Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tasia
30 minutter siden, Jallatralla skrev:

Hvis du virkelig vil følge strømmen og bruke 3-500 kr på en genser, så kjør på! Bare ikke kjøp den der det står "hooke" da, vær så snill.

Haha, der går grensa :ler: Tror ikke jeg hadde turt å bruke den i offentligheten da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tasia skrev:

Haha, der går grensa :ler: Tror ikke jeg hadde turt å bruke den i offentligheten da.. 

Haha, bra! Nei det skjønner jeg godt når det går sånne hatske folk som meg rundt. Haha, neida, slapp av :fnise:  jeg skulle bare ønske at folk ikke på død og liv alltid måtte melke alt som kan melkes bare fordi de kan tjene penger på det. Det er trist hvordan det har blitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst på en Noora + William t-skjorte, men tror jeg dropper det, haha... Hadde nok bare blitt brukt hjemme isåfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Maleficenta skrev:

Er hun frigjort da? Hun kler seg ikke akkurat som en frigjort jente.

Man kan vel være frigjort selv om man bærer hijab? I dagens norske samfunn er det faktisk ikke slik at hijab er ensbetydende med tvang. Mange jenter bruker hijab frivillig.

...og nå gikk det forøvrig plutselig opp for meg hvorfor rollen til Sana er så viktig!

Endret av Clarity
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Clarity skrev:

Man kan vel være frigjort selv om man bærer hijab? I dagens norske samfunn er det faktisk ikke slik at hijab er ensbetydende med tvang. Mange jenter bruker hijab frivillig.

...og nå gikk det forøvrig plutselig opp for meg hvorfor rollen til Sana er så viktig!

hør, hør! :opplyser:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lite sannsynlig at William dukker opp som lovet når det bare er 3 min igjen av ukas episode? 

Anonymkode: e3a25...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Clarity skrev:

Man kan vel være frigjort selv om man bærer hijab? I dagens norske samfunn er det faktisk ikke slik at hijab er ensbetydende med tvang. Mange jenter bruker hijab frivillig.

...og nå gikk det forøvrig plutselig opp for meg hvorfor rollen til Sana er så viktig!

:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Clarity skrev:

Man kan vel være frigjort selv om man bærer hijab? I dagens norske samfunn er det faktisk ikke slik at hijab er ensbetydende med tvang. Mange jenter bruker hijab frivillig.

...og nå gikk det forøvrig plutselig opp for meg hvorfor rollen til Sana er så viktig!

For noe tull. Ingen bærer hijab frivillig.

Anonymkode: a9b79...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Enkelte skam-fans er jo like ille som twilight-fansen da de var på det mest populære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Ingen bærer hijab frivillig.

Anonymkode: a9b79...ba8

Du er ikke mye oppdatert ser jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Clarity skrev:

Man kan vel være frigjort selv om man bærer hijab? I dagens norske samfunn er det faktisk ikke slik at hijab er ensbetydende med tvang. Mange jenter bruker hijab frivillig.

 

Kommer an på hvordan man definerer frigjort. Man er jo slave av egen overtro

Anonymkode: dc2b7...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt blandede følelser som det klippet der. Først bare "næh, nå må jeg stikke" også kommer han plutselig tilbake og Noora virker ikke litt overraska en gang? Følte bare at hele greia ble litt fake.. Frysninger da bilen kom ryggende forresten, det skal de ha, men det virka så.. Rart. Er jeg den eneste?  

Anonymkode: 13e0c...dbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meh. Ble litt skuffa da William kom tilbake, det blir for klisjéaktig, og nå vil jeg tro at karakterutviklingen hos Noora stagnerer totalt. På en måte håpte jeg egentlig at hun ringte foreldrene sine da hun tok opp telefonen. 

Anonymkode: b7e1f...c89

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo et litt typisk TV-serie-øyeblikk da:) Jeg bare ventet på at han skulle komme tilbake men så tenkte jeg at "nei, Skam er jo bare trist for tiden så han gjør nok ikke det" men joda :D

Anonymkode: fa947...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt blandede følelser som det klippet der. Først bare "næh, nå må jeg stikke" også kommer han plutselig tilbake og Noora virker ikke litt overraska en gang? Følte bare at hele greia ble litt fake.. Frysninger da bilen kom ryggende forresten, det skal de ha, men det virka så.. Rart. Er jeg den eneste?  

Anonymkode: 13e0c...dbd

Ja, det tror jeg du må være. Hvordan man kan være kritisk til dagens klipp er for meg en gåte.

Anonymkode: 55971...2d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Litt blandede følelser som det klippet der. Først bare "næh, nå må jeg stikke" også kommer han plutselig tilbake og Noora virker ikke litt overraska en gang? Følte bare at hele greia ble litt fake.. Frysninger da bilen kom ryggende forresten, det skal de ha, men det virka så.. Rart. Er jeg den eneste?  

Anonymkode: 13e0c...dbd

Han sa at han måtte stikke, men kroppsspråket skrek jo at han ville bli hos Noora. Også har kanskje Chris sagt noe da, og han har forstått at han ikke kunne dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...