Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er som ett medlem skriver:

"Får litt sånn klasseskille- og utfrysningsvibber jeg.. Har man god nok økonomi får man være med i det gode selskap, mens siden som er for alle gjøres minst mulig attraktiv."

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi får se hvor mange som gidder å være med da, tror nok de fleste medlemmene er normalt oppegående folk som syns dette er helt latterlig. Og mange (inkl meg) er jo bare med for underholdningen. Så det er vel kanskje er lite knippe fanatikere som gidder å bli med. 

Anonymkode: 347f1...9df

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chizue skrev:

Er som ett medlem skriver:

"Får litt sånn klasseskille- og utfrysningsvibber jeg.. Har man god nok økonomi får man være med i det gode selskap, mens siden som er for alle gjøres minst mulig attraktiv."

Ser ut til at de sletter negative kommentarer, kan ikke se denne kommentaren der nå 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nummeret man kan vipse til står som Loras skytebane, hva betyr dette? Googlet og fant så vidt noe om ei skytebane i Levanger kommune. 

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:

Ser ut til at de sletter negative kommentarer, kan ikke se denne kommentaren der nå 

Jepp, synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Chizue skrev:

Såååå
Kommer den vanlige matgruppa til å dø ut nå? xD

Det er lov å håpe!!!

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nummeret man kan vipse til står som Loras skytebane, hva betyr dette? Googlet og fant så vidt noe om ei skytebane i Levanger kommune. 

Anonymkode: 366cf...067

Omgåing av regler mtp inntektsgrense/skatt var det første som slo meg.. jeg gjetter at en lydig undersått/adminion/slektning/noen andre (stryk det som ikke passer) har lånt ut kontaktinfo her....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal være et «lite og intimt miljø» i den VIP-gruppa, så må de vel sette et tak på antall medlemmer? Det begrenser inntjeningen... lurer også på hva pengene skal gå til, hva slags utgifter har en ufør kvinne ved å sitte på Facebook hele dagen?

Anonymkode: 7f316...d28

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det verste er at det finnes folk som kommer til å betale for å bli medlem...

Anonymkode: 10add...e86

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipps-nummeret er riktig, går til Folkets (!!) Mat fra bunnen...

Anonymkode: 7f316...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Chizue said:

Såååå
Kommer den vanlige matgruppa til å dø ut nå? xD

Vi er på side 666 nå. Det er kanskje et tegn.

Anonymkode: 619b9...ab8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke jeg i målgruppen, men virker som hun prøver å selge en eksklusivitet som ikke er spesielt etterspurt. Norge er såpass lite at de som ønsker å tjene penger på matblogger, kokebøker og sånt faktisk må by på seg selv for å tjene penger. Jeg følger en del matbloggere i sosiale medier og de bruker jo mye tid på innhold, promotering og interaksjon med følgerne sine. Og de har spennende innhold, de har kvalitetsbilder og fremstår som mennesker man gjerne vil være som. Det Tanja har er mange medlemmer i gruppen, men spørsmålet er hvor mange av dem som faktisk er der pga. Tanja.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillater Facebook dette? En skulle vel tro at dersom det skal betales for gruppemedlemskap så ville Facebook hatt en del av inntjeningen? 

Anonymkode: 51acf...f75

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tillater Facebook dette? En skulle vel tro at dersom det skal betales for gruppemedlemskap så ville Facebook hatt en del av inntjeningen? 

Anonymkode: 51acf...f75

Jeg regner med at dette kan omgås. Jeg er feks. med i en gruppe der de kun godkjenner medlemmer som er i medlemsregisteret til fylkeslaget i organisasjonen den er tilknyttet. 

Men ser ut som Facebook jobber med en betalingsløsning for grupper https://www.google.no/amp/s/www.thesun.co.uk/tech/6587928/facebook-wants-you-pay-social-groups-app/amp/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zinatara skrev:

Jeg regner med at dette kan omgås. Jeg er feks. med i en gruppe der de kun godkjenner medlemmer som er i medlemsregisteret til fylkeslaget i organisasjonen den er tilknyttet. 

Men ser ut som Facebook jobber med en betalingsløsning for grupper https://www.google.no/amp/s/www.thesun.co.uk/tech/6587928/facebook-wants-you-pay-social-groups-app/amp/

Men her forutsettes det vel at betalingen skjer via facebook og ikke via eksterne aktørerer som vipps... eller tenker jeg helt feil? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Årsmedlemskap, ikke engangssum? Skal de gå gjennom hele medlemslisten og kaste ut medlemmer som ikke har betalt igjen om et år, eller hvordan fungerer det? 

Anonymkode: a303d...4bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Årsmedlemskap, ikke engangssum? Skal de gå gjennom hele medlemslisten og kaste ut medlemmer som ikke har betalt igjen om et år, eller hvordan fungerer det? 

Anonymkode: a303d...4bc

Ja, og er det kalenderår eller fra betalt dato og 365 dager frem i tid? For om de bare måtte gått gjennom medlemslisten 1. januar hvert år hadde det jo vært en ting, men det blir jo helt sykt klønete for dem å gå gjennom hver dag og slette de som ikke har betalt for et nytt år, gjennom hele året.

Og dersom det er kalenderår, så kommer jo ingen til å gidde å melde seg inn den siste halvvdelen av hvert år? 

Virker særdeles lite gjennomtenkt egentlig.

Anonymkode: 347f1...9df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skal rapportere gruppen som uautorisert salg?

Anonymkode: cbcea...680

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...