Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?


Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Newroz skrev:

Kan forøvrig legge til at jeg er overrasket over at hverken CBE eller Camilla Phil fikk noen priser i år. CP pleier vel alltid å hanke inn noen priser. Om CBE har vunnet de siste årene er jeg usikker på, men kategorien årets  business  var nok ikke helt treffende. Hun var også nominert til kategorien livsstil, og passer nok mer der, sånn utover at jeg er litt usikker på hva slags livsstil det siktes til. Vi har jo alle en slags livsstil liksom. 

Camilla Phil er helt drøy på dårlig merking, så sånn sett syns jeg det er veldig bra at hun ikke vant noen pris, men hun var nominert. 

Og Sophie Elise! Er det ikke nærmest opplest og vedtatt at SE skal ha minst én pris?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, minimymlen skrev:

Og Sophie Elise! Er det ikke nærmest opplest og vedtatt at SE skal ha minst én pris?

Det var vel derfor hun valgte hjemmekveld. Kjipt å sitte der som veggpryd etter å ha vært bloggdronningen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, orfeus skrev:

Det var vel derfor hun valgte hjemmekveld. Kjipt å sitte der som veggpryd etter å ha vært bloggdronningen 

Må være fælt for henne å bare se på andre vinne priser og hun ikke få en eneste en 😭

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Det er vel bare Falch som er en «influencer» «på ekte»? 

Hun er den eneste som ærlig kan si at følgerne fra hele verden hverken er kjøpt eller følger for drama / sex / utlevering ...

 

Hun og Helsesista. Resten er kjøpt og betalt, og dermed lite troverdige.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, minimymlen skrev:

Og Sophie Elise! Er det ikke nærmest opplest og vedtatt at SE skal ha minst én pris?

Sant, hun pleier også å vinne en pris eller to ja, og hun var nominert til flere kategorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for ei suppe! Jeg blir faktisk oppriktig bekymret for dagens unge når disse selverklærte forbildene viser så totalt mangel på evne til å takle kritikk. Mange av dem er godt voksne (passert både 25 og 30 år), men likevel fronter de altså et verdensbilde der det som teller er utseende og selvforherligelse, og hvor det er greit å legge seg i fosterstilling og bade i selvmedlidenhet dersom noen kommer med så mye som et lite kritisk blikk på deres alternative virkelighet. 

Tre ganger hurra for Falch som tar et oppgjør med dette - det er i mine øyne noe av det viktigste hun har gjort så langt! 

( og litt på siden her; Specsavers sponset suppa? Jeg har pleid å kjøpe briller og linser der, sier opp linseabonnementet as we speak)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, orfeus skrev:

Det var vel derfor hun valgte hjemmekveld. Kjipt å sitte der som veggpryd etter å ha vært bloggdronningen 

Men hun vet vel ikke det på forhånd, gjør hun vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Remoraid skrev:

Fy søren for ei suppe! Jeg blir faktisk oppriktig bekymret for dagens unge når disse selverklærte forbildene viser så totalt mangel på evne til å takle kritikk. Mange av dem er godt voksne (passert både 25 og 30 år), men likevel fronter de altså et verdensbilde der det som teller er utseende og selvforherligelse, og hvor det er greit å legge seg i fosterstilling og bade i selvmedlidenhet dersom noen kommer med så mye som et lite kritisk blikk på deres alternative virkelighet. 

Tre ganger hurra for Falch som tar et oppgjør med dette - det er i mine øyne noe av det viktigste hun har gjort så langt! 

( og litt på siden her; Specsavers sponset suppa? Jeg har pleid å kjøpe briller og linser der, sier opp linseabonnementet as we speak)

Suppe er rette ordet ja! 

Og ja, Sepcsavers er sponsor. Noe jeg syns er litt rart egentlig. Hvorfor skal et billig-brillefirma sponse dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christine Calvert, ja. hennes siste utspill viser jo bare at de er noen useriøse drittfolk, hele gjengen. Hun burde holde seg for godt til det utspillet mot Trine Grung. Virkelig.

 Makan til useriøs prosess har jeg sjelden sett. Og at de ENDA ikke har gitt en forklaring på hvorfor BOTB ble disket, er jo bare helt hårreisende.

Endret av pøbelsara
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror specsavers har hatt avtale med flere bloggere. Er det ikke briller fra de som Frua bruker pynte seg med når hun skal se intellektuell? (kan ta fei)

 

Og jo, jeg tror nok en del vet hvem som vinner/ikke vinner på forhånd. ;) Har jo ikke hendt at vinner har vært hjemme, foruten de som sa nei takk til prisen i år.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fornyet håp om fremtiden når jeg tenker på Ulrikke Falch og leser det hun skriver. Fantastiske refleksjoner fra et ungt menneske som helt tydelig har åpne øyne i en verden der blikket skal helst skal være litt halvsløvt. Jeg er mye eldre enn henne men hun er et forbilde for kvinner i alle aldre. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Tror specsavers har hatt avtale med flere bloggere. Er det ikke briller fra de som Frua bruker pynte seg med når hun skal se intellektuell? (kan ta fei)

 

Og jo, jeg tror nok en del vet hvem som vinner/ikke vinner på forhånd. ;) Har jo ikke hendt at vinner har vært hjemme, foruten de som sa nei takk til prisen i år.

Aha! Ja, da er det jo bare å holde seg hjemme om man ikke vil sitte der uten å motta en pris. Enda godt ikke alle tenker slik da - for de som deler ut prisen sin del vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
11 minutter siden, pøbelsara skrev:

Christine Calvert, ja. hennes siste utspill viser jo bare at de er noen useriøse drittfolk, hele gjengen. Hun burde holde seg for godt til det utspillet mot Trine Grung. Virkelig.

 Makan til useriøs prosess har jeg sjelden sett. Og at de ENDA ikke har gitt en forklaring på hvorfor BOTB ble disket, er jo bare helt hårreisende.

Helt enig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, pøbelsara skrev:

Christine Calvert, ja. hennes siste utspill viser jo bare at de er noen useriøse drittfolk, hele gjengen. Hun burde holde seg for godt til det utspillet mot Trine Grung. Virkelig.

 Makan til useriøs prosess har jeg sjelden sett. Og at de ENDA ikke har gitt en forklaring på hvorfor BOTB ble disket, er jo bare helt hårreisende.

Helt enig. Ber henne ta seg en bolle og bruke samme retorikk som Grung. Blir helt feil. Enig med Grung: Looserplace to be (bevisst skrivefeil) lol

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Tror specsavers har hatt avtale med flere bloggere. Er det ikke briller fra de som Frua bruker pynte seg med når hun skal se intellektuell? (kan ta fei)

 

Og jo, jeg tror nok en del vet hvem som vinner/ikke vinner på forhånd. ;) Har jo ikke hendt at vinner har vært hjemme, foruten de som sa nei takk til prisen i år.

Frua, Anne Brith, Kjell Ola Kleiven, Pappahjerte, Komikerfrue, Janka Polliani, og Vanessa Rudjord har hatt avtaler med Interoptik,  Eirin Kristiansen og Kristin Gjelsvik har hatt avtaler med Synsam.
Tilføyelse: Kristina Andersen og Pilotfrue med Specsavers.

Dette som jeg kan komme på i google-farten.

Endret av Cavatina
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Newroz skrev:

Men hun vet vel ikke det på forhånd, gjør hun vel? 

Med den seriøsiteten vixen holder på alle nivåer sørger de nok for å lekke hvem som «må komme» på utdelingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, orfeus skrev:

Med den seriøsiteten vixen holder på alle nivåer sørger de nok for å lekke hvem som «må komme» på utdelingen. 

Godt poeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i går kveld fikk jeg litt følelsen av å være tilbake på kjedekonferanse i Jernia da jeg satt å så på livestreamen av Fixen.  Jeg har ikke sett på det før i år og det var ikke akkurat det glamorøse eventet jeg så for meg ut fra at Anne Brith har styra med spesialsydd kjole og suite på Grand...  

Hele opplegget var jo bare kjipt.  Selve prisen var vel et diplom i ei gullfarget ramme?  Det var vel bukettene med Pretty Flowers pakket i svart papir med synlig logo på som sørget for glamouren💐?  Hele greia var jo åpenbart gjennomsponset, men samtidig kan de ikke ha fått inn spesielt mye sponsorkroner med tanke på det stusselige arrangementet. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun som vant interiørprisen faktisk fortjente den da. Fransiscka er vel en av de som er flink til både å skrive og ta bilder 👍😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Christine Calvert, ja. hennes siste utspill viser jo bare at de er noen useriøse drittfolk, hele gjengen. Hun burde holde seg for godt til det utspillet mot Trine Grung. Virkelig.

 Makan til useriøs prosess har jeg sjelden sett. Og at de ENDA ikke har gitt en forklaring på hvorfor BOTB ble disket, er jo bare helt hårreisende.

Jeg er skikkelig skuffet over Calvert. Har alltid hatt så sansen for henne men når hun deler et blogginnlegg om vixenfesten i 'smått og stort' gruppa på fb for så å ikke svare på kommentarene som lurer på hvordan hun kan synes det er greit med koblingen Vixen/Chili blir jeg litt matt i pelsen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...