Gjest Citronella Skrevet 26. mai 2016 #1221 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg tror Sana sover i boden. Frigjorte muslimske jenter er tabu og et høyaktuelt tema. Jeg håper på en Sana-sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 26. mai 2016 #1222 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Jeg heller mer mot den teorien noen andre postet tidligere i tråden, om at det er Eskild som bruker boden til å ha sex med noen (muligens Isak). Eskild har jo faktisk tilgang til boden. Lurer forresten på hva som skjer i morgen. Hvis morgendagens episode kun varer i 20min, er jo allerede alle klippene i episoden vist. Med mindre vi får et klipp på kun ett minutt, men det virker ikke særlig sannsynlig. Noora skal jo møte William kl 17 i morgen, så samtidig virker det jo rart dersom vi ikke skal få se noe mer..? Endret 26. mai 2016 av Clarity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1223 Del Skrevet 26. mai 2016 38 minutter siden, Clarity skrev: Jeg heller mer mot den teorien noen andre postet tidligere i tråden, om at det er Eskild som bruker boden til å ha sex med noen (muligens Isak). Eskild har jo faktisk tilgang til boden. Lurer forresten på hva som skjer i morgen. Hvis morgendagens episode kun varer i 20min, er jo allerede alle klippene i episoden vist. Med mindre vi får et klipp på kun ett minutt, men det virker ikke særlig sannsynlig. Noora skal jo møte William kl 17 i morgen, så samtidig virker det jo rart dersom vi ikke skal få se noe mer..? Skal være i 25 min. NRK har endret på det hvis du går inn og sjekker Så blir nok 5 min i morgen. Anonymkode: a452a...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1224 Del Skrevet 26. mai 2016 Tror ikke de møtes. William skal jo flytte til London i morgen, han har sikkert allerede dratt kl 17.00. Tror ikke han har noe lyst til å prate med Noora, og 5 min er altfor kort tid til at de får prata ut og sånn. Anonymkode: ac2b3...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 26. mai 2016 #1225 Del Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de møtes. William skal jo flytte til London i morgen, han har sikkert allerede dratt kl 17.00. Tror ikke han har noe lyst til å prate med Noora, og 5 min er altfor kort tid til at de får prata ut og sånn. Anonymkode: ac2b3...a14 Det samme tenker jeg. Ordner det seg, så skjer ikke det før i neste ukes episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1226 Del Skrevet 26. mai 2016 Syns de drar det ut litt lenge nå jeg...det er liksom ikke spennende legre, har tatt for lang tid... Anonymkode: 4b3df...dee 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1227 Del Skrevet 26. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns de drar det ut litt lenge nå jeg...det er liksom ikke spennende legre, har tatt for lang tid... Anonymkode: 4b3df...dee Nei, det er faktisk ikke spennende lenger. Merker at jeg ikke er like engasjert og bryr meg egentlig ikke om hva som skjer, det er liksom det samme, så noe vesentlig har de gjort feil denne sesongen. Mange som er i målgruppen har jo også mistet interessen. Denne sesongen har vært utrolig langtekkelig. Anonymkode: ca37e...e54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 26. mai 2016 #1228 Del Skrevet 26. mai 2016 Liker serien veldig godt. Litt vel mye oppmerksomhet rundt den i media. Men har egentlig litt sansen for at Skam får så mye oppmerksomhet nå, og har trukket fokuset litt vekk fra bloggerne. Morsomt at folk er mer interessert i forholdet til to fiktive karakterer enn det nye forholdet til Sophie Elise 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1229 Del Skrevet 26. mai 2016 Men, altså: Hvorfor er det så mange som henger seg så voldsomt opp i det der med personen som sover i boden? Selvfølgelig KAN det være sånn som samtlige av dem som har tatt det opp ser ut til å mene - altså at det er noe som har relevans for den videre handlingen i serien. Allikevel, ikke glem at dette er en virkelighetsnær serie, og i virkeligheten er det jo sånn som Noora opplever, at hun sjekker telefonen hele tiden for å se om W har svart, og så kommer det bare plutselig en helt fjern melding om noe hun fullstendig driter i. Det er da noe alle har opplevd en eller annen gang?? Anonymkode: 33ac8...6cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1230 Del Skrevet 26. mai 2016 For en gjennomsnittlig 17-åring, som lever i en familiesituasjon, kan sånt f.eks.. være "passet du på å henge opp klesvasken", eller "har du ringt bestemor?", og her er det altså en eller annen malplassert og fjern greie om at noen bor i kjellerboden. Anonymkode: 33ac8...6cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 26. mai 2016 #1231 Del Skrevet 26. mai 2016 Morsomt å høre den "ordentlige" stemmen til Ulrikke Falch (Vilde). http://www.tv2.no/v/1043748/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 27. mai 2016 #1232 Del Skrevet 27. mai 2016 Sukk, okei, nå synes jeg det har det gått for langt. Det er nå opprettet en gruppe på facebook som selger SKAM-produkter.. https://www.facebook.com/skamfan/timeline. På gruppa "Fordi vi elsker SKAM" selges det gensere, T-skjorter, mobil- og pc-deksler, kopper, veggklokker og bilder med sitater fra serien. Det kan kjøpes på denne nettsiden: https://society6.com/skamfan. Helt ærlig, ville du ha gått rundt med en T-skjorte med påskriften: "fy faen så vakker du er"? Eller ville du ha brukt 250 kroner på et laptop-deksel der det sto HOOKE? NEI. NEINEINEI. VÆR SÅ SNILL! Ikke gå rundt med telefondeksler der det står "var det ei lita vits?". Jeg orker ikke mer. SKAM er på vei i svært gal retning. Hvis mamma hadde gått rundt i en genser der det sto "hooke", så hadde jeg knekt sammen i hulkegråt. Det er ikke gøy, det er ikke søtt og det er i hvert fall ikke kult. Dette her minner mer om en parodi. Nå er det nok! Dette er ikke greit! HVEM VIL HA EN KLOKKE PÅ VEGGEN SOM DET STÅR HOOKE PÅ??!? Nei hva faen. Hva FAEN! Det MÅ da være flere enn meg som er enige i at dette IKKE ER INNAFOR? Også bare en tanke sånn helt til slutt. Husker dere da Jonas helt i starten av sesong 1 snakket om det kapitalistiske systemet og sa (nesten direkte sitat): "mens vi lever en ubekymret hverdag, der vi fråtser i forbruksvarer og spiser oss overvektige og syke på billig mat, sliter jordas fattige på fabrikker som minner om arbeidsleirer [..] vårt overforbrukssamfunn står på skuldrene til de slitne kaffebøndene i Peru..[osv]". Da spør jeg de blod-fansa som har opprettet denne salgssiden: husker DERE dette? Selveste SKAM-serien som disse "gründerne" forguder STARTER med å fortelle om det overforbrukssamfunnet vi lever i og hvordan det påvirker den fattige delen av verden. Hvor dumt blir det ikke da å selge masse skrot for så å sørge for at det store forbruket blir ENDA STØRRE? Ser dere ironien i dette? "Problemet er bare at du ikke forstår at russetiden bare er et kapitalistisk arrangement" sa Jonas til Eva en gang i første sesong. Men hvilket sitat er det skaperne bak salgssiden "Fordi vi elsker skam" husker? Jo, det er "kroppen din trenger potet", "var det ei lita vits" og "fy faen så vakker du er". 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. mai 2016 #1233 Del Skrevet 27. mai 2016 21 timer siden, Citronella skrev: Jeg tror Sana sover i boden. Frigjorte muslimske jenter er tabu og et høyaktuelt tema. Jeg håper på en Sana-sesong. Er hun frigjort da? Hun kler seg ikke akkurat som en frigjort jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 27. mai 2016 #1234 Del Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, Jallatralla skrev: Sukk, okei, nå synes jeg det har det gått for langt. Det er nå opprettet en gruppe på facebook som selger SKAM-produkter.. https://www.facebook.com/skamfan/timeline. På gruppa "Fordi vi elsker SKAM" selges det gensere, T-skjorter, mobil- og pc-deksler, kopper, veggklokker og bilder med sitater fra serien. Det kan kjøpes på denne nettsiden: https://society6.com/skamfan. Helt ærlig, ville du ha gått rundt med en T-skjorte med påskriften: "fy faen så vakker du er"? Eller ville du ha brukt 250 kroner på et laptop-deksel der det sto HOOKE? NEI. NEINEINEI. VÆR SÅ SNILL! Ikke gå rundt med telefondeksler der det står "var det ei lita vits?". Jeg orker ikke mer. SKAM er på vei i svært gal retning. Hvis mamma hadde gått rundt i en genser der det sto "hooke", så hadde jeg knekt sammen i hulkegråt. Det er ikke gøy, det er ikke søtt og det er i hvert fall ikke kult. Dette her minner mer om en parodi. Nå er det nok! Dette er ikke greit! HVEM VIL HA EN KLOKKE PÅ VEGGEN SOM DET STÅR HOOKE PÅ??!? Nei hva faen. Hva FAEN! Det MÅ da være flere enn meg som er enige i at dette IKKE ER INNAFOR? Også bare en tanke sånn helt til slutt. Husker dere da Jonas helt i starten av sesong 1 snakket om det kapitalistiske systemet og sa (nesten direkte sitat): "mens vi lever en ubekymret hverdag, der vi fråtser i forbruksvarer og spiser oss overvektige og syke på billig mat, sliter jordas fattige på fabrikker som minner om arbeidsleirer [..] vårt overforbrukssamfunn står på skuldrene til de slitne kaffebøndene i Peru..[osv]". Da spør jeg de blod-fansa som har opprettet denne salgssiden: husker DERE dette? Selveste SKAM-serien som disse "gründerne" forguder STARTER med å fortelle om det overforbrukssamfunnet vi lever i og hvordan det påvirker den fattige delen av verden. Hvor dumt blir det ikke da å selge masse skrot for så å sørge for at det store forbruket blir ENDA STØRRE? Ser dere ironien i dette? "Problemet er bare at du ikke forstår at russetiden bare er et kapitalistisk arrangement" sa Jonas til Eva en gang i første sesong. Men hvilket sitat er det skaperne bak salgssiden "Fordi vi elsker skam" husker? Jo, det er "kroppen din trenger potet", "var det ei lita vits" og "fy faen så vakker du er". Jeg kunne tenkt meg en Noora+William genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. mai 2016 #1235 Del Skrevet 27. mai 2016 3 minutter siden, Jallatralla skrev: Sukk, okei, nå synes jeg det har det gått for langt. Det er nå opprettet en gruppe på facebook som selger SKAM-produkter.. https://www.facebook.com/skamfan/timeline. På gruppa "Fordi vi elsker SKAM" selges det gensere, T-skjorter, mobil- og pc-deksler, kopper, veggklokker og bilder med sitater fra serien. Det kan kjøpes på denne nettsiden: https://society6.com/skamfan. Helt ærlig, ville du ha gått rundt med en T-skjorte med påskriften: "fy faen så vakker du er"? Eller ville du ha brukt 250 kroner på et laptop-deksel der det sto HOOKE? NEI. NEINEINEI. VÆR SÅ SNILL! Ikke gå rundt med telefondeksler der det står "var det ei lita vits?". Jeg orker ikke mer. SKAM er på vei i svært gal retning. Hvis mamma hadde gått rundt i en genser der det sto "hooke", så hadde jeg knekt sammen i hulkegråt. Det er ikke gøy, det er ikke søtt og det er i hvert fall ikke kult. Dette her minner mer om en parodi. Nå er det nok! Dette er ikke greit! HVEM VIL HA EN KLOKKE PÅ VEGGEN SOM DET STÅR HOOKE PÅ??!? Nei hva faen. Hva FAEN! Det MÅ da være flere enn meg som er enige i at dette IKKE ER INNAFOR? Også bare en tanke sånn helt til slutt. Husker dere da Jonas helt i starten av sesong 1 snakket om det kapitalistiske systemet og sa (nesten direkte sitat): "mens vi lever en ubekymret hverdag, der vi fråtser i forbruksvarer og spiser oss overvektige og syke på billig mat, sliter jordas fattige på fabrikker som minner om arbeidsleirer [..] vårt overforbrukssamfunn står på skuldrene til de slitne kaffebøndene i Peru..[osv]". Da spør jeg de blod-fansa som har opprettet denne salgssiden: husker DERE dette? Selveste SKAM-serien som disse "gründerne" forguder STARTER med å fortelle om det overforbrukssamfunnet vi lever i og hvordan det påvirker den fattige delen av verden. Hvor dumt blir det ikke da å selge masse skrot for så å sørge for at det store forbruket blir ENDA STØRRE? Ser dere ironien i dette? "Problemet er bare at du ikke forstår at russetiden bare er et kapitalistisk arrangement" sa Jonas til Eva en gang i første sesong. Men hvilket sitat er det skaperne bak salgssiden "Fordi vi elsker skam" husker? Jo, det er "kroppen din trenger potet", "var det ei lita vits" og "fy faen så vakker du er". Skaperne bak salgssiden driter rett og slett i det. De vil bare tjene penger. Men ja det er temmelig ironisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 27. mai 2016 #1236 Del Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, Tasia skrev: Jeg kunne tenkt meg en Noora+William genser Hvis du virkelig vil følge strømmen og bruke 3-500 kr på en genser, så kjør på! Bare ikke kjøp den der det står "hooke" da, vær så snill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 27. mai 2016 #1237 Del Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Skaperne bak salgssiden driter rett og slett i det. De vil bare tjene penger. Men ja det er temmelig ironisk Ja, dessverre.. Alt handler om penger i den verdenen her. "Så lenge vi håver inn penger, så samma det". De folka bak denne siden er nok bare kjempefans som tenkte å gjøre noe gøy for andre kjempefans, men det blir for dumt. Skam skulle være en fin serie man kunne nyte, ikke et merke som skal selges for å håve inn penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1238 Del Skrevet 27. mai 2016 Mediene har snart ødelagt hele serien. Anonymkode: 106d5...0af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1239 Del Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mediene har snart ødelagt hele serien. Anonymkode: 106d5...0af Jepp, dessverre. Mediene og blodfansen. Anonymkode: 13e0c...dbd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 27. mai 2016 #1240 Del Skrevet 27. mai 2016 Så ei jente med "Noora + William" genser i dag. Har også sett at Camilla Pihl har et innlegg med den på seg, og tittelen "Den fineste genseren jeg eier".. Syns det har gått litt VEL langt, når det blir mote å gå med en genser med navnene på to fiktive karakterer på seg. Minner mer om 8-14 år gamle jenter meg Hannah Montana og Justin Bieber gensere på seg.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå