Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk så mye de kunne fått tid til å si på en 10 minutters episode hvis de ikke hadde pustet 20 pust mellom hver replikk...spesielt Noora xD

Anonymkode: fa947...96f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meh. Ble litt skuffa da William kom tilbake, det blir for klisjéaktig, og nå vil jeg tro at karakterutviklingen hos Noora stagnerer totalt. På en måte håpte jeg egentlig at hun ringte foreldrene sine da hun tok opp telefonen. 

Anonymkode: b7e1f...c89

Tenkte det samme. At nå er det på tide å få litt respons fra mamsen og papsen.

Endret av Andromeda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Noora + William-genser er på vei i posten! Ser på det som et oppgjør for Spice Girls-tapeten jeg aldri fikk som liten.

Heldigvis bor jeg i utlandet, så her kommer ingen til å skjønne greia uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at neste ukes episode kommer til å handle om hva enn neste sesong skal handle om. Likte veldig godt utfallet av dagens episode. Skal innrømme den fremprovoserte en liten tåre i øyekroken fordi jeg ble så rørt, hehe. 

Anonymkode: a452a...f8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nådd en nytt bunnivå i livet! Jeg er 23 år og fikk en tåre i øyekroken da jeg så at W gikk mot Noora:fnise: Huff. Vi gale har det godt!

Anonymkode: 315ac...27d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var AKKURAT dette jeg forventet. Så fort han kjørte bort, tenkte jeg "Nå kommer bilen ryggende tilbake snart". Jeg ble faktisk litt glad når han dro, for det virker jo ganske realistisk på en måte. De har bare vært sammen en kort stund, og det er jo SÅ mange intense forhold på vgs som går over til slutt, samme hvor "meant to be" man er.. Så når alt var så lett å forutse, ble jeg litt skuffa nesten. Men misforstå meg rett, jeg ble kjempeglad, var jo det jeg håpte skulle skje, men for meg ble det litt for TV og litt lite realistisk. Men at vi endelig fikk Noorhelm er fantastisk :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juami
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Ingen bærer hijab frivillig.

Anonymkode: a9b79...ba8

Jeg har kjent en del muslimske kvinner opp igjennom som på eget initiativ har begynt å bruke hijab, selv om de igjennom hele oppveksten og en del av voksenlivet ikke har brukt hijab. Første gangen ble jeg faktisk overrasket over at noen kunne ta det valget, fordi jeg var like ignorant/uvitende som du er nå. Prøv å bli kjent med muslimer du, så lærer du litt om deres tro og livssyn. Og på samme som det finnes mange grader av å være kristen finnes det mange grader av å være muslim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, literally skrev:

Var AKKURAT dette jeg forventet. Så fort han kjørte bort, tenkte jeg "Nå kommer bilen ryggende tilbake snart". Jeg ble faktisk litt glad når han dro, for det virker jo ganske realistisk på en måte. De har bare vært sammen en kort stund, og det er jo SÅ mange intense forhold på vgs som går over til slutt, samme hvor "meant to be" man er.. Så når alt var så lett å forutse, ble jeg litt skuffa nesten. Men misforstå meg rett, jeg ble kjempeglad, var jo det jeg håpte skulle skje, men for meg ble det litt for TV og litt lite realistisk. Men at vi endelig fikk Noorhelm er fantastisk :laugh:

Ah, du vet, det forholdet kan ta slutt på tusen andre måter. 

Anonymkode: c6e25...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ah, du vet, det forholdet kan ta slutt på tusen andre måter. 

Anonymkode: c6e25...519

Ja, men det hadde vært naturlig at det endte her. Alle har sagt "det blir jo ikke slutt nå, når de har brukt en hel sesong på det", men jeg tenkte at akkurat derfor hadde det vært så naturlig om det faktisk ble det. For noen på vgs virker jo forhold ofte altoppslukende, og så brått og hjerteskjærende er det over. Men sier ikke at disse to kommer til å holde sammen for alltid, syns bare ikke det hadde vært usannsynlig om det tok slutt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Juami skrev:

Jeg har kjent en del muslimske kvinner opp igjennom som på eget initiativ har begynt å bruke hijab, selv om de igjennom hele oppveksten og en del av voksenlivet ikke har brukt hijab. Første gangen ble jeg faktisk overrasket over at noen kunne ta det valget, fordi jeg var like ignorant/uvitende som du er nå. Prøv å bli kjent med muslimer du, så lærer du litt om deres tro og livssyn. Og på samme som det finnes mange grader av å være kristen finnes det mange grader av å være muslim. 

Tenkte ikke jeg skulle ta denne diskusjonen videre, ettersom det ikke har med tema å gjøre.Det er ingen som velger hijab frivillig. De velger ut fra en forestilling om at de på en eller annen måte tilfredstiller guden deres, og på grunnlag av at det er akseptert og applaudert av trosfeller. 

Jeg jobber på en barneskole, og der har vi ei jente som er i den innledende fasen til å ta "valget" om hijab. Mor, søster og tante bruker hijab, men som mor sa til meg "det er hennes eget valg". Jadda.

Anonymkode: a9b79...ba8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å svare noe mer angående muslimer og hijab nå. Hvis du vil diskutere det så får du gå til religionsforumet.

Anonymkode: a9b79...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, blåbærpike skrev:

Han sa at han måtte stikke, men kroppsspråket skrek jo at han ville bli hos Noora. Også har kanskje Chris sagt noe da, og han har forstått at han ikke kunne dra.

 

Det var det jeg tenkte også, at han måtte inn i den bilen med Chris for å få støtte til at det var riktig å ikke dra til London. :hoppe:

Kjærligheten i ungdomstida altså! Blir så mye mindre spennende når man blir eldre....

 

 

Anonymkode: cea55...4e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de drøyer ut. Vet ikke hvor tålmodig jeg gidder å være lengre. Tror jeg gir opp skam om det ikke tar seg opp snart.. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lady skrev:

Så lenge de drøyer ut. Vet ikke hvor tålmodig jeg gidder å være lengre. Tror jeg gir opp skam om det ikke tar seg opp snart.. 😒

Har du oversett klippet som kom før siste chatbilde?

Anonymkode: e3a25...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du oversett klippet som kom før siste chatbilde?

Anonymkode: e3a25...002

Nei, men synes det var kjedelig også. Nesten ingen handling, og samtalen dro de ut.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady skrev:

Nei, men synes det var kjedelig også. Nesten ingen handling, og samtalen dro de ut.

Men hva mener du de drøyer ut nå? Enig de har drøyet til nå men dagens var jo avsluttende :)

Anonymkode: e3a25...002

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva mener du de drøyer ut nå? Enig de har drøyet til nå men dagens var jo avsluttende :)

Anonymkode: e3a25...002

Samtalen. Som nesten ikke var noen samtale, men en monolog fra Noora. Kjedelig. Synes også det er kjedelig at det bare handler om William og Noora. Noora er hovedpersonen, men vi blir jo ikke kjent med bakgrunnen hennes eller noe som helst. Hvorfor bor hun i kollektiv fks? De bare drar ut det forholdet mellom Noora og William i det uendelige synes jeg. Begynner å bli så lei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lady skrev:

Samtalen. Som nesten ikke var noen samtale, men en monolog fra Noora. Kjedelig. Synes også det er kjedelig at det bare handler om William og Noora. Noora er hovedpersonen, men vi blir jo ikke kjent med bakgrunnen hennes eller noe som helst. Hvorfor bor hun i kollektiv fks? De bare drar ut det forholdet mellom Noora og William i det uendelige synes jeg. Begynner å bli så lei. 

 

Lite konstruktivt bidrag til denne diskusjonen, at du synes det er kjedelig. Gjør noe annet da!

Anonymkode: cea55...4e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Lite konstruktivt bidrag til denne diskusjonen, at du synes det er kjedelig. Gjør noe annet da!

Anonymkode: cea55...4e8

Bare svarte ab jeg. Synes jeg skrev konsultativt, jeg. Mer konstruktivt enn å diskutere muslimer og hijab hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...