Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Notatboka
Den 4.3.2016 at 22.45, AnonymBruker skrev:

hva synes dere om den nye sesongen sålangt?

Anonymkode: 6df69...a6f

Syns Noora er slitsom denne sesongen. Liker ikke hvordan hun holder på med William uten å fortelle om det til jentene. Forstår at hun gjør det for å skåne Vilde, men da syns jeg hun kunne droppet William i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Det kan vel ikke bare være meg som synes at Noora er VELDIG lik Mary Kate og Ashley Olsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Caroline91 skrev:

Det kan vel ikke bare være meg som synes at Noora er VELDIG lik Mary Kate og Ashley Olsen? :)

Syns hun er mer lik på Ina Wroldsen :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mars 2016 at 17.55, Caroline91 skrev:

Det kan vel ikke bare være meg som synes at Noora er VELDIG lik Mary Kate og Ashley Olsen? :)

VELDIG lik ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 30 og synes serien er veldig underholdende. Jeg var nerdete og ukul på skolen, så det var ganske sjelden jeg var på fest, litt gøy å se hva jeg "gikk glipp av". Ungdomskulturen er vel litt annerledes nå enn for 15-16 år siden, men sladder er det alltid.

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 30 og synes serien er veldig underholdende. Jeg var nerdete og ukul på skolen, så det var ganske sjelden jeg var på fest, litt gøy å se hva jeg "gikk glipp av". Ungdomskulturen er vel litt annerledes nå enn for 15-16 år siden, men sladder er det alltid.

Anonymkode: 3d2b2...4c2

Du gikk nok ikke glipp av så mye. I ettertid kunne jeg selv ønske at jeg heller var mer nerdete og litt mindre kul da jeg var på den alderen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Clarity skrev:

Du gikk nok ikke glipp av så mye. I ettertid kunne jeg selv ønske at jeg heller var mer nerdete og litt mindre kul da jeg var på den alderen.

Nei, jeg er ikke lei meg for at jeg gikk glipp av det :D Mye bedre å se en serie om det enn å måtte oppleve det selv!

Anonymkode: 3d2b2...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 30, litt eldre enn målgruppa her og. Synes serien er veldig underholdende :) 

Liker de ulike karakterene i serien, mange spennende typer. Tipper Noora blir bedre kjent med William og at det bor mye mer i han enn en drittsekk. Synes det er rart Eva er så grei når det gjelder Jonas og andre damer, kanskje hun er redd for å miste han som venn?

Er så glad jeg ikke er 16 år lenger :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det ikke ann å digge denne serien? Holdt på å le meg ihjel da de var hos skolelegen😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at jeg gikk glipp av mye på videregående... 

Anonymkode: 1c15a...e52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien, men blir samtitig trist av å se på den. Jeg var sengeliggende med ME halve ungdomsskolen og hele VGs. Trist å aldri få oppleve den tiden :( 

Anonymkode: 47c61...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Elsker serien, men blir samtitig trist av å se på den. Jeg var sengeliggende med ME halve ungdomsskolen og hele VGs. Trist å aldri få oppleve den tiden :( 

Anonymkode: 47c61...548

Jeg er på alder med de i serien og har vært sengeliggende de siste 4 åra. Syns det er interessant å se hvordan "vanlige" folk på min alder sin hverdag er, men søren så vondt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Notatboka skrev:

Jeg er på alder med de i serien og har vært sengeliggende de siste 4 åra. Syns det er interessant å se hvordan "vanlige" folk på min alder sin hverdag er, men søren så vondt også.

Har du også ME? Ja, jeg føler det samme. Veldig vondt! Sender deg klem.

Anonymkode: 47c61...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Notatboka
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du også ME? Ja, jeg føler det samme. Veldig vondt! Sender deg klem.

Anonymkode: 47c61...548

Ja, jeg har ME. Klem tilbake:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Notatboka skrev:

Ja, jeg har ME. Klem tilbake:hjerte:

Føler så med deg. Det er helt uutholdelig jævlig. Si fra om du vil at jeg skal sende pm :hjerte:

Anonymkode: 47c61...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler så med deg. Det er helt uutholdelig jævlig. Si fra om du vil at jeg skal sende pm :hjerte:

Anonymkode: 47c61...548

Ja, det er helt sant. Du kan gjerne sende pm :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fulgt med selv om jeg er litt eldre enn TS. Kan mimre tilbake til en episode der jeg kom ut fra toalettet med en jente i en time hvor noen jenter så det. Ryktene gikk som ild i tørt gress på den tiden der altså. Morsom serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser denne serien så er jeg så himla glad for at jeg var en nørd på vgs! Tror ikke jeg hadde taklet hele den rote, hooke, feste, drama-greia de driver med :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...