Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #1421 Del Skrevet 18. april 2016 Hun har i allefall svidd av noen kr i London, Aldri sett noen som har shoppet så mye på en utenlandstur, den senga var full 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. april 2016 #1422 Del Skrevet 18. april 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler privatpersoner, latterliggjøring, spekulajoner, hets, diskusjon av kropp og brukerdebatt samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 18. april 2016 #1423 Del Skrevet 18. april 2016 Er ikke så imponert over den shoppingrunden hennes, nesten alt som lå på den senga er jo fra Primark 🙈 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 18. april 2016 #1424 Del Skrevet 18. april 2016 1 time siden, Prorsum skrev: Er ikke så imponert over den shoppingrunden hennes, nesten alt som lå på den senga er jo fra Primark 🙈 Kan ikke si jeg er overrasket 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege73 Skrevet 18. april 2016 #1425 Del Skrevet 18. april 2016 WTF!! 30000,- på shopping til seg selv Hårreisende! Vet ikke hvem denne jenta er, men denne tråden kom så ofte opp på forsiden at jeg ble nysgjerrig og måtte titte Reiser til London med gubben i juni, vi skal feire vår 10'ende bryllupsdag. Men jeg hadde jeg brukt sååå mye, så spørs det ikke om jeg hadde fått et skudd i panna gitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. april 2016 #1426 Del Skrevet 19. april 2016 Hei! Jeg ville egentlig bare takke for meg. Jeg orker ikke bidra til mer oppmerksomhet rundt dette vesent mer nå, så jeg kommer til å slutte å kommentere her inne. Jeg tar meg selv i å bli oppriktig irritert over en jeg ikke kjenner eller trenger å vite eksisterer om jeg ikke aktivt går inn for å finne henne. Det er heldigvis ikke sånn at hun er i mediebildet, så ved å slutte å sjekke instagram og slutte å lese denne tråden, så er hun faktisk ute av livet mitt for godt og det skal bli deilig. Så takk for meg, its been a blast 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 19. april 2016 #1427 Del Skrevet 19. april 2016 Tror ikke jeg heller orker mer av henne. Hun irriterer meg så fryktelig!! Hvem er det som tar bilde av kortterminalen når de betaler fks? Det må jo være fryktelig kleint både for henne og de som står bak kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. april 2016 #1428 Del Skrevet 19. april 2016 10 minutter siden, marizz skrev: Tror ikke jeg heller orker mer av henne. Hun irriterer meg så fryktelig!! Hvem er det som tar bilde av kortterminalen når de betaler fks? Det må jo være fryktelig kleint både for henne og de som står bak kassa. For å ha noe av skryte av "se så mye jeg har handlet for, nå er dere nok grønn av misunnelse" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 19. april 2016 #1429 Del Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, smalls skrev: For å ha noe av skryte av "se så mye jeg har handlet for, nå er dere nok grønn av misunnelse" Ja og kanskje "Se hvor rik jeg er da" Huff det er så pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. april 2016 #1430 Del Skrevet 19. april 2016 Isabel ligger på 5 plass nå. Nå kommer hun garantert med noen sjokkerende overskrifter for å komme seg på 3 plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 19. april 2016 #1431 Del Skrevet 19. april 2016 7 plass i følge blogglisten.no 😃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. april 2016 #1432 Del Skrevet 19. april 2016 Endelig får jeg blokkert denne tråden wohoooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 20. april 2016 #1433 Del Skrevet 20. april 2016 Har Isabel løyet om at Ariel ble kastet ut av Sophie Elise og at kjæresten hennes har vært utro? Eller hva er greia her Og hvorfor reiser hun til Kristiansand pga en regnskapsfører? Vil anta at det finnes mange kompetente regnskapsførere i Oslo-området også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 20. april 2016 #1434 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg er helt målløs. Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese. Det er kvalmt, det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 20. april 2016 #1435 Del Skrevet 20. april 2016 Gikk innpå instaen til der hun opererte seg. ALLE som operer seg der får jo lik nese? Helt prikk lik.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 20. april 2016 #1436 Del Skrevet 20. april 2016 Den 20.4.2016 at 10.40, Kristanna skrev: Har Isabel løyet om at Ariel ble kastet ut av Sophie Elise og at kjæresten hennes har vært utro? Eller hva er greia her Og hvorfor reiser hun til Kristiansand pga en regnskapsfører? Vil anta at det finnes mange kompetente regnskapsførere i Oslo-området også.. I følge Ariel så løy hun, men jeg vet ikke hva som er sant eller ei. Tydelig hun ville såre Ariel ved å si typen er utro. Mind our own business. Kan ikke skjønne hun enda ligger på 3 plass! Klikker folk seg fortsatt inn på bloggen? Hun fortjener ikke den plassen. Bloggen hennes er så dårlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 20. april 2016 #1437 Del Skrevet 20. april 2016 32 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg er helt målløs. Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese. Det er kvalmt, det. Hva i...seriøst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 20. april 2016 #1438 Del Skrevet 20. april 2016 Den 20.4.2016 at 11.44, NumberSix skrev: Hva i...seriøst? Ikke sant. Viser hvor fuckings desperat han er. Motbydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 20. april 2016 #1439 Del Skrevet 20. april 2016 1 time siden, mjauritz skrev: Jeg er helt målløs. Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese. Det er kvalmt, det. Noe så horribelt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. april 2016 #1440 Del Skrevet 20. april 2016 2 timer siden, mjauritz skrev: Jeg er helt målløs. Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese. Det er kvalmt, det. Holy fuck! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg