Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?


fisk31

Anbefalte innlegg

Nei det er ikke vanlig. Han irriterer seg over deg, du er nærmest til bryderi. Og jeg gidder ikke svare deg lenger heller fordi du er helt ryggløs. GÅ FOR FAEN! Du VIL bli dumpa 

Anonymkode: 5561d...6ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja de vet det, men de bor langt unna, får ikke bodd der. ja, fy faen - tenk hva utroskap og kjærlighetssorg kan gjøre med en person 😡 Er det mange tegn på at han kommer til å dumpe meg for noen "bedre" synes du? Er det jeg frykter. Tror dere at jeg vil få det bedre med meg selv dersom jeg er den som dumper han? Tror det vil bli megatøft uansett... 😡 Det med når jeg knuste det vannglasset ved uhell, er det vanlig å bli så sint som han ble?

Spør du om det er bedre å bli dumpa enn å dumpe selv i din situasjon?

Beklager, men er du litt dum???

Anonymkode: 70625...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig. Han irriterer seg over deg, du er nærmest til bryderi. Og jeg gidder ikke svare deg lenger heller fordi du er helt ryggløs. GÅ FOR FAEN! Du VIL bli dumpa 

Anonymkode: 5561d...6ce

Enig, typsike tegn på at han ikke respekterer ts. Han har gitt f... i henne, men hun er der som før, prøver fortsatt å please han. 

GÅ TS, GÅ IDAG!!!

Anonymkode: 70625...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du om det er bedre å bli dumpa enn å dumpe selv i din situasjon?

Beklager, men er du litt dum???

Anonymkode: 70625...bd9

Nei, jeg er absolutt ikke dum. Jeg bare føler at det vil bli ille uansett. Jeg kommer til å få mega-kjærlighetssorg uansett om jeg blir den som dumper, dette blir utrolig tøft... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er absolutt ikke dum. Jeg bare føler at det vil bli ille uansett. Jeg kommer til å få mega-kjærlighetssorg uansett om jeg blir den som dumper, dette blir utrolig tøft... 

Du lar han jo tråkke på deg, er det noe bedre? Og du vil få kjærlighetssorg uansett, du HAR kjærlighetssorg NÅ, fordi han har gått bak ryggen din på verst tenkelige måte, men han tar det heller ikkke på alvor.

GÅ IDAG, så vil tiden vise senere hva som skjer. men da har du iallefall satt deg i respekt. Sånn som du holder på nå, mister han all rspekt for deg, og vil garantert gå bak ryggen din igjen!

Anonymkode: 70625...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du klarer å bo med han etter dette, og måten han nå er mot deg på!

Anonymkode: 70625...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan love deg en ting, ts. Og det er det at om et år så kommer du til og angre for at du ikke dro i dag.

Blir du nå, så vikler du deg inn i en evighet med elendighet. Pm meg om et år og fortell hvordan det går. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har virkelig kjærlighetssorg allerede nå... Det er fælt! Kanskje sorgen føles mindre virkelig når han fortsatt er her og jeg fortsatt ser han - og at det er derfor jeg ikke har klart å gå til nå? Elsker han fortsatt. Han er vanskelig å forstå seg på! Han vil kose mye og holde rundt, og blir spørrende med en gang jeg er i et annet rom feks. Så han oppfører seg også som om jeg betyr noe for han, gjør det vanskelig..

jepp, sånn jeg er nå, gjør sikkert at han mister respekt.. Som sagt klarer jeg ikke være i godt humør, gjøre nok husarbeid, osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har virkelig kjærlighetssorg allerede nå... Det er fælt! Kanskje sorgen føles mindre virkelig når han fortsatt er her og jeg fortsatt ser han - og at det er derfor jeg ikke har klart å gå til nå? Elsker han fortsatt. Han er vanskelig å forstå seg på! Han vil kose mye og holde rundt, og blir spørrende med en gang jeg er i et annet rom feks. Så han oppfører seg også som om jeg betyr noe for han, gjør det vanskelig..

jepp, sånn jeg er nå, gjør sikkert at han mister respekt.. Som sagt klarer jeg ikke være i godt humør, gjøre nok husarbeid, osv.

 

Han respekterer deg ikke fordi du er ryggløs, en dørmatte.

IKKE fordi du ikke gjør nok husarbeid eller er på godt nok humør.....

Han har garantert pult flere bak ryggen din.

Anonymkode: fba57...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sint fordi du trenger å bearbeide dette. Det er ikke greit, og det viser bare at han ikke respekterer deg og dine følelser. 

Klart det vil Være annerledes og bedre å Være dem som dumper i ditt tilfelle. Du vil da sette ned foten og si klart og tydelig at dette aksepterer du ikke,  og at di fortjener bedre. Du vil få selvtillit og vise at du fortjener å havet bra! 

Hvis han dumper deg fordi han blir lei nok så vil dubsitte igjen med følelsen av at du ikke fortjener bedre, og at du ikke var god nok for han der en gang. 

Ikke vær selvutslettende! Ta et valg for din egen skyld, som er bra for deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... enig med dere, og vi får se om ett år... Tipper at jeg er langt nede da, dersom jeg er singel også.. Men hvem vet, kanskje har jeg truffet en bedre kar om ett år 😉

Vi får huske på at her på forumet får vi kun vite min side av historien.. Han ville kanskje sagt at jeg maste, utroskapen var en tabbe i fylla - hvem vet hva han ville sagt. 👿 Jeg skjønner meg ikke på unge menn som blir hos dama kun pga trygghet og bolig, dersom de ikke er glad i henne. Det er noe som ikke stemmer med det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du kommer til å bli dumpa. Det et kun et spørsmål om tid. Hvorfor? Fordi:

- Du har ingen respekt for deg selv. Du er et menneske som andre kan slenge rundt som de vil. Det er ikke noe tak i deg, ikke noe motstand, og det er ganske turn-off

- Du klarer ikke tilgi og la det ligge. Skal dere være sammen må dere komme forbi dette. Dere må være intime, ha sex, kose, elske hverandre. 

- Du gjør ingenting i huset. Sorry, men å leve med en kvinne som bare ligger å gråter mens oppvasken står til taket, klesvasken renner over og alt støver ned er bare slitsomt.

- Å komme hjem er ikke lengre en god følelse for han. Nei, han fortjener det ikke, men er bare et spørsmål om tid før han innser det er mer gøy å være andre steder.

- Du er ikke lengre gøy å være med. Han ønsker å være med noen som får han til å føle seg bedre. Når du går rundt å klager hjelper det ikke saken din.

- Han har oppdaget det er andre jenter som kan gi han det han vil ha.

- Den dagen han ønsker barn kan ikke du lengre få, og han finner seg ei som kan gi han det han ønsker.

Klokka tikker for deg ts. Ikke gi han den makta ved å dumpe deg i tillegg. Dette kommer aldri i verden til å gå bra, og det at du går rundt og "sover" litt hos venninner og kværner dette hjelper deg ikke. Du må ta et valg og stå ved det. Hvis du er så sinna at du ikke kan tilgi, så må du gå. Hvis du ikke kan gå fordi  du "elsker han jo så mye" så må du tilgi. Men: jeg har aldri erfart et forhold som overlevde utroskap. Manglende respekt for hverandre er det ingen som overlever.

Anonymkode: 90dfd...a7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest stort sett alle sidene i denne tråden, og dessverre, TS, så mister jeg mer og mer sympati med deg. Det er ikke måte på hvor "følsom" og "grublete" og ditt og datt du er, og dessuten så "elsker du jo han" og "du har jo også feil" og "jeg overdriver sikkert når jeg fortsatt sliter 2 uker etter utroskapen". Det inntrykket jeg sitter igjen med er at du overhode ikke er interessert i verken å komme deg videre innenfor eller utenfor forholdet. Du er en sånn type som bare prater om hvor fælt alt er, men uten at du gjør noe med det. Og dessverre så virker du litt dum, selv om du (selvsagt) benekter det.

Du burde reist bort i en uke eller mer, ikke sett han, ikke hatt kontakt med ham. Da ville du kanskje greid å tenke klarer om hele situasjonen, enten forlate ham (ikke først og fremst pga utroskapen, men reaksjonene hans i etterkant) eller stille tydelige og klare krav og så stå for de., Du sier du foreslo parteriapi, men han nektet. Hva gjør du da? Ingenting! Du burde selvsagt laget bråk om det - og det er ikke for sent enda. Han sier selvsagt at han vil gjøre "alt" for deg - men det er lang vei mellom ord og handling. Men du er jo villig til å tro på ham, uansett, så han trenger jo faktisk ikke gjøre noe mer. og det er ikke som om dere har vært sammen så lenge, 2 år er faktisk ikke så fryktelig mye historie sammen, slik at det i seg er ingen grunn til ikke å bryte,.

Men for all del, det er ditt liv, så kast det bort om det er det du vil. Det er faktisk en mye bedre følelse å angre på ting man har gjort, enn på de man ikke gjorde. Det handler om at man er aktiv, og ikke bare passitvt lar livet gli over, slik du nå gjør.

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, at jeg er dum er kanskje litt drøyt å påstå... Dette handler om sorg og følelser. Jeg har høyere utdanning, toppkarakterer og en god jobb, hvis det var det du lurte på. Problemet er jo at jeg vil ikke gå fra han fordi jeg elsker han. Men nå er jeg jo blitt satt i en situasjon der jeg nærmest blir tvunget til å gå fra en jeg elsker, pga handlingene hans. Siden han ikke gjør det slutt. 

Foreløpig, men det er sikkert riktig at på sikt, kommer han til å gjøre det slutt, av de grunnene som ble listet opp over. Men vêr dere hva? Før utroskapen var jeg en mer opplagt jente i godt humør, som vasket mye og sto på for å gjøre det koselig hjemme. Gjorde mitt for at han skulle trives, med vennebesøk og fine gaver. Jeg var en mye bedre versjon av meg selv da. Og det var tydeligvis ikke bra nok!!! For selv om jeg gjorde mitt beste, så var han utro.

Anonymkode: 4417b...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest over de siste innleggene dine nå og denne mannen elsker deg ikke, ts. Hadde han elsket deg og stått for det han sier hadde han gjort ALT for deg. For eksempel parterapi. Men, han er en person som sier mer enn han gjør. "Jeg elsker deg jo", "Jeg vil gjøre alt for deg", "Det skal aldri skje igjen", "Det var jo bare en tabbe i fylla", "Det betydde ikke noe".

Vel, hadde han elsket deg, virkelig elsket deg, så hadde han gjort alt i sin makt for å få deg til å føle deg bedre. Men det gjør han ikke. Han går rundt og irriterer seg over deg. Kjefter på deg for at du fortsatt tenker på denne "dritten". Selvfølgelig vil han ikke at du skal tenke på dette mer. Da slapp han jo unna! Han vil få deg til å føle deg som om du overdriver, som om det var ubetydelig, som om DU straffer HAN, som om han er offeret som må holde ut med deg og DINE anklagelser. Jeg fatter ikke hvordan du tror denne mannen elsker deg. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan man kan bli så BLIND at man klarer å innbille seg at "men han vil jo kose" = "Vi kommer til klare oss fordi han elsker meg." 

Jo lengre du venter, jo mindre effekt på han vil det ha. En dag når du faktisk tar til vettet og "drar" vil det være en lettelse for han. Et "endelig", og alle hans minner fra deg vil være "hu kjerringa som nesten tok livet av meg med syting". Alt du har jobbet for vil være bortkastet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, at jeg er dum er kanskje litt drøyt å påstå... Dette handler om sorg og følelser. Jeg har høyere utdanning, toppkarakterer og en god jobb, hvis det var det du lurte på. Problemet er jo at jeg vil ikke gå fra han fordi jeg elsker han. Men nå er jeg jo blitt satt i en situasjon der jeg nærmest blir tvunget til å gå fra en jeg elsker, pga handlingene hans. Siden han ikke gjør det slutt. 

Foreløpig, men det er sikkert riktig at på sikt, kommer han til å gjøre det slutt, av de grunnene som ble listet opp over. Men vêr dere hva? Før utroskapen var jeg en mer opplagt jente i godt humør, som vasket mye og sto på for å gjøre det koselig hjemme. Gjorde mitt for at han skulle trives, med vennebesøk og fine gaver. Jeg var en mye bedre versjon av meg selv da. Og det var tydeligvis ikke bra nok!!! For selv om jeg gjorde mitt beste, så var han utro.

Anonymkode: 4417b...608

SLUTT OG SKYLD PÅ DEG SELV! Og det betyr ikke at man er sosialt smarte, selv om man har toppkarakterer. For det du mangler er selvrespekt og egne grenser. Hvor er de? Du lar han tråkke på deg. Hvorfor ? Det nytter ikke med god jobb, når du lar andre tråkke på deg...

Anonymkode: 70625...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS - hvorfor tror du han vil gjøre det slutt? hvorfor skal han det, egentlig? Han har jo deg som han kan ha det relativt hyggelig med på hjemmefronten, og du kommer jo til å bli en noenlunde glad person igjen, og vaske etc, selv om det tar litt tid. I tillegg kan han jo pule rundt i fylla, for du tilgir jo det og. Det blir noen uker med ufred i heimen hvis han blir oppdaget - noe han ikke kommer til å bli - men så går det seg til igjen. Ja - kanskje han gjør det slutt om 5 år, men hvor er du da?

Og som en annen sa - dumhet har lite med karakterer og god jobb å gjøre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er trist, selv KG blir lei 😥 jeg har opplevd noen ting tidligere i livet som ga dårlig selvtillit. Skal prøve å bli bedre til å sette grenser! 

Jeg er sikkert blitt blind, men dere skulle ha sett han.. Nå sendte han nettopp en koselig melding fra jobb..

uff, jeg er også redd for at han vil huske meg som "hun der som syter og klager". Utrolig trist! Pleier ikke å syte så mye i situasjoner der jeg føler meg trygg, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er trist, selv KG blir lei 😥 jeg har opplevd noen ting tidligere i livet som ga dårlig selvtillit. Skal prøve å bli bedre til å sette grenser! 

Jeg er sikkert blitt blind, men dere skulle ha sett han.. Nå sendte han nettopp en koselig melding fra jobb..

uff, jeg er også redd for at han vil huske meg som "hun der som syter og klager". Utrolig trist! Pleier ikke å syte så mye i situasjoner der jeg føler meg trygg, da!

Feil - han vil huske deg som hun uten selvrespekt, som han kunne gjøre som han ville med, inntil han tok til vettet og fant seg ei dame med bein i nesa, som han ville få barn med.

Anonymkode: fba57...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil - han vil huske deg som hun uten selvrespekt, som han kunne gjøre som han ville med, inntil han tok til vettet og fant seg ei dame med bein i nesa, som han ville få barn med.

Anonymkode: fba57...c7d

hmmm... Det med at han ikke ønsker barn er noe han sa før utroskapen... Det med å ikke ha selvrespekt, er noe jeg har vist etter utroskapen.. Forhåpentligvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...