Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir spennende å se hvordan Eva reagerer på at Jonas har fått seg ny kjæreste nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst.. Noora! Hun har gitt meg en ny glød i livet kun ved å sett de 15 episodene som finnes hittil. 
Ja, forstå meg rett, livet har hatt noe veldig grått over seg de siste årene, men nå fikk jeg endelig litt smaken på det med spenning, det å være ung, kanskje prøve kollektiv eller universitet. Deilig!

Anonymkode: f82b5...659

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg googlet også, og på en side om UKM står det at hun er 19 år. Når det er sagt, så tror jo ikke hun har fillers likevel.

Anonymkode: 5ab55...6af

Da var nok det jeg fant gammelt, beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes påskeepisoden var litt kjip, men gleder meg til å se hvordan Eva reagerer på at Jonas har fått ny kjæreste. Jeg som håpet de skulle bli sammen igjen. Gleder meg og til å se hva som skjer med William og Noora. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at de blir sammen, for det kommer til å ødelegge Vilde. Med mindre det kommer en tvist snart :) 

Anonymkode: 019cd...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Jeg lovte meg selv å holde meg unna denne serien, sesong 1 ødela livet mitt. Nå er jeg på sesong 2 og jeg er like hekta. Burde ikke like denne serien engang, er så kleint å "gjennoppleve" videregående. Er så hysterisk at Jonas fikk status fordi han gikk ned på en jente til hun kom, men then again: er ikke alle som klarer det når de er over 30 heller :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske kjedelig egentlig. Hvorfor er Nora så nedlatende? Hvorfor ligger hun med Wilhelm? Og hvorfor er det så lite nakehnhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Den er ganske kjedelig egentlig. Hvorfor er Nora så nedlatende? Hvorfor ligger hun med Wilhelm? Og hvorfor er det så lite nakehnhet?

Hvordan mener du Noora er nedlatende? Hun bruker mye ironi/sarkasme som kan tyde på litt usikkerhet men et ønske om å fremstå sikker. Hun har også mye glimt i øyet. Og hun har ikke ligget med Wilhelm pr 4/12 Skam sesong 2.

Anonymkode: f82b5...659

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg nesten at det ikke kommer flere episoder før fredag, da kan det jo bli litt action! Og action trenger vi nå.. har vært litt kjedelig siste episodene! Lurer på om Vilde kommer til å by på William. Når jeg ser Skam ser jeg hvor teite vi jenter er, er jo så tydelig at William ikke er interessert, men slik som Eva sier til henne er vel helt vanlig for oss jenter å gjøre. Han er sikkert keen, har det sikkert bare travelt osv. Bullshit..

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt oppgitt over hvor godt jeg liker skam. Tenkte som vanlig at dette var et tragisk program, men så så jeg en episode og klarte ikke slutte. Liker Noora veldig godt, syns klesstilen hennes skiller seg litt ut og er ganske kul. Syns også Vilde er søt,  måten hun snakker på og hvor godtroende hun er ang. William. 

Gleder meg til neste episode! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pioner skrev:

Jeg er helt oppgitt over hvor godt jeg liker skam. Tenkte som vanlig at dette var et tragisk program, men så så jeg en episode og klarte ikke slutte. Liker Noora veldig godt, syns klesstilen hennes skiller seg litt ut og er ganske kul. Syns også Vilde er søt,  måten hun snakker på og hvor godtroende hun er ang. William. 

Gleder meg til neste episode! 

Enig med klesstilen til Noora! Elsker alle strikkegenserene, spesielt den rødlige med høy hals. Holder på (sakte, men sikkert) å samle sammen bilder av det hun går med gjennom serien. Du vet, kun for å ha et akriv å gå tilbake i for inspirasjon. Er på denne linken: noorasklesskap.tumblr.com

Noe jeg ikke har tenkt så mye på når jeg har sett epsiodene er hvordan de går med de samme klærene flere ganger. Dette er jo noe man som oftest ikke ser i amerikanske serier, så det er litt ekstra godt å kunne se at også det fremstilles realistisk. 

Anonymkode: a63e4...b3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og så hekta på denne serien at det er helt flaut :laugh: Jeg likte ikke William i begynnelsen og egentlig vil jeg ikke at Noora skal like han heller, men nå begynner jeg (og Noora) å bli temmelig svak for han... Savner å ha en å være interessert i og å få litt oppmerksomhet, så da er det godt å ha en serie å se på hvor det skjer noe :P

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med klesstilen til Noora! Elsker alle strikkegenserene, spesielt den rødlige med høy hals. Holder på (sakte, men sikkert) å samle sammen bilder av det hun går med gjennom serien. Du vet, kun for å ha et akriv å gå tilbake i for inspirasjon. Er på denne linken: noorasklesskap.tumblr.com

Noe jeg ikke har tenkt så mye på når jeg har sett epsiodene er hvordan de går med de samme klærene flere ganger. Dette er jo noe man som oftest ikke ser i amerikanske serier, så det er litt ekstra godt å kunne se at også det fremstilles realistisk. 

Anonymkode: a63e4...b3f

Skal sjekke ut tumblr som du har laget  (selvom jeg ikke har råd til nye klær for øyeblikket)! Greit å ha en side med litt inspirasjon! 

Har ikke tenkt over at de går med de samme klærene flere ganger! Syns hele serien er veldig realistisk fremstilt, kanskje derfor jeg liker den så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt veldig glad i Skam! Nå er jeg snart 25, så jeg er nok litt over målgruppen, men jeg kjenner meg noenlunde igjen i serien allikevel - hvem har vel ikke hatt en i klassen som er sånn som Vilde? Dette styret med buss og sånt virker litt latterlig for min del som bergenser, men etter å ha studert i noen år med masse "kule" østlendinger så skjønner jeg jo at det er reelt for dem :fnise: Mulig dagens vgselever i Bergen også er slik, det er tross alt 6 år siden jeg var russ. 

Anonymkode: 7ed4f...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rozes
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med klesstilen til Noora! Elsker alle strikkegenserene, spesielt den rødlige med høy hals. Holder på (sakte, men sikkert) å samle sammen bilder av det hun går med gjennom serien. Du vet, kun for å ha et akriv å gå tilbake i for inspirasjon. Er på denne linken: noorasklesskap.tumblr.com

Noe jeg ikke har tenkt så mye på når jeg har sett epsiodene er hvordan de går med de samme klærene flere ganger. Dette er jo noe man som oftest ikke ser i amerikanske serier, så det er litt ekstra godt å kunne se at også det fremstilles realistisk. 

Anonymkode: a63e4...b3f

Enig! Syns hun kler seg ufattelig kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I sesong 1 hadde Noora tragus piercing, nå er den borte og hun har i stedet fått helix piercing:opplyser: Håper forresten handlingen fortsetter i neste episode, likte ikke den påskespesialen så godt.

Anonymkode: a3ff3...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei kan ikke vente så lenge:(

 

så noen kommenterte på dagens video at det var aprilsnarr... BEST at det ikke er det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...