Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?


Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

Gjest engangstilfelle
Akkurat nå, honoluluu skrev:

Jeg endret posten for sent ☹ Du har helt rett. Sjekk https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/26/vixen-influencer-awards/  Jeg tenkte mer på at de ble disket i semifinale/finale-skillet. Jeg bøyer meg i støvet. Huff, nå sprer jeg like mye feilinformasjon som Hans-Svarte-Petter 😕

Du kan virkelig ikke sammenlignes med HP, altså. Cheer up! 🏆 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, xemiliex skrev:

Kristin Gjelsvik vil ha Ulrikke Falch tilstede for å legitimere Vixen og dermed gi den prisen hun selv tar med seg hjem et minimum av kredibilitet. 

Enkelt oppsummert. 

Endret av Rosalie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget av Pappahjerte er jo et reinspikka frieri til Vixen:

http://pappahjerte.blogg.no/1517486401_hva_er_vitsen_med_vixen.html

Bare skryt av Vixen og spesielt mye skryt av HPNH

Quote

"Mye av æren for dette tilskriver jeg Hans-Petter Nygård-Hansen, som har vært en ledende figur i arbeidet med å gjøre blogg til en langt mer ærlig og redelig bransje enn det var før.

En annen ting Hans-Petter og Vixen har bidratt med som jeg synes er (pardon mye french) jævlig bra, er å si rett ut at det trekker kraftig ned å bruke barna som gallionsfigurer for egen blogg. Jeg har selv gjort store endringer på den fronten de siste årene og synes det er både viktig og knallbra at Vixen går i front for å ivareta barnas personvern"

Det varmet nok HPNHs og juryens hjerter, dette her.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xemiliex skrev:

Komikerfrue vinner år etter år. Ikke rart hun synes Vixen gjør en «kjempebra jobb». 

Folk liker henne, skjønner du. Bare ikke dere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker kjempemorrrro å være med på vixen asså. Ser via ymse snapkontoer at 90% sitter med trynet i telefonskjermen, og at ingen faktisk har en samtale med hverandre. Trist.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da HP skulle dele ut pris til årets influencer, skjønte jeg virkelig hvor riktig og viktig det Ulrikke Falch gjorde, faktisk var! 

Ingen dyp tale i verden kunne sendt et sterkere budskap.

Endret av Oktnxbye
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på dette med sponsorene. På den veggen som de blir fotografert på, står vel alle sponsorer. Det var ikke mange gitt...

Specsaver, Dermatologica, Hairport, jane iredale (?), og to ganger  vixen med vixen magasin og vixen sitt instagramkonto... Ikke så imponerende får man si. Kan forklare hvorfor det ikke ble fest, ikke nok penger rett og slett.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt rystet over hvordan HPNH holdt på. Skulle sanke sympati med å nevne at han er forhatt og nevnte drama i ny og ne. Attpåtil til med litt kunstig gråtkvalt stemme og noen krokodilletårer. Da tok det kaka, ingen tvil om at han forsøker å fremstå som et offer og hetseobjekt pga diskusjonen som har pågått. Hadde han, slik han har kritisert andre for å ikke gjøre i denne saken, vært saklig og kommet med begrunnelser og dokumentasjon, hadde han faktisk hatt noen supportere igjen. Alle kan gjøre feil, men ikke systematiske feil hvor man gang på gang unnlater å bruke fakta og dokumentasjon, og det er jo det kritikken både til Hans Petter OG bloggerne har gått ut på.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Asti skrev:

Jeg fikk ikke med meg talen til HPNH.  Er det noen som orker å gi et kort resymé? :)

@halvehimmelenoppsummerte talen til HPNH, (det var vel egentlig bare gråtkvalte bruddstykker av noe som skulle ligne på en tale), ganske greit. Det var ikke så mye som ble sagt i mer enn halve setninger som jeg kan huske:
At VG hadde forsøkt å kontakte ham gjentatte ganger, at media var noe herk (husker ikke ordrett), hvor utslitt han var, han nevnte ordet "drama" opptil flere ganger uten å utdype, han sukket mye og fullførte ikke setninger, ga uttrykk over hvor skuffet han var over at Ulrikke Falch ikke ville ta imot prisen som årets influencer og at den derfor ikke ble utdelt..i det hele tatt ikke mye sammenheng i at han tok fosterstillingen sin med seg på scenen stående, med et tappert smil.

Kanskje det er flere her som kan supplere hva som ble sagt?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Asti skrev:

Jeg fikk ikke med meg talen til HPNH.  Er det noen som orker å gi et kort resymé? :)

Skal forsøke å gjengi det riktig, men klarte omtrent ikke se ferdig hele greia, så kan være noen kan være mer korrekte enn meg. 

Han holdt egentlig ikke særlig til tale. Han ble introdusert som juryleder, foredragsholder, plusspluss, og når han kom opp på scenen startet han med å legge til at han også er forhatt. Fortsatte med en kunstpause, for å et par ganger si "drama". Deretter fikk vi en liten historie ot VG hadde ringt og ringt, og at medier var noe herk. Mye sukking og pauser, tror også han nevnte noe om at han var utslitt. Opplevde det hele som en liten seanse for å gjøre narr av situasjonen og høste litt sympati hos Vixengjengen. 

Han skulle så dele ut pris, hvor vinneren var Ulrikke Falch. Han kom med en masse lovord om henne, og sa det var synd hun ikke ville ta i mot, og at prisen ikke ville bli delt ut. Videre kom hele juryen opp på scenen, og juryens valg skulle presenteres. Her begynnter Hans Petter å ty til tårene og blir tydeligvis veldig rørt når han forteller om Pappahjerte og hvorfor han vinner prisen. Litt sukking og hulking, det er riktig så emosjonelt. 

Tror det var det meste, her slo i alle fall jeg av. Opplevde det hele som litt tragikomisk. Kanskje det fungerte for de som synes Vixen er toppers, men fra utsiden så det veldig kunstig og tilgjort ut. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge varte hele spektaklet?

 

Fremføringen til HP høres veldig puteflaut ut...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, halvehimmelen said:

Tror det var det meste, her slo i alle fall jeg av. Opplevde det hele som litt tragikomisk. Kanskje det fungerte for de som synes Vixen er toppers, men fra utsiden så det veldig kunstig og tilgjort ut. 

Jeg er litt der at jeg tenker at det faktisk er bedre om denne forestillingen var kunstig og tilgjort enn om den faktisk var ekte, for fy søren så pinlig hvis jurylederen begynner å gråte på ekte på scenen fordi prisen har fått litt kritikk i media. En profesjonell juryleder ville benyttet denne anledningen til å si noen ord om hvorfor media tar feil og prisen likevel er viktig (vanskelig med Vixen, jeg vet, men jeg antar HPNH må ha tro på den). 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bloggleseren skrev:

Jeg er litt der at jeg tenker at det faktisk er bedre om denne forestillingen var kunstig og tilgjort enn om den faktisk var ekte, for fy søren så pinlig hvis jurylederen begynner å gråte på ekte på scenen fordi prisen har fått litt kritikk i media. En profesjonell juryleder ville benyttet denne anledningen til å si noen ord om hvorfor media tar feil og prisen likevel er viktig (vanskelig med Vixen, jeg vet, men jeg antar HPNH må ha tro på den). 

Godt poeng. Det sier vel uansett mye om jurylederen - kunstig eller ei. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt veldig merkelig at grine-petter har/hadde så status. Så status at han til og med er rådgiver for andre med krisehandtering i sosiale medier. Han burde følge sine egne råd, den mannen!

 

Eller, egentlig hele vixen burde ta en skikkelig oppvask.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Asti skrev:

Tusen takk @Cavatina og @halvehimmelen.  Så flaut av HPNH. Spent på hva som skjer med Vixen nå.  De har vel en oppryddingsjobb å gjøre... 

Ja, det er vel i grunn ingen tvil om at noe må gjøres dersom Vixen skal overleve. Det blir spennende å se om Vixen noen gang kan opptre som og bli en seriøs aktør, som det faktisk ligger litt prestisje i. Kan vel å merke bli vanskelig med tilknytningene til Chili. Time will show, I guess. 

Endret av halvehimmelen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Asti skrev:

Tusen takk @Cavatina og @halvehimmelen.  Så flaut av HPNH. Spent på hva som skjer med Vixen nå.  De har vel en oppryddingsjobb å gjøre... 

Veldig enig, det må ryddes opp. Jeg så Grung postet et innlegg i stort og smått som ble slettet, DESSVERRE, myntet til HPNH. Han hadde visst gitt henne råd om å ligge lavt i mediene og ikke lage ting til personsaker, hvor hun skrev at det var pressen og meningsopinionen som laget ting til personsaker og ikke henne. Veldig ofte. Hun spurte i gruppen om HP mente det samme nå som han som person ble «offer» fremfor saken og hvorfor han inntok offerrollen når rådene har gir er akkurat det: å ikke innta offerrollen. Troverdigheten hands som PR rådgiver har lik 0. Punktum. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...