AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 I Norge duller vi og daller. Arrangerer rosetog og koseprater. Frankrike viser lederskap og styrke, og mindre enn 2 døgn etter angrepet, er motangrepet i gang.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepene-i-paris/frankrike-bomber-is-i-syria/a/23561931/ Anonymkode: 7b175...bf8 24
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Kan ikke si jeg synes dette er positivt i det hele tatt. Dette kan få større ringvirkninger enn noen av oss tør ta inn over oss. Jeg er ingen engstelig person, men denne nyheten gjorde meg urolig og fysisk uvel da jeg leste den for noen minutter siden. Vold avler vold, og dette kan rett og slett bli eksplosivt over hele verden.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Kan ikke si jeg synes dette er positivt i det hele tatt. Dette kan få større ringvirkninger enn noen av oss tør ta inn over oss. Jeg er ingen engstelig person, men denne nyheten gjorde meg urolig og fysisk uvel da jeg leste den for noen minutter siden. Vold avler vold, og dette kan rett og slett bli eksplosivt over hele verden.I dette tilfellet MÅ man vise ansvar. Man er nødt til å forsvare seg, og nå er verden nødt til å stå samlet mot IS, og utrydde dem en gang for alle, og da må alle være med, inkl. Russland og Nato. Det er nok nå. Det hjelper ikke med koseprat og rosetog. Nå må det handling til. Anonymkode: 7b175...bf8 26
Djungelvrål Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Kan ikke for det men føler dette er starten på noe enda mer alvorlig...IS kommer jo ikke til å la dette gå upåaktet hen...hvordan tror dere IS svarer?? Er dette starten på Europa i krig? 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Kan ikke si jeg synes dette er positivt i det hele tatt. Dette kan få større ringvirkninger enn noen av oss tør ta inn over oss. Jeg er ingen engstelig person, men denne nyheten gjorde meg urolig og fysisk uvel da jeg leste den for noen minutter siden. Vold avler vold, og dette kan rett og slett bli eksplosivt over hele verden.I dette tilfellet MÅ man vise ansvar. Man er nødt til å forsvare seg, og nå er verden nødt til å stå samlet mot IS, og utrydde dem en gang for alle, og da må alle være med, inkl. Russland og Nato. Det er nok nå. Det hjelper ikke med koseprat og rosetog. Nå må det handling til.Anonymkode: 7b175...bf8Dessverre har dere begge rett. Vi er i krig. Anonymkode: 67eef...691
GammelKaktus Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Jeg kan være med på at man skal vende det andre kinnet til når man får første smekk, men får du en til da skal du faen meg ta igjen. Så jeg håper de bomber dem sønder og sammen. 9
Gjest Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 (endret) Kan ikke for det men føler dette er starten på noe enda mer alvorlig...IS kommer jo ikke til å la dette gå upåaktet hen...hvordan tror dere IS svarer?? Er dette starten på Europa i krig?I følge en terrorforsker intervjuet i Dagbladet går vi en mørk tid i møte. Endret 15. november 2015 av NaomiC Skrivefeil
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 Kan ikke for det men føler dette er starten på noe enda mer alvorlig...IS kommer jo ikke til å la dette gå upåaktet hen...hvordan tror dere IS svarer?? Er dette starten på Europa i krig?Det var nettopp min tanke også. Føler at folk som sitter og mener at Frankrike gjør rett i å "ta igjen" med vold, ikke tenker på ringvirkningene dette kan få for oss alle sammen.
Alvea Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Det er "ok" med de som sitter i Syria og styrer derifra. Men tenk alle cellene rundt om kring i Norge, Sverige, ja i hele Europa. De som sitter på rommene sine bak hver sin pc og kommuniserer med hverandre, de er jo umulige å ta. Når Frankrike bomber IS som er i Syria vil jo bare de som er plassert rundt om kring i Europa bare bli sintere og sintere. Dette skremmer meg. 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 I Norge duller vi og daller. Arrangerer rosetog og koseprater. Frankrike viser lederskap og styrke, og mindre enn 2 døgn etter angrepet, er motangrepet i gang.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepene-i-paris/frankrike-bomber-is-i-syria/a/23561931/Anonymkode: 7b175...bf8Etter regjeringskvartalet og Utøya, mener du? Hvem skulle vi bombet den gangen, etter din mening? Anonymkode: 5daa4...a15 10
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Det er "ok" med de som sitter i Syria og styrer derifra. Men tenk alle cellene rundt om kring i Norge, Sverige, ja i hele Europa. De som sitter på rommene sine bak hver sin pc og kommuniserer med hverandre, de er jo umulige å ta. Når Frankrike bomber IS som er i Syria vil jo bare de som er plassert rundt om kring i Europa bare bli sintere og sintere. Dette skremmer meg. Enig med deg. Jeg er ikke verken engstelig eller lettskremt av natur, men denne saken gjorde meg veldig urolig.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Håper bare at de skal drepe terrorister ikke andre som er ikke terrorister. Anonymkode: 6f820...41c
FreeLife Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 (endret) Å herregud..lærer de virkelig ingenting? Bombe land og så la dem komme rett inn gjennom grensene..makes sense! Man begynner nesten å tro at myndighetene våre er ute etter å ødelegge europa. For de som har fulgt LITT med så har Frankrike blitt advart av IS om å bombe, fordi da vil de utføre terror i Paris. Så..forvent MER terror. Politikernes krigshisseri og krigskåtskap går kun ut over oss vanlige folk. Endret 15. november 2015 av FreeLife 7
Sirah Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 I følge en terrorforsker intervjuet i Dagbladet går vi en mørk tid i møte. link? 😕
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Politikernes krigshisseri og krigskåtskap går kun ut over oss vanlige folk. Exactly. Det som skjer er så håpløst... Anonymkode: b8ab9...307 2
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Håper bare at de skal drepe terrorister ikke andre som er ikke terrorister.Anonymkode: 6f820...41cSelvfølgelig går sivile liv tapt i en sånn aksjon. Hvor naiv går det an å være?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Tror dere IS kommer til Norge? Anonymkode: e5b3c...3a5
Hattivatti Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 (endret) Hvordan skal man ellers bli kvitt IS? Jeg skjønner godt Frankrikes motsvar til terrorhandlingene. Det er skummelt å tenke at vi kan bli de neste offerne for terrorhandlinger, men de forsvinner i vertfall ikke av at vi sitter på gjerdet å ser på at de ødelegger verden. Endret 15. november 2015 av The Silence 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Tror dere IS kommer til Norge?Anonymkode: e5b3c...3a5IS har komt til Norge. Anonymkode: 24b48...49b 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå