m1ss Skrevet 2. april 2016 #181 Del Skrevet 2. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt ved siden av "Vilde" og "Noora" på flyet fra Trondheim nå i midten av mars. Jeg snakket ikke med med, men hørte jo at de snakket til hverandre. De snakker på samme måte i virkeligheten som i serien. Meget søte jenter begge to:) Anonymkode: 315ac...27d Åja, da tok jeg visst feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjolleri Skrevet 2. april 2016 #182 Del Skrevet 2. april 2016 3 timer siden, Whoops skrev: Jeg er fryktelig opphengt i at Noora hadde knallrød leppestift først og at den var helt borte når de kyssa. Har alltid lurt på hva som skjer når man kysser med sånn leppestift... også fikk jeg ikke vite det nå heller. Jeg tenkte akkurat det samme Men gammal som jeg er har jeg etter mang en bytur sett nok til å kunne konkludere med at fjerning av leppestift mellom opptak nok var for å unngå den ekle utgnidde fyllekjeften/klovnefjes man jo får av å kysse noen med knallrød glossy leppestift. De ville jo ha romantisk søt stemning, ikke stemning ala kebabkø kl 04.30 Og ja, åff kårs har Noora hatt SF. Jeg tipper de har skrevet inn en innleggelse for det i karakteren- for det er ikke så mange andre steder såpass noen får den type "opplæring" i næring. Sånn holdning har man fordi man har måttet endre hele måten å tenke mat på. Det er noe man lærer på Modum, ikke på et par timer hos helsesøster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #183 Del Skrevet 2. april 2016 Enig i at vi burde fått vite mer om bakgrunnen til Noora. Så håper jeg at det ikke blir for mye drama mellom Noora og William med det første, la oss få litt romantikk her Ble så lei Eva og Jonas i første sesong, bare usikkerhet og frem og tilbake. Noora og William har jo noen fellestrekk, begge bor uten foreldrene og kanskje er litt ensomme? Savner litt sånne hverdagsklipp av henne jeg, feks at hun henger sammen med vennene sine. Tipper Noora ser at det er mye mer i William enn en rundbrenner. Og han hadde et poeng, selv om han var unødvendig slem - det er bedre å være tydelig mot Vilde, enn at hun skal gå å være keen på han. Vil tro hun får seg en real nedtur nå.. Jeg flyttet på hybel når jeg var 16 år, helt vanlig her. Anonymkode: bbd6f...497 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #184 Del Skrevet 2. april 2016 Ser på profilen til karakteren Noora at hun har bursdag 6 april.. Lurer på om det kommer til p være noe om bursdagen hennes i neste episode ? Anonymkode: c7684...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #185 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg elsker SKAM, men synes det har blitt litt mindre realistisk denne sesongen. Det var noe av det jeg likte best med første sesong, at det var så lett gjenkjennelig, og at det virka veldig autentisk. Den "talen" Noora holdt for William før de klina synes jeg ble veldig typisk amerikansk romantisk komedie - håper ikke det fortsetter i den retningen! Anonymkode: 7423c...196 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 2. april 2016 #186 Del Skrevet 2. april 2016 Den 3.3.2016 at 22.45, AnonymBruker skrev: hva synes dere om den nye sesongen sålangt? Anonymkode: 6df69...a6f Det går litt treigt. Jeg mister interessen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 3. april 2016 #187 Del Skrevet 3. april 2016 Tipper neste episode kommer til å handle om at W og N prøver å gjemme seg, og at de ikke vet at V vet om kyssingen. DRAAMAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 3. april 2016 #188 Del Skrevet 3. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med måten hun snakker på? Jeg synes tvert i mot at Eva og Chris er de to som snakker mest naturlig og er de beste skuespillerne. Irriterer meg der i mot over måten Vilde og Sana snakker på, som jeg synes høres unaturlig ut. Anonymkode: 9fc28...2c6 "Men se her då. Det var Jonas som sa det då. Kom igjen då, bli med då. " Synes ikke hun er en flink skuespiller, eller karakter, mtp ordforrådet hennes og måten hun omtaler ting på. Alt for entusiastisk og overspilt. Liker bare ikke personligheten hennes egentlig! Man finnes som regel en man ikke liker, i en serie. Eva er tilfellet hos meg :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #189 Del Skrevet 3. april 2016 Den 21.11.2015 at 10.30, AnonymBruker skrev: Jeg er også litt eldre enn målgruppen, men koser meg hver gang jeg ser på serien. Liker Noora veldig godt. Anonymkode: 8bd3a...49f Det er jo ikke mulig å ikke like Noora. Hun har kontroll og ser verden fra sitt skråblikk med største selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 3. april 2016 #190 Del Skrevet 3. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker SKAM, men synes det har blitt litt mindre realistisk denne sesongen. Det var noe av det jeg likte best med første sesong, at det var så lett gjenkjennelig, og at det virka veldig autentisk. Den "talen" Noora holdt for William før de klina synes jeg ble veldig typisk amerikansk romantisk komedie - håper ikke det fortsetter i den retningen! Anonymkode: 7423c...196 Hørtes nesten ut som de har tatt en replikk fra "10 things i hate about you" og oversatt på norsk?? Noe skummelt kjent med den teite talen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 3. april 2016 #191 Del Skrevet 3. april 2016 Den 2. april 2016 at 10.22, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner enda ikke hvorfor Noora faktisk liker William, jeg? Anonymkode: a41c7...6ea Han har bra utseende, kropp og kroppsholdning Han har en gjennomført stil mtp klær etc. Han utstråler at han er trygg på seg selv. Og de gangene han ikke har kontroll så er det sånne sjarmerende ting som at kakaoen koker over på stekeplata. Han har litt alfa-hann-gener. Ikke den slitsomme brautende typen, men de attraktive delene av det. Det ser du blant annet i måten han rydder opp i krangelen på i episode 3 når han har hjemme-fest. I tillegg til at han fremstår som lederen i “gjengen” sin. Og andre jenter finner han attraktiv (Vilde +++) Han balanserer fint mellom å vise og si at han vil ha Nora, samtidig som han respekterer grensene hennes. Eller for å si det på en annen måte: han er til tider veldig direkte i kommunikasjon med henne, samtidig som han har delt seng med henne og tilbragt alenetid med henne uten å klå og tafse. Han har humor og vet å erte henne når situasjonen er riktig (f.eks. sengeepisoden der de delte inn senga i to soner med puter) Han lar seg ikke finte ut av “bitchingen” til Nora, noe de fleste gutter på hans alder nok ville gjort. Han er uforutsigbar og spennende. I det ene øyeblikket så kan han sitte sammen med henne og dele personlige ting fra sitt liv. I det neste trasher han ei hytte på Trysil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #192 Del Skrevet 3. april 2016 Natta, Wilhelm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #193 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg mener ikke å være vanskelig, men hvorfor valgte de ikke en finere gutt? Han er ikke enormt kjekk, lissom? Noora er jo veldig pen osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #194 Del Skrevet 3. april 2016 13 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg mener ikke å være vanskelig, men hvorfor valgte de ikke en finere gutt? Han er ikke enormt kjekk, lissom? Noora er jo veldig pen osv. Fordi ikke alle kvinner har lik smak og ikke alle liker den samme kjekkasen. Er bare på film at den vakreste damen og mannen alltid faller for hverandre. I virkeligheten er det mer variert. Anonymkode: dc2b7...efc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #195 Del Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fordi ikke alle kvinner har lik smak og ikke alle liker den samme kjekkasen. Er bare på film at den vakreste damen og mannen alltid faller for hverandre. I virkeligheten er det mer variert. Anonymkode: dc2b7...efc Ok. Da vet jeg det. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 3. april 2016 #196 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) 25 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg mener ikke å være vanskelig, men hvorfor valgte de ikke en finere gutt? Han er ikke enormt kjekk, lissom? Noora er jo veldig pen osv. Damer bryr seg mye mindre om utseende enn folk tror.. Endret 3. april 2016 av Tapas 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #197 Del Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, Tapas skrev: Damer bryr seg mye mindre om utseende enn folk tror.. Da håper jeg at jeg har bydd på mer enn utseendet her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rozes Skrevet 3. april 2016 #198 Del Skrevet 3. april 2016 30 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg mener ikke å være vanskelig, men hvorfor valgte de ikke en finere gutt? Han er ikke enormt kjekk, lissom? Noora er jo veldig pen osv. William er heit som faen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 3. april 2016 #199 Del Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, Rozes skrev: William er heit som faen. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 3. april 2016 #200 Del Skrevet 3. april 2016 11 minutter siden, Rozes skrev: William er heit som faen. Jeg synes Chris er kjekkere 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå