Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?


Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

Oi..jeg klarte bare å se på i 2 minutt før jeg måtte skru av..var litt sånn klassefestaktig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den blomsterkransen framme ser ut som en begravelsekrans. :sjokk:

Tross at årets blomstertrend er farge og maximalisme. Og dette skal være påvirkere....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
Akkurat nå, stikkontakt skrev:

Måtte skru av lyden litt. Kan noen gi meg stikkord på hva Kristin snakket om? Så bare at mange reiste seg,mens CBE og LK ble sittende.

- Sunn Fornuft-plakaten har null verdi, man kan signere den uten å følge den i det hele tatt og det får null konsekvenser og det provoserer henne.

- Bra at man ikke trenger å drive med clickbates, kle av seg, provosere eller være på topp 20(?)-listen for å vinne pris.

- Kritikk mot alle som fraskriver seg alt ansvar.

- Unge jenter påvirkes negativt av det de blir utsatt for i SoMe; bloggere/influencere/media/blogghus har alle ansvar.

- Uforståelig for henne at influencere som kler av seg får mye spalteplass og lurer på om disse influencerne er viktigere enn unge jenters psykiske helse

- Håper kvelden i dag kan være starten på en positiv utvikling i Influencer Norge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, engangstilfelle skrev:

- Sunn Fornuft-plakaten har null verdi, man kan signere den uten å følge den i det hele tatt og det får null konsekvenser og det provoserer henne.

- Bra at man ikke trenger å drive med clickbates, kle av seg, provosere eller være på topp 20(?)-listen for å vinne pris.

- Kritikk mot alle som fraskriver seg alt ansvar.

- Unge jenter påvirkes negativt av det de blir utsatt for i SoMe; bloggere/influencere/media/blogghus har alle ansvar.

- Uforståelig for henne at influencere som kler av seg får mye spalteplass og lurer på om disse influencerne er viktigere enn unge jenters psykiske helse

- Håper kvelden i dag kan være starten på en positiv utvikling i Influencer Norge.

 

tusen takk :roser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna filmet mye av det Kristin sa. Synes det var grei kritikk jeg, hun står tross alt face to face med de hun refererer til..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tingi85 skrev:

Marna filmet mye av det Kristin sa. Synes det var grei kritikk jeg, hun står tross alt face to face med de hun refererer til..

Vant Kristin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Christy89 skrev:

Vant Kristin? 

Står her https://www.nrk.no/kultur/disse-vant-priser-under-vixen-influencer-awards-1.13898982

"Bloggeren Kristin Gjelsvik fikk prisen i kategorien livsstil. Hun brukte takketalen til å snakke om den påvirkningskraften influencere har, og kritiserte blant annet andre nominerte som deler nakenbilder av seg selv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, engangstilfelle skrev:

- Sunn Fornuft-plakaten har null verdi, man kan signere den uten å følge den i det hele tatt og det får null konsekvenser og det provoserer henne.

- Bra at man ikke trenger å drive med clickbates, kle av seg, provosere eller være på topp 20(?)-listen for å vinne pris.

- Kritikk mot alle som fraskriver seg alt ansvar.

- Unge jenter påvirkes negativt av det de blir utsatt for i SoMe; bloggere/influencere/media/blogghus har alle ansvar.

- Uforståelig for henne at influencere som kler av seg får mye spalteplass og lurer på om disse influencerne er viktigere enn unge jenters psykiske helse

- Håper kvelden i dag kan være starten på en positiv utvikling i Influencer Norge.

 

Samme som hun alltid sier/skriver, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24250653/kristin-gjelsvik-om-bloggbraaket-trenger-motstemmer-til-galskapen

Hyller Vixen

«Marna «Komikerfrue» Haugen er nominert i kategorien «Folkets favoritt». Hun forteller til MinMote at hun synes det er stas å være på plass under utdelingen til tross for bloggbråket den siste tiden. 

– Jeg synes Vixen gjør en kjempebra jobb. Det har vært litt rot denne gangen, men det lærer alle sammen av. Så jeg tenker at det kommer noe godt ut av det også, sier hun.»

... Marna Haugen Burøe beærer oss igjen med sitt fantastiske refleksjonsnivå. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, solietta skrev:

Hurra for Kristin :) <3  Hun vinner nok flest priser i år :)  

Helt egentlig syns jeg talen var litt for forutsigbar. Ja, hun sa de rette tingene, men likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Helt egentlig syns jeg talen var litt for forutsigbar. Ja, hun sa de rette tingene, men likevel. 

Hva skulle hun si da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, engangstilfelle skrev:

- Sunn Fornuft-plakaten har null verdi, man kan signere den uten å følge den i det hele tatt og det får null konsekvenser og det provoserer henne.

- Bra at man ikke trenger å drive med clickbates, kle av seg, provosere eller være på topp 20(?)-listen for å vinne pris.

- Kritikk mot alle som fraskriver seg alt ansvar.

- Unge jenter påvirkes negativt av det de blir utsatt for i SoMe; bloggere/influencere/media/blogghus har alle ansvar.

- Uforståelig for henne at influencere som kler av seg får mye spalteplass og lurer på om disse influencerne er viktigere enn unge jenters psykiske helse

- Håper kvelden i dag kan være starten på en positiv utvikling i Influencer Norge.

 

Sitter journalist Morten Hegseth i salen og klapper for dette? Det ser i tilfelle rimelig dumt ut når han hyller og promoterer Sofie Elise Isaksen på ukentlig basis. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Helt egentlig syns jeg talen var litt for forutsigbar. Ja, hun sa de rette tingene, men likevel. 

Helt enig. Ikke noe mer enn forventet.. hun skrev jo at man kunne forvente seg en annerledes tale i innlegget om vixen, men det burde da være mer enn det hun kom med nå. Hadde et lite håp om at hun virkelig satte standarden nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Helt egentlig syns jeg talen var litt for forutsigbar. Ja, hun sa de rette tingene, men likevel. 

Hun sa jo at hun hadde ikke forberedt seg på å vinne , men at hun skrev den  hvis hun vant ..   At hun skrev den så planlagt  og gjennomtenkt er ikke noe negativt og noe å kritisere for.    Riktig vinner hvertfall :)  <3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de hadde reporter på stedet som rapporterte fra denne eventen direkte på tv2 nyhetene. Akkurat det synes jeg ikke hadde noe på nyhetene å gjøre. Mulig det er jeg som er rar men. 

Uansett - reporteren skulle sette over til studio igjen og sa noe som hørtes ut som "vitsen" før hun rettet seg selv til å si "vixen". Mulig det bare var tilfeldig og hun ikke sa vitsen, men jeg lo iallefall :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg legger merke til noe som plager meg med denne livestreamen. De har sikkert fått en eller annen kameraperson møte opp med kvalitetskamera for å filme det som skjer slik at de kan streame det.

Men neida, de 15 forskjellige menneskene med mobiltelefonene sine og mobilkamera.. DET vil FANGE øyeblikket mye bedre :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lillevennen skrev:

Helt enig. Ikke noe mer enn forventet.. hun skrev jo at man kunne forvente seg en annerledes tale i innlegget om vixen, men det burde da være mer enn det hun kom med nå. Hadde et lite håp om at hun virkelig satte standarden nå.

Hun sa ingenting annet enn det hun har sagt i blogginnlegg opp og ned og i mente. Det er fornuftige ord, det er ikke det.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin har funnet en oppskrift som appellerer til både pressen og lesere. Virker ikke særlig troverdig, kun følger en plan og har bestemt seg for å være en motpol fordi det trigger. Teit, synes jeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...