AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10621 Del Skrevet 15. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ingen "advarsel" eller noe sånt, eller spørsmål om hvorfor jeg stemte dårlig - jeg ble kastet rett ut uten noen dikkedarer. Har aldri kommunisert med admin tidligere heller. Tenk om et stakkars medlem blingser litt og trykker feil, og ryker på huet og ræva ut av den grunn. Anonymkode: 94a10...ca4 Samme her. Ingenting. Skulle inn å sjekke ståa bare jeg, men det gikk ikke. Anonymkode: e07c6...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10622 Del Skrevet 15. august 2017 Hahah jeg ler meg ihjel, det er jo ikke lov å poste linker eller "reklamere" for andre grupper inne på Mat fra bunnen, det er jo utkastelsesgrunn - men HKH Tanja syns visst det var helt greit å drive reklame for egen gruppe inne på andres fansider. Link til kommentaren hun la inn på Wenches kjøkken: "En folkebevegelse på skikkelig mat og positivitet", intet mindre. Noe har visst skjedd på veien. Anonymkode: 94a10...ca4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. august 2017 #10623 Del Skrevet 15. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah jeg ler meg ihjel, det er jo ikke lov å poste linker eller "reklamere" for andre grupper inne på Mat fra bunnen, det er jo utkastelsesgrunn - men HKH Tanja syns visst det var helt greit å drive reklame for egen gruppe inne på andres fansider. Link til kommentaren hun la inn på Wenches kjøkken: "En folkebevegelse på skikkelig mat og positivitet", intet mindre. Noe har visst skjedd på veien. Anonymkode: 94a10...ca4 Positivitet er vel ikke det jeg forbinder med den gruppen... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmonsen Skrevet 15. august 2017 #10624 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Der røyk jeg på huet og ræva ut ja, etter å ha stemt "dårlig". Anonymkode: e07c6...258 Fy f*en så feigt gjort av de! De spør om en ærlig mening, og så bruker de svaret mot folk! Jeg kjenner at jeg blir skikkelig irritert og sint av at det er mulig å holde på slik! Jeg har advart alle jeg kjenner som er medlem i gruppen ihvertfall. Det som gjør det ekstra feigt er at dette skjer nå rett etter de faktisk (for første gang i historien?) har latt gjestene få ta del i en avstemning på driften av gruppen og rettet seg etter dette. Så mens folk tror at ting er på bedringens vei og at de kan komme med meningene sine, så besvarer de det slik som dette. Dette var bare enda verre enn jeg trodde. Er det mulig å være så FEIG!? Heldigvis er det bra vi har denne tråden, slik at hvis T en gang kommer seg opp og frem og blir noenlunde kjent, så vil denne tråden alltid stå her som et minnemerke som viser hvilken feighet og griskhet det ligger bak hennes "suksess". ÅÅÅÅHHRRR for noen feiginger de er! Edit: Jeg hadde faktisk tenkt å kommentere som en spøk at de sikkert kom til å kaste ut alle som stemte i mot å stenge tråder i den forrige avstemningen.. Men virker som at det ikke var så veldig langt fra realiteten. Endret 15. august 2017 av Matmonsen 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10625 Del Skrevet 15. august 2017 7 minutter siden, Matmonsen skrev: Fy f*en så feigt gjort av de! De spør om en ærlig mening, og så bruker de svaret mot folk! Jeg kjenner at jeg blir skikkelig irritert og sint av at det er mulig å holde på slik! Jeg har advart alle jeg kjenner som er medlem i gruppen ihvertfall. Det som gjør det ekstra feigt er at dette skjer nå rett etter de faktisk (for første gang i historien?) har latt gjestene få ta del i en avstemning på driften av gruppen og rettet seg etter dette. Så mens folk tror at ting er på bedringens vei og at de kan komme med meningene sine, så besvarer de det slik som dette. Dette var bare enda verre enn jeg trodde. Er det mulig å være så FEIG!? Heldigvis er det bra vi har denne tråden, slik at hvis T en gang kommer seg opp og frem og blir noenlunde kjent, så vil denne tråden alltid stå her som et minnemerke som viser hvilken feighet og griskhet det ligger bak hennes "suksess". ÅÅÅÅHHRRR for noen feiginger de er! Edit: Jeg hadde faktisk tenkt å kommentere som en spøk at de sikkert kom til å kaste ut alle som stemte i mot å stenge tråder i den forrige avstemningen.. Men virker som at det ikke var så veldig langt fra realiteten. Skulle nesten tro pollen ble opprettet for å luke ut "negative medlemmer"... Anonymkode: 284fe...1c9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10626 Del Skrevet 15. august 2017 Anonymkode: 9e782...182 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmonsen Skrevet 15. august 2017 #10627 Del Skrevet 15. august 2017 Det er bra de innrømmer det så alle får se hvor urimelige de er. Da kan adminteamet bare se langt etter den tilliten igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10628 Del Skrevet 15. august 2017 Min profil var i hvertfall ingen "trolleprofil"; hvor i alle dager har de det fra? Anonymkode: 94a10...ca4 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10629 Del Skrevet 15. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle nesten tro pollen ble opprettet for å luke ut "negative medlemmer"... Anonymkode: 284fe...1c9 Kanskje noen kunne tipset en eller annen avis om dette...? Anonymkode: 87ee8...8ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10630 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg lurer forresten på hvordan de "stikkprøvene" foretas, jeg har aldri kommunisert med admin eller andre fra MFB. Anonymkode: 94a10...ca4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. august 2017 #10631 Del Skrevet 15. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9e782...182 Herregud så paranoide. De går lille Kim'en en høy gang 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 15. august 2017 #10632 Del Skrevet 15. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle nesten tro pollen ble opprettet for å luke ut "negative medlemmer"... Anonymkode: 284fe...1c9 Jeg tror du kan ha rett i det, jeg! Jeg er virkelig ikke overrasket over at spådommen min fra tidligere i dag viste seg å være riktig. Opplegget i gruppen der er virkelig helt hinsides, jeg kjenner jeg blir mer irritert enn jeg har godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pet Skrevet 15. august 2017 #10633 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Åååååååååååååååååå nå ble jeg lei meg, har de virkelig kastet ut "gjester" på ett grunnlag de tror er sannhet. MFB er ett værre sted enn jeg kunne forestille meg. Kjenner noe stygt og svart vokse i meg--------------------------------------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så lei meg for alle dere som ble kastet ut på helt feil grunnlag.......... På tide å vise Norge hva MFB er kanskje?? Endret 15. august 2017 av pet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pet Skrevet 15. august 2017 #10634 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen kunne tipset en eller annen avis om dette...? Anonymkode: 87ee8...8ba Nettavisen eier blogg.no Hvor tjent er de med en blogger som tråkker over lik .......... Endret 15. august 2017 av pet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pet Skrevet 15. august 2017 #10635 Del Skrevet 15. august 2017 7 minutter siden, pet skrev: Nettavisen eier blogg.no Hvor tjent er de med en blogger som tråkker over lik .......... Jo flere som tar kontakt og jo flere som er villig til å fortelle all galskapen i gruppen som er bygget på bloggen for den ene alene som kjører alt vi ikke liker i Norge... send dem en mail!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10636 Del Skrevet 15. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle nesten tro pollen ble opprettet for å luke ut "negative medlemmer"... Anonymkode: 284fe...1c9 Den ble nok det virker det som!!! Fy søren så uproffe de er!! Anonymkode: 00d37...581 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #10637 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg blir ganske hevngjerrig, kjenner jeg. Jeg kommer til å benytte enhver anledning i all framtid til å dytte ned MFB og grunnleggeren, og si fra til alle som har noen som helst interesse av å høre (nesten så jeg håper grunnleggeren stikker nesen sin enda lenger fram på andre arenaer enn i sin egen gruppe!) - og jeg har skikkelig god hukommelse. Å kaste ut medlemmer utelukkende fordi de stemmer DÅRLIG i en avstemning, det er faktisk for drøyt. Og så komme med påstander og bortforklaringer om at de "bare har luket ut trolleprofiler", det blir faktisk for drygt. Anonymkode: 94a10...ca4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pet Skrevet 15. august 2017 #10638 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ganske hevngjerrig, kjenner jeg. Jeg kommer til å benytte enhver anledning i all framtid til å dytte ned MFB og grunnleggeren, og si fra til alle som har noen som helst interesse av å høre (nesten så jeg håper grunnleggeren stikker nesen sin enda lenger fram på andre arenaer enn i sin egen gruppe!) - og jeg har skikkelig god hukommelse. Å kaste ut medlemmer utelukkende fordi de stemmer DÅRLIG i en avstemning, det er faktisk for drøyt. Og så komme med påstander og bortforklaringer om at de "bare har luket ut trolleprofiler", det blir faktisk for drygt. Anonymkode: 94a10...ca4 Vi slår oss sammen å får bloggen fjernet fra blogg.no etter det tar vi for oss FB.. nok bør være nok, vi er fler enn dem ... Ikke minst vi har ikke gjort noe galt......... !! Endret 15. august 2017 av pet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 15. august 2017 #10639 Del Skrevet 15. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ganske hevngjerrig, kjenner jeg. Jeg kommer til å benytte enhver anledning i all framtid til å dytte ned MFB og grunnleggeren, og si fra til alle som har noen som helst interesse av å høre (nesten så jeg håper grunnleggeren stikker nesen sin enda lenger fram på andre arenaer enn i sin egen gruppe!) - og jeg har skikkelig god hukommelse. Å kaste ut medlemmer utelukkende fordi de stemmer DÅRLIG i en avstemning, det er faktisk for drøyt. Og så komme med påstander og bortforklaringer om at de "bare har luket ut trolleprofiler", det blir faktisk for drygt. Anonymkode: 94a10...ca4 Hun og flere admins er medlem av Hønehjørnet om du tenker å begynne et sted. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. august 2017 #10640 Del Skrevet 15. august 2017 22 minutter siden, Juliannaos skrev: Hun og flere admins er medlem av Hønehjørnet om du tenker å begynne et sted. Og Kvinneforum... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg