Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er feigt av William å svikte Noora når hun trenger ham som mest. Han vet jo at broren kan finne på hva som helst, og han burde skjønt at hun ikke hadde sex med han frivillig da hun sa "vet ikke" til om hun hadde ligget med han. Skikkelig dårlig. 

Anonymkode: a9b79...ba8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Birti

Det er så gøy hvor flinke de er til å spinne historiene inn i hverandre - det Mari sier om William nå - at han egentlig er velig følsom, men at han stenger ting inne i seg, er jo akkurat det Vilde teoriserer om i klippet "You lose" tidlig i sesongen. Da sier hun; "Jeg tror William egentlig er veldig følsom, men at han stenger alt inne. Det er derfor han er så kald. Fordi han vet hvordan det er å miste noen man er glad i." Skam ass... Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? 

#knusthjerte :( 

Anonymkode: 152fb...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding kl halv tre i natt! 

Anonymkode: 74e38...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. 

Anonymkode: e3a25...002

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. 

Anonymkode: e3a25...002

Havner ikke i varetekt pga slikt. Det er lenge siden hendelsen, det er liten fare for gjentakelse eller bevisforspillelse. 

Anonymkode: 790a0...20f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Havner ikke i varetekt pga slikt. Det er lenge siden hendelsen, det er liten fare for gjentakelse eller bevisforspillelse. 

Anonymkode: 790a0...20f

Mye mulig man ikke kommer i varetekt for det, det kan jeg for lite om, men de har sloss mye frem og tilbake se gjengene (torturert halve Oslo har vært nevnt) og noen har bevis på film. Føler det er stor fare for både gjentagelse og forsøk på bevisforspillelse. 

Anonymkode: e3a25...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. 

Anonymkode: e3a25...002

Tviler på at Yakuza-gutta kommer til å anmelde det der, for da de banka gutte-Chris og de andre vennene til W som jeg ikke aaaaner hva heter, så fantes det jo også en film som alle gikk å snakka om i skolegården. Legger Yakuza frem filmen av flaskeknusinga så kan jo W og gutta legge frem filmen hvor Yakuza sparker en som ligger nede og som ikke er i stand til å røre seg - og det er jo ikke et skvatt bedre. Så jeg tipper at akkurat den delen av historien ikke er så "politi-relevant".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
36 minutter siden, Birti skrev:

Tviler på at Yakuza-gutta kommer til å anmelde det der, for da de banka gutte-Chris og de andre vennene til W som jeg ikke aaaaner hva heter, så fantes det jo også en film som alle gikk å snakka om i skolegården. Legger Yakuza frem filmen av flaskeknusinga så kan jo W og gutta legge frem filmen hvor Yakuza sparker en som ligger nede og som ikke er i stand til å røre seg - og det er jo ikke et skvatt bedre. Så jeg tipper at akkurat den delen av historien ikke er så "politi-relevant".

Dessuten synes jeg det blir litt for teit å legge inn enda en dramaramalinje nå. Det er hva - to episoder igjen? Det er jo ingenting! Legger de inn enda flere løse tråder nå, så gjør de det fryktelig vanskelig for seg selv. Jeg krysser fingrene for at William er hos pappaen sin og roer seg ned, og at han til syvende og sist kommer hjem for å holde rundt Noora mens det spilles fin musikk i bakgrunnen.

(Men trenger ikke flere sånne endeløse klinescener)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? 

#knusthjerte :( 

Anonymkode: 152fb...a53

Ah, nei. Du må ikke tro alt du leser på intenett, kjære deg. Det var kødd. 

Anonymkode: 13e0c...dbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, nei. Du må ikke tro alt du leser på intenett, kjære deg. Det var kødd. 

Anonymkode: 13e0c...dbd

Men han har dame, da. Eller - ei fast han driver med. Så sier i hvert fall ryktene.

Anonymkode: 790a0...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mari virker mye eldre enn Noora. 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Mens i RL er hun som spiller Noora eldre enn hun som spiller Mari. 

Anonymkode: 790a0...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? 

#knusthjerte :( 

Anonymkode: 152fb...a53

Hvem bryr seg? Lag en fantråd for William, kjedelig å lese kjærlighets-kommentarer til skuespillerne :)

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi får sett mer av William i denne sesongen her.

Anonymkode: b345c...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Birti skrev:

Det er så gøy hvor flinke de er til å spinne historiene inn i hverandre - det Mari sier om William nå - at han egentlig er velig følsom, men at han stenger ting inne i seg, er jo akkurat det Vilde teoriserer om i klippet "You lose" tidlig i sesongen. Da sier hun; "Jeg tror William egentlig er veldig følsom, men at han stenger alt inne. Det er derfor han er så kald. Fordi han vet hvordan det er å miste noen man er glad i." Skam ass... Fantastisk!

Sånn generelt så har han sikkert PTSD (med alt det han har gått igjennom) og Noora, som er redd for å bli såret pga sine tidligere erfaringer... Helt sjukt å se hvor fint ting flettes sammen så elegant. :)

Anonymkode: b345c...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke vi får sett mer av William i denne sesongen her.

Anonymkode: b345c...87c

Det tror jeg :tongue:

Anonymkode: b746a...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går sport i å komme på den mest dramatiske historien om hva som kan ha skjedd med William, både her og på disse facebookgruppene. Til nå har jeg sett at han er i fengsel, tatt selvmord, Nikko har sperret han inne i leiligheten, yakuza-gjengen har tatt han.. Sesongen er ferdig neste fredag, tviler på at det skjer enda mer drama nå enn hva det allerede gjør. 

På toppen av det hele driver folk å lager fake chat og sms-samtaler med William og Noora.

 

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Birti skrev:

 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror William sitter inne fordi handel har slått broren halvt i hjel. 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...