Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskusjon tar ingen ende på det med pattegrisen. Blir stadig like forundret over folk som blir støtt av bilder av hele dyr. De som tror kjøttet vokser i disken på butikken.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Norgesglasset skrev:

Diskusjon tar ingen ende på det med pattegrisen. Blir stadig like forundret over folk som blir støtt av bilder av hele dyr. De som tror kjøttet vokser i disken på butikken.. 

Minner litt om den tråden for lenge siden der noen ble sjokkerte over at kjøtt=muskler.. all ære til han som la ut bildene! 

Er glad jeg har tilgang til en annen konto med mfb medlemskap så jeg var innom innleggene han tidligere i dag og la inn noen likes....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner litt om den tråden for lenge siden der noen ble sjokkerte over at kjøtt=muskler.. all ære til han som la ut bildene! 

Er glad jeg har tilgang til en annen konto med mfb medlemskap så jeg var innom innleggene han tidligere i dag og la inn noen likes....

Anonymkode: 100ad...85f

Jeg fikk også gitt litt likes i dag. Det er så latterlig å stenge trådene også. Hun o store sjefsgreie kommenterte også til trådstarter om han la ut bare for å provosere... Synes kanskje det var like provoserende jeg da.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Norgesglasset skrev:

Diskusjon tar ingen ende på det med pattegrisen. Blir stadig like forundret over folk som blir støtt av bilder av hele dyr. De som tror kjøttet vokser i disken på butikken.. 

Er det fjernet noen kommentarer der? Jeg synes de første svarene som står der nå er helt greie og ikke noen form for kritikk eller sterke meninger, men likevel er det noen som svarer halvsurt at folk må da slutte å klage og tro at maten vokser i frysedisken. Ei skriver også helt ut av det blå at det må være mange gresspisere her. Enten har det blitt fjernet en del kommentarer, eller så synes jeg en del folk er veldig raskt ute med å kjefte på dem som ikke er helt bekvem med å se en død grisunge på fatet.
Jeg er ikke vegetarianer (selv om jeg spiser lite kjøtt) og er fullt inneforstått med at dyr må drepes og slaktes for at vi skal få kjøtt i butikken, men likevel synes jeg det er litt ekkelt med en død grisunge som ligger sånn, klar til å bli partert og spist. Jeg kunne ikke ha skrevet æsj eller på noen måte dømme de som liker å tilberede og spise små grisunger, men for meg er det et litt ekkelt syn.

Endret av Ardwinna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Norgesglasset skrev:

Diskusjon tar ingen ende på det med pattegrisen. Blir stadig like forundret over folk som blir støtt av bilder av hele dyr. De som tror kjøttet vokser i disken på butikken.. 

Nei, det tror vi ikke. At dyr blir slaktet er en selvsagt ting, men vi trenger ikke se det.

Det er det samme med vold. Vi vet at det skjer, men vi trenger ikke se det

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det tror vi ikke. At dyr blir slaktet er en selvsagt ting, men vi trenger ikke se det.

Det er det samme med vold. Vi vet at det skjer, men vi trenger ikke se det

Anonymkode: 87ee8...8ba

Dette er en av de dårligste sammenlikningene jeg har lest på lenge.  

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen av de nye adminsa er ivrige og lite diplomatiske, kan bli et par-tre morsomme uker. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T forstod nok at hun ble blokkert av så mange pga spam. Derfor lagde hun den siden hvor hun kan poste uten at man kan blokkere. Hvorfor ellers skal hun poste med sideprofilen i gruppen? Det er dessverre ikke mulig å blokkere poster fra sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lenge dette innlegget får stå før det kommer "minner om 30 minutts regelen for å legge ut oppskrift" 
Og ikke minst "ikke spør om oppskrift", ha ha ha!!

"Forsinka fastelavensboller. Ikke spør om oppskrifta da disse er bakt på slump. De ble gode med piska krem og en blandings av blåbær- og bringebærsyltetøy. Et lite dryss med melis på toppen."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 18.09, Norgesglasset skrev:

Jeg fikk også gitt litt likes i dag. Det er så latterlig å stenge trådene også. Hun o store sjefsgreie kommenterte også til trådstarter om han la ut bare for å provosere... Synes kanskje det var like provoserende jeg da.. 

For å provosere? Herregud for en ersketeknikk

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2018 den 12.08, Juliannaos skrev:

20180212_120624.png

20180212_120838.png

Det var vel ment som en morsomhet, på en ellers traurig side. Admin har jo mye å gjøre, med å kontrollere alle innlegg. Så ber de om oppskrift. Hvor stor idiot må en være for å bli admin der?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.2.2018 den 12.08, Juliannaos skrev:

20180212_120624.png

20180212_120838.png

Hvor stor idiot må du være for å bli admin der?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor idiot må du være for å bli admin der?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Altså, du må i hvert fall ha bestått grunnfagene på Livets Harde Skole. Hvis du i tillegg kan vise til at du har tatt kursene "Hvordan bli diktator på nett" modul I og II, samt "Facebook - en ropert for alle!" så er du tilnærmet sikret administrator-stilling. Skulle du derimot ikke ha noe av dette, så må du ta halvårskurset "Kommentarfelt-Smiskeguri på O' Stores Blogg". Det forutsetter at du kommenterer med samme navn som du har på FB-profilen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Aftenposten er tilsendt link til denne tråden, pluss en haug med screenshots fra både MFB og admingruppa deres. 

Forundrer meg om artikkelen går i trykken. 

Kagge Forlag er tilsendt det samme. 

Anonymkode: 98cbf...f72

Er det bekreftet noe sted at boken sksl gis ut på Kagge? Jeg har jo hørt om den i lange tider, og først så skulle den komme på senhøsten/tidligvinteren i fjor, deretter på vårparten i år, og nå har jeg hørt "kanskje vinteren 2018/2019"...

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ang den grisen. Vil de reagere på om det var en helstekt fisk? Med hode og alt? 

Mest banale gruppen på hele fb. Ja, vet det er mange medlemmer, unnskyld ...gjester heter det vel. Det gjenspeiler vel ikke besøket på bloggen.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Fruktninja skrev:

Jeg så denne på Facebook nå... lurer på om en viss person kan være djupt såra og vonbroten nå??

IMG_5182.PNG

Var visst en admin/eksadmin som har trykket på 😢-smileyen. Vet ikke hvem de to andre er enda. Var tre stykker den dagen jeg så det innlegget iallefall

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...