Skogshuldra Skrevet 23. november 2015 #301 Skrevet 23. november 2015 Oioioi. Nå er det 11 dager siden- og 15 sider på KG senere..,Og enda har du ikke gått? Godt jobba! 7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #302 Skrevet 23. november 2015 Dere kan godt slutte å svare. Jeg kommer til å ta vare på de rådene jeg har fått, og bruke dem den dagen jeg er klar for å bryte ut. Må nesten finne ut selv hvilken dag jeg er klar for å pakke kofferten. Tusen takk til de mange som har bidratt! Anonymkode: 4417b...608
daemonia Skrevet 23. november 2015 #303 Skrevet 23. november 2015 ja.. Det er ganske sykt! Han skrev f eks til henne "nå skal jeg lage meg litt middag". Sannheten var at samboeren og han lagde middag! Uff - ja, kanskje han har gjort det før.... Det forklarer jo på en måte hvorfor han var så mye på byen: opptil 3 ganger i uka i en periode! (Mindre nå i det siste).jeg blir kvalm over hvor falsk han er! er det ikke direkte ondskapsfullt også? For selv om han tydeligvis ikke er forelsket / jeg ikke er drømmedama, så er det jo direkte slemt gjort? I mitt forrige forhold hadde følelsene gått over, men tror aldri jeg hadde klart å lyve folk rett oppi trynet fordet!hvordan kan noe menneske være så falskt? Så kan han være hjemme neste dag og kose meg, si han elsker meg og se meg rett inn i øynene.. Hvirdan går det an????Så han sendte mer enn 1 melding til henne??? Herregud, han angret jo ikke i det hele tatt! Det eneste han angrer på er at han ikke gjorde mer for å skjule det for deg! Fy faen for en møkkamann.... Hvis han i det hele tatt kan kalles en mann da.Du fortjener bedre enn denne egoistiske drittsekken her. Han tenker jo bare på seg selv. Og ja, gå rundt og late som slik som han gjør er direkte slemt gjort. Han vet at han har deg rundt lillefingeren. Han er bare sånn. Fantastisk skuespiller. For de som liker den slags. Sånn er det han klarer å fortsette å lure deg. Jeg sier det igjen: Du fortjener så mye bedre enn dette her. Og bedre er der ute. Tro meg 2
kisskissbangbang Skrevet 23. november 2015 #304 Skrevet 23. november 2015 Her er det ikke utroskapen jeg reagerer på, jeg mener det er fullt mulig å være utro mot noen man elsker, og jeg ser ikke på et engangstilfelle av utroskap som så veldig alvorlig. Men jeg reagerer på hvordan du beskrver forholdet deres for øvrig.Jeg tror nok du er veldig glad i ham, men jeg tror du mest av alt er avhengig av ham, og redd for å være uten. Det er helt naturlig, og i motsetning til mange her synes jeg ikke det er rart at du trenger tid på dette. Jeg synes heller ikke du er svak eller en dørmatte for at du er usikker, trist og trenger tid. Jeg synes flere her er slemme med deg, som om det skulle gjøre ting bedre for deg å kalle deg patetisk og si at de blir sinte på deg. Som om de tar det som en personlig fornærmelse at du reagerer som du gjør. Jeg tror, dersom jeg var deg, at jeg hadde lagt utroskapsbiten litt til siden for en stund. Den er et symptom på problemene deres, ikke nødvendigvis en dealbreaker i seg selv. Fokuser heller på hvordan du vil leve livet ditt, hvordan du vil føle deg, og hvordan du vil at en mann skal behandle deg. Jeg tror nok du omsider lander på at du ikke ønsker å leve sånn som du har gjort med denne mannen. Lykke til til deg, TS. Og ta den tiden du trenger, gjerne ta til deg råd men ikke la deg presse eller føle at du bør gjøre noe for noen andre sin del. Gjør det DU vil gjøre, sånn som du vil gjøre det. Vi er forskjellige, reagerer forskjellig, og takler ting forskjellig. De andre i tråden sin måte å gjøre det på er ikke bedre enn din, bare annerledes. 5
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #305 Skrevet 23. november 2015 Tusen hjertelig takk, Daemonia og Kisskissbangbang 🌷 Det varmer! 😘D: ja, han sendte 2 meldinger til henne med smalltalk. Fulgte ikke opp muligheten til å møte henne igjen, som jeg tror han hadde gjort hvis han var singel. Kan jo hende han fikk dårlig samvittighet. Men det spiller jo egentlig ingen rolle. Jeg vil gjerne ha et ærlig svar på hva som er problemet med forholdet og hvorfor han gjør dette her. Men blir vanskelig når han ikke er ærlig, og ikke liker å kommunisere og er konfliktsky mht følelser.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #306 Skrevet 23. november 2015 Du burde skaffe deg et kjæledyr når du flytter ut! Da får du masse kos av en hengiven bestevenn som ikke vil svikte deg. Det er også veldig terapeutisk å omgås dyr En liten kattunge? Anonymkode: e26b8...46c 4
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #307 Skrevet 23. november 2015 Du burde skaffe deg et kjæledyr når du flytter ut! Da får du masse kos av en hengiven bestevenn som ikke vil svikte deg. Det er også veldig terapeutisk å omgås dyr En liten kattunge?Anonymkode: e26b8...46cjeg har et kjæledyr allerede, godt med kos, godt råd 💖 Typen er veldig glad i mitt dyr, det er også en vanskelig faktor synes jeg. De har et nært forhold", så svikeren har noen gode sider også.
taylor Skrevet 23. november 2015 #308 Skrevet 23. november 2015 ja, det skjønner jeg! Sannsynligvis var det min type som sjekket opp henne. Men på bakgrunn av hva jeg fikk vite (har snakket med felles bekjente og jenta selv) fikk jeg vite dette: hun er Glad i gutter og flørting. Først gikk hun bort til en kompis av min type, men han sa han hadde dame. Så da gikk hun bort til min type, som sa han var singel. 😡 de dro til henne og endte i sengen sammen. Hun ante ikke at han hadde samboer, og ville gjerne fortelle alt. Min type løy jo til henne også, og det likte hun ikke.helt enig med deg, han var nok en veldig aktiv part, men virket jo som om hun var klar for et eventyr denne kvelden. "det virket så lett" sa han i ettertid.nå begynner tråden å bli litt gjenkjennelig -,håper ikke typen bruker KG!Dette syns jeg sier mye! Det tyder på at dette var planlagt og veloverveid fra hans side, og ikke et fyllastunt. Han ikke bare sviktet deg, men han fornektet deg. At denne jenta var klar for et ONS spiller jo ingen rolle, hun var jo fri og frank. Men han lurte henne til å tro at han var singel for å få henne til sengs. Hun gikk jo fra kompisen som sa han hadde dame.Det kan godt hende at samboeren din er glad i deg og elsker deg, men han ønsker å ha kontakt med andre damer i tillegg. Problemet er at han ikke legger seg flat og tar selvkritikk, men bortforklarer og vrir ting over på deg når det blir vanskelig. Akkurat nå er han redd for at du skal gå, så han prøver å skjerpe seg. Dette kommer bare til å vare, til han tror at faren er over.Er dette en mann som gjør deg glad, som løfter deg opp og gjør deg til en bedre utgave av deg selv?Eller er det en mann som ser seg selv og sine egne behov først, og tar lite hensyn til deg?Er det sånn du vil ha det framover? 2
Gjest hulderjenta Skrevet 23. november 2015 #309 Skrevet 23. november 2015 Hadde det vert en av mine venninner som hadde fortalt meg dette, så hadde jeg sagt: kom deg vekk, nå! Utroskapen er én ting. Men denne fyren er jo ikke helt god etter det du forteller om sinne, lyging, stjeling, vil ikke snakke ut om vanskelige ting, gir deg ikke tid til å sørge og bearbeide utroskapen, gjør deg usikker osv. Og hundretusener forsikringer og kosemeldinger og "jeg elsker deg" ord, ord, ord, og lite eller ingenting av virkelig handling i det som betyr noe... Ja, forelskelse gjør virkelig blind, om det er en slik mann du vil dele livet framover med. Jeg har selv vært i dårlige forhold med løgn, sinne, utroskap m.m, og jeg er SJELEGLAD for at jeg kom meg bort. Det blir tøft, ja. Men så utrolig verdt det etterpå.
RockyRose Skrevet 23. november 2015 #310 Skrevet 23. november 2015 Repeat.....Etter 16 sider spør du om dei same tiltakslause spørsmåla, og seier akkurat dei same naive tinga. Noko som gjer at lesarane får eit inntrykk av at du er dum og rygglaus, TS. Ikkje gidd å svar eller spør om noko du allereie har fått eit svar på, du får ingen nye innsynsvinklar(som du sjølv seier). Alle desse kommentarane du har fått seier det same. Du er for feig til å innsjå det sjølv, og då får du heller berre kose deg med den utro typen du sjølv forsvarar og tydelegvis velger å vere med. Du må velge for deg sjølv, og faktisk stå for det etterpå, og for all del: Slutt med det stakkarslige offeret du sjølv gjer deg til. Folk opplever ti gongar verre ting daglig, og likevel klara å stå opp for kva dei treng i livet. 2
AryaUnderfoot Skrevet 23. november 2015 #311 Skrevet 23. november 2015 Jeg har ikke opplevd nøyaktig det samme som deg TS, men jeg mener jeg har stått foran en lignende avgjørelse. Sånn det ser ut for meg basert på det du har fortalt i tråden så står du over et valg om å ha det vondt nå, eller ha det vondt senere. Du vil holde fast ved det trygge og fine, men å utsette smerten og avgjørelsen gjør den ikke mindre vond når den først må tas. Om ett år kan du enten ha vært singel i et år og kommet deg langt, eller du kan være nysingel og ha det jævlig. Smerten er nok lik, kanskje er den til og med verre om et år, for selvbildet ditt synker nok i denne perioden, men om du gjør det nå kan du bare sette i gang. Hopp i det og finn ut hva som er rundt neste sving. Ikke la denne mannen definere livet ditt, om du skal ha barn eller ei, om du skal være ei dørmatte eller ei sterk dame. Jeg hoppet inn i smerten en gang for et par år siden og det var jævlig men nå går det helt greit. Jeg har det bedre alene enn sammen med en som får meg til å føle masse vonde følelser. Det kommer du også til og ha. Nå ble dette litt susete slengt sammen på en tlf, men jeg håper du forstår. 2
Florence Skrevet 23. november 2015 #312 Skrevet 23. november 2015 jeg har et kjæledyr allerede, godt med kos, godt råd 💖 Typen er veldig glad i mitt dyr, det er også en vanskelig faktor synes jeg. De har et nært forhold", så svikeren har noen gode sider også.Ja, du skal selvfølgelig bli hos han fordi han er glad i hunden/katten/marsvinet/kaninen/gullfisken din. 4
Safiye Skrevet 23. november 2015 #313 Skrevet 23. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.- Pavilion, mod
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #314 Skrevet 23. november 2015 Haha! Jeg får tydeligvis ikke engang lov til å takke for kommentarene en gang rocky Rose 😳 men jeg gjør det allikevel: tusen takk!Har imidlertid ingen nye spørsmål, ser det er upopulært. Foreslår at de som ikke liker denne tråden, bare lar være å følge den.men jeg kan fortelle at jeg i kveld ble truet med å bli slått, dersom jeg nevnte så mye som ett ord til om utroskapen. Sikkert noen som mener jeg bare søker oppmerksomhet nå. Men tenkte dette var en opplysning til de som har fulgt med på historien min. Kanskje noen som ønsker å høre hvordan historien utarter seg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #315 Skrevet 23. november 2015 Hva tenker du selv nå, da? Skal du bli eller skal du gå nå som han truer med vold? Anonymkode: e26b8...46c 1
fisk31 Skrevet 24. november 2015 Forfatter #316 Skrevet 24. november 2015 Hva tenker du selv nå, da? Skal du bli eller skal du gå nå som han truer med vold?Anonymkode: e26b8...46cnå har jeg vel ikke så mye annet valg. Altså, jeg snakker endel for å bearbeide, og kom med 1 krass kommentar i dag når vi skulle legge oss. Dumt, jeg vet, og jeg er sikkert slitsom. Men: det er jo aldri greit å true med vold. Han har truet med å slå 1 gang før også. Tror ikke han faktisk ville gjort det. Men sikker kan man ikke være... Ble redd i stad, og han ba meg gå ut av rommet.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #317 Skrevet 24. november 2015 Vær så snill å bare gå. For ditt eget beste. Han er tydeligvis ikke stabil og du fortjener ikke å ha det sånn. Gå fra han. Ha det tungt en periode, bygg deg opp og få ett lykkelig liv etterpå. Anonymkode: 3c9a4...d92
Gjest 123Sol Skrevet 24. november 2015 #318 Skrevet 24. november 2015 (endret) Blir du faktisk slått nå så er det du som har skyld i det her..hva skal til for at du går? Et nytt utroskap?At han voldtar deg? Endret 24. november 2015 av 123Sol
fisk31 Skrevet 24. november 2015 Forfatter #319 Skrevet 24. november 2015 Blir du faktisk slått nå så er det du som har skyld i det her.. hmm, hva mener du med det? Er aldri noens feil at man blir slått... Jeg ble ikke slått, det var bare trusler tydeligvis.
Gjest 123Sol Skrevet 24. november 2015 #320 Skrevet 24. november 2015 hmm, hva mener du med det? Er aldri noens feil at man blir slått... Jeg ble ikke slått, det var bare trusler tydeligvis.Jeg mener: Fyren er gal, eller på grensa. Han har faktisk truet/advart deg om at han kommer til å slå deg. ergo; han er klar over at han er i stand til det og du velger å bli på tross av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå