AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #1101 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg synes det er feigt av William å svikte Noora når hun trenger ham som mest. Han vet jo at broren kan finne på hva som helst, og han burde skjønt at hun ikke hadde sex med han frivillig da hun sa "vet ikke" til om hun hadde ligget med han. Skikkelig dårlig. Anonymkode: a9b79...ba8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 23. mai 2016 #1102 Del Skrevet 23. mai 2016 Det er så gøy hvor flinke de er til å spinne historiene inn i hverandre - det Mari sier om William nå - at han egentlig er velig følsom, men at han stenger ting inne i seg, er jo akkurat det Vilde teoriserer om i klippet "You lose" tidlig i sesongen. Da sier hun; "Jeg tror William egentlig er veldig følsom, men at han stenger alt inne. Det er derfor han er så kald. Fordi han vet hvordan det er å miste noen man er glad i." Skam ass... Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1103 Del Skrevet 24. mai 2016 Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? #knusthjerte Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mai 2016 #1104 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Blei tull. Endret 24. mai 2016 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1105 Del Skrevet 24. mai 2016 Melding kl halv tre i natt! Anonymkode: 74e38...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1106 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. Anonymkode: e3a25...002 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1107 Del Skrevet 24. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. Anonymkode: e3a25...002 Havner ikke i varetekt pga slikt. Det er lenge siden hendelsen, det er liten fare for gjentakelse eller bevisforspillelse. Anonymkode: 790a0...20f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1108 Del Skrevet 24. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Havner ikke i varetekt pga slikt. Det er lenge siden hendelsen, det er liten fare for gjentakelse eller bevisforspillelse. Anonymkode: 790a0...20f Mye mulig man ikke kommer i varetekt for det, det kan jeg for lite om, men de har sloss mye frem og tilbake se gjengene (torturert halve Oslo har vært nevnt) og noen har bevis på film. Føler det er stor fare for både gjentagelse og forsøk på bevisforspillelse. Anonymkode: e3a25...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birti Skrevet 24. mai 2016 #1109 Del Skrevet 24. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt overbevist om at William er i varetekt pga flaskeknusingen. Det har vært så mye fokus på at det er ulovlig og at noen filmet det. Det regnes som grov vold og det er derfor mulig at han er i varetekt så lenge etterforskning pågår. Gutte-Chris sier han er i London for å beskytte han, er sikkert ikke særlig status å sitte inne, spesielt ikke når de har så mye fiender som vil kose seg godt over det. Vedder på han dro hjem etter skolen på fredag for å "cool off "og da ble han hentet av politet. Man har ikke mobil i fengsel. Anonymkode: e3a25...002 Tviler på at Yakuza-gutta kommer til å anmelde det der, for da de banka gutte-Chris og de andre vennene til W som jeg ikke aaaaner hva heter, så fantes det jo også en film som alle gikk å snakka om i skolegården. Legger Yakuza frem filmen av flaskeknusinga så kan jo W og gutta legge frem filmen hvor Yakuza sparker en som ligger nede og som ikke er i stand til å røre seg - og det er jo ikke et skvatt bedre. Så jeg tipper at akkurat den delen av historien ikke er så "politi-relevant". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 24. mai 2016 #1110 Del Skrevet 24. mai 2016 36 minutter siden, Birti skrev: Tviler på at Yakuza-gutta kommer til å anmelde det der, for da de banka gutte-Chris og de andre vennene til W som jeg ikke aaaaner hva heter, så fantes det jo også en film som alle gikk å snakka om i skolegården. Legger Yakuza frem filmen av flaskeknusinga så kan jo W og gutta legge frem filmen hvor Yakuza sparker en som ligger nede og som ikke er i stand til å røre seg - og det er jo ikke et skvatt bedre. Så jeg tipper at akkurat den delen av historien ikke er så "politi-relevant". Dessuten synes jeg det blir litt for teit å legge inn enda en dramaramalinje nå. Det er hva - to episoder igjen? Det er jo ingenting! Legger de inn enda flere løse tråder nå, så gjør de det fryktelig vanskelig for seg selv. Jeg krysser fingrene for at William er hos pappaen sin og roer seg ned, og at han til syvende og sist kommer hjem for å holde rundt Noora mens det spilles fin musikk i bakgrunnen. (Men trenger ikke flere sånne endeløse klinescener) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1111 Del Skrevet 24. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? #knusthjerte Anonymkode: 152fb...a53 Ah, nei. Du må ikke tro alt du leser på intenett, kjære deg. Det var kødd. Anonymkode: 13e0c...dbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1112 Del Skrevet 24. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, nei. Du må ikke tro alt du leser på intenett, kjære deg. Det var kødd. Anonymkode: 13e0c...dbd Men han har dame, da. Eller - ei fast han driver med. Så sier i hvert fall ryktene. Anonymkode: 790a0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1113 Del Skrevet 24. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mari virker mye eldre enn Noora. Anonymkode: 7f0b8...dbf Mens i RL er hun som spiller Noora eldre enn hun som spiller Mari. Anonymkode: 790a0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1114 Del Skrevet 24. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er Thomas Hayes og Astrid S sammen? #knusthjerte Anonymkode: 152fb...a53 Hvem bryr seg? Lag en fantråd for William, kjedelig å lese kjærlighets-kommentarer til skuespillerne Anonymkode: ca37e...e54 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1115 Del Skrevet 24. mai 2016 Jeg tror ikke vi får sett mer av William i denne sesongen her. Anonymkode: b345c...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1116 Del Skrevet 24. mai 2016 15 timer siden, Birti skrev: Det er så gøy hvor flinke de er til å spinne historiene inn i hverandre - det Mari sier om William nå - at han egentlig er velig følsom, men at han stenger ting inne i seg, er jo akkurat det Vilde teoriserer om i klippet "You lose" tidlig i sesongen. Da sier hun; "Jeg tror William egentlig er veldig følsom, men at han stenger alt inne. Det er derfor han er så kald. Fordi han vet hvordan det er å miste noen man er glad i." Skam ass... Fantastisk! Sånn generelt så har han sikkert PTSD (med alt det han har gått igjennom) og Noora, som er redd for å bli såret pga sine tidligere erfaringer... Helt sjukt å se hvor fint ting flettes sammen så elegant. Anonymkode: b345c...87c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1117 Del Skrevet 24. mai 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke vi får sett mer av William i denne sesongen her. Anonymkode: b345c...87c Det tror jeg Anonymkode: b746a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1118 Del Skrevet 24. mai 2016 Synes det går sport i å komme på den mest dramatiske historien om hva som kan ha skjedd med William, både her og på disse facebookgruppene. Til nå har jeg sett at han er i fengsel, tatt selvmord, Nikko har sperret han inne i leiligheten, yakuza-gjengen har tatt han.. Sesongen er ferdig neste fredag, tviler på at det skjer enda mer drama nå enn hva det allerede gjør. På toppen av det hele driver folk å lager fake chat og sms-samtaler med William og Noora. Anonymkode: bbd6f...497 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1119 Del Skrevet 24. mai 2016 4 timer siden, Birti skrev: Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #1120 Del Skrevet 24. mai 2016 Tror William sitter inne fordi handel har slått broren halvt i hjel. Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå