Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verden står jo ikke stille, noe må jo skje snart! En melding eller klipp! Takk!

 

Blir gal av å vente.. :fnise: 

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns P3Morgen sin skam-greie fra i dag var veldig morsom :laugh:

Men det som er MYE morsommere er kidsa i skam-gruppa på facebook bare "Ååå, William er i Norge!!" "Herregud, William ser jo på telefonen sin! Svar Noora da!!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, maipai skrev:

Syns P3Morgen sin skam-greie fra i dag var veldig morsom :laugh:

Men det som er MYE morsommere er kidsa i skam-gruppa på facebook bare "Ååå, William er i Norge!!" "Herregud, William ser jo på telefonen sin! Svar Noora da!!" :fnise:

Som er noe helt annet enn hva som skjer i Skam-gruppa på KG:tongue:

Anonymkode: 36ff7...98a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hallooooo... når kommer neste episode?? kommer de ikke daglig?

Anonymkode: a74da...8b8

Kommer det ikke en ny episode på NRK hver fredag? Bortsett fra noen små klipp på p3.no... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt klipp, og det var litt sånn meh. Så p3-morgen sitt først, så regna nesten med at Noora kom til å møte William i dag. Jeg er lei, jeg. Er det lov å si? Alt for mye frem og tilbake, og ditt og datt. Først kjente jeg skikkelig på spenningen, nervøsiteten osv. Nå er jeg der at jeg bare vil at de skal wrappe up sesong to, samma for meg om det ender lykkelig eller trist. Har helt mista taket på Noora, likte henne SÅ mye bedre i sesong 1!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, missdior skrev:

Nytt klipp, og det var litt sånn meh. Så p3-morgen sitt først, så regna nesten med at Noora kom til å møte William i dag. Jeg er lei, jeg. Er det lov å si? Alt for mye frem og tilbake, og ditt og datt. Først kjente jeg skikkelig på spenningen, nervøsiteten osv. Nå er jeg der at jeg bare vil at de skal wrappe up sesong to, samma for meg om det ender lykkelig eller trist. Har helt mista taket på Noora, likte henne SÅ mye bedre i sesong 1!

Ja, litt skuffende at de ikke kunne snakke ordentlig sammen. Men likte utrolig godt at de brukte samme dialogen fra sesong 1, da William forsøke å få med Noora på date i sesong 1.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hallooooo... når kommer neste episode?? kommer de ikke daglig?

Anonymkode: a74da...8b8

Nei,  det kommer ikke klipp hver dag.  Men som oftest kommer det noe.. Sms,  messenger eller bilde fra instagram.  

Anonymkode: b746a...1ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Skam-genser til 500 kr, men frister veldig å kjøpe ...

Billigere å lage sjæl.

Anonymkode: 24a97...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Billigere å lage sjæl.

Anonymkode: 24a97...b1a

Tenkte også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien virker veldig overvurdert.. Det er snakk om Skam overalt jo! Jeg er 27 år og har noen venninner som iherdig følger med på serien. Jeg har svitsja innom på tven, og sett noen klipp. Føler meg altfor gammel til å se på det der..

Anonymkode: 7c536...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes serien virker veldig overvurdert.. Det er snakk om Skam overalt jo! Jeg er 27 år og har noen venninner som iherdig følger med på serien. Jeg har svitsja innom på tven, og sett noen klipp. Føler meg altfor gammel til å se på det der..

Anonymkode: 7c536...a2f

Nå er vel ikke målgruppa 27++ heller da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Skam-genser til 500 kr, men frister veldig å kjøpe ...

Jeg har også veldig lyst på, men jeg føler meg faktisk ALTFOR gammel til å gå rundt med en slik genser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som håper William gir broren sin juling? Sånn skikkelig juling ...

Anonymkode: 5b3ad...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Er det andre som tenker at det er William som har overnatta i kjellerboden til Noora og kollektivet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, missdior skrev:

Nytt klipp, og det var litt sånn meh. Så p3-morgen sitt først, så regna nesten med at Noora kom til å møte William i dag. Jeg er lei, jeg. Er det lov å si? Alt for mye frem og tilbake, og ditt og datt. Først kjente jeg skikkelig på spenningen, nervøsiteten osv. Nå er jeg der at jeg bare vil at de skal wrappe up sesong to, samma for meg om det ender lykkelig eller trist. Har helt mista taket på Noora, likte henne SÅ mye bedre i sesong 1!

Kunne ikke vært mer enig!!

Håper for øvrig sesong 3 handler om Vilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William er en kald fisk, altså!

Men dette klippet likte jeg, for nå ble jeg temmelig sikker på at vi får en lykkelig slutt. Ikke at at hjertet mitt kommer til å bli knust hvis disse to ikke finner sammen igjen, men denne uvissheten liker jeg ikke.

Det er det at de bytter roller som gjør meg så sikker. Nå er det Noora som må kjempe for William. De har til og med byttet dialog. Og vi vet jo hvordan det ender. Det har vi jo allerede sett.

Kommer til å bli dypt sjokkert hvis jeg tar feil!

Passe sykt hvis William har gjemt seg i kjellerboden hele denne tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq
20 minutter siden, blåbærpike skrev:

Er det andre som tenker at det er William som har overnatta i kjellerboden til Noora og kollektivet? 

Dette tenker jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hørte en morsom teori her om dagen. Går visst noen rykter om at William er lett basert på Odd Magnus Williamson. Høres helt latterlig ut, men bare tenk da: William Magnusson - Magnus Williamson. Tilfeldig, ooooor? :laugh: 

Anonymkode: 13e0c...dbd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...