulike kinoer, rett etter hverandre. Var gøy! Spiste popcorn og det som hører med. :D I helga var jeg i bursdag, det var også veldig hyggelig/gøy/sprøtt - minst èn Cosmopolitan for mye. Men. :-D Livet er jo egentlig bra, og jeg lærer meg å få en positiv innstilling til ting som skjer via en venn (som har vært på inspirerende foredrag). Det er ikke så lett ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 19. oktober 2004 #144 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gudd dej Aida- Du vet at det er en annen her med nesten likt nick som deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #145 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gudd dej Aida- Du vet at det er en annen her med nesten likt nick som deg ? Ja, jeg merket det da jeg gikk inn i feil dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 29. oktober 2004 #146 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du er ikke særlig pliktoppfyllende når det gjelder DAGboken din du. Se til å fortell meg noe underholdende er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå