Gå til innhold

Skam på NRK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Kan dere slutte å se på serien. Liker ikke at alle nettavisene er teppebombet med SKAM-stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Kan dere slutte å se på serien. Liker ikke at alle nettavisene er teppebombet med SKAM-stoff.

Du må heller begynne å se den. Skambra (pun intended, yes indeed)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
56 minutter siden, literally skrev:

HERREGUD, så glad jeg ble nå! Var virkelig det jeg håpte på! :laugh: Likte dette klippet skikkelig godt, endelig fikk vi vite mye om familien til William. Nå MÅ han jo bare svare snart, han kan jo ikke droppe alle eksamener og ødelegge så mye for seg selv.

Det er jo bare bra om han dropper eksamen, kanskje han finner ut at han tar hele året om igjen, så er han med neste år og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Rosalie skrev:

Du må heller begynne å se den. Skambra (pun intended, yes indeed)

Hvorfor gidder du å går inn i en slikt tråd som dette da? 

Anonymkode: 7f0b8...dbf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å få det med bildet til å passe inn. Kanskje det ikke er av henne? Er jo ganske blurry...men alt i alt gode nyheter! Og må si jeg digger alle tullenyheter som har kommet om at alle eksamener ska utsettes til William gir lyd fra seg, at Erna krever svar og eventet leteaksjon etter W på fb :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er nok kun blurret for oss, det er nok helt tydelig på mobilen til Noora. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, blåbærpike skrev:

Det er jo bare bra om han dropper eksamen, kanskje han finner ut at han tar hele året om igjen, så er han med neste år og :D

Tror nok ikke det skjer uansett, mer realistisk å ta eksamenene om igjen/ta de som privatist. De aller fleste gjør heller det, fremfor å måtte ta heeele året om igjen. Og han trenger jo ikke gå på samme skole for å være med neste sesong også :) Syns i hvert fall det blir veldig urealistisk om han går 3. om igjen. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke verdens undergang om han dropper eksamen.  Eneste er at han ikke får studert rett etter VGS.

Anonymkode: 36ff7...98a

Det har jeg ikke sagt heller, men syns først og fremst det er litt urealistisk å droppe alle eksamener etter 3 år med vgs bare pga noe sånt. Han kan selvsagt ta privatisteksamener, men når han først har bare noen uker igjen av vgs er det kjipt å måtte gjøre det. Er jo klart at det han går gjennom nå er tøft, men tror likevel han hadde klart å komme seg gjennom eksamen. Men blir helt klart mest dramatisk sånn det er nå, og Skam er jo en drama-serie :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lite imponert over at W lar kjærlighetssorg styre livet hans i så stor grad. Rømmer landet når ting blir vanskelig og bare driter i skolen og eksamener... Suck it up W! Hadde du bare holdt deg i ro hadde du fort funnet ut at ting ikke var så ille som de så ut og du hadde fått fullført den skolegangen du nettopp feiret at du var ferdig meg.

Endret av maipai
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, maipai skrev:

Blir lite imponert over at W lar kjærlighetssorg styre livet hans i så stor grad. Rømmer landet når ting blir vanskelig og bare driter i skolen og eksamener... Suck it up W! Hadde du bare holdt deg i ro hadde du fort funnet ut at ting ikke var så ille som de så ut og du hadde fått fullført den skolegangen du nettopp feiret at du var ferdig meg.

Tror nok jeg også ville gått på en rimelig stor smell om jeg hadde trodd av broren min voldtok kjæresten min. Vet ikke om jeg hadde klart å ta noe eksamen da nei.. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk så bra om dette får flere jenter som har blitt utsatt for overgreptil å anmelde. ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mari virker mye eldre enn Noora. 

Jeg var to vidt forskjellige mennesker i Vg1 og Vg2. Det kan faktisk ikke sammenlignes en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ClickB4it skrev:

Jeg var to vidt forskjellige mennesker i Vg1 og Vg2. Det kan faktisk ikke sammenlignes en gang.

Og jeg kunne handle sprit på Polet som 16-åring, mens venninna mi alltid måtte vise leg for å kjøpe vin selv som 20-åring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Rosalie skrev:

Og jeg kunne handle sprit på Polet som 16-åring, mens venninna mi alltid måtte vise leg for å kjøpe vin selv som 20-åring.

Jeg må vise leg på vin som 26 åring! D: 

1 time siden, ClickB4it skrev:

Samme her! 

Anonymkode: c6e25...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
3 minutter siden, Magnifiq skrev:

Nå må ham derre William svar på meldinger snart. Håper han snart står på døren..

...og at Eskild eskorterer ham fra inngangsdøren til rommet til Noora og kommer med ett eller annet som bare Eskild kunne sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Magnifiq
2 minutter siden, ClickB4it skrev:

...og at Eskild eskorterer ham fra inngangsdøren til rommet til Noora og kommer med ett eller annet som bare Eskild kunne sagt!

Ja! Elsker replikkene til Eskild! Håper vi ser litt av han de to siste episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så noen diskuterte tittelen på serien. jeg har alltid tenkt at den har noe å gjøre med skoleoppgavene Jonas leste opp i første episode? aner ikke, men sånn har jeg tenkt i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...