AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10041 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å le av. Alle vet at i det sekundet man oppgir sitt yrke, så detter det konsulentkroner inn på konto. At noen sier at de er kokk og derfor vet at gjær i Hevefrie Tebriks er tøvete, betyr ikke at gjær er tøvete men at kokken vil tjene seg lumske kokkekroner på vår bekostning. Det er jaggu godt T passer på oss og lommebøkene våre mot sånne onde kokker. Anonymkode: d0d34...47d Ja, for T har ingen uærlige hensikter med å pushe bloggen sin som hun tjener penger på? Sier hun det noen gang forresten? At hun tjener penger på å pushe bloggen slik at folk klikker seg inn? Anonymkode: 98c44...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 30. juni 2017 #10042 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, for T har ingen uærlige hensikter med å pushe bloggen sin som hun tjener penger på? Sier hun det noen gang forresten? At hun tjener penger på å pushe bloggen slik at folk klikker seg inn? Anonymkode: 98c44...ad0 Noen har nevnt dette , og da kommer fansen inn. 'Hun fortjener hver krone fordi hun jobber så hardt for oss' Blablabla...De tenker ærlig talt at Gudinna gjør dette av godhet👏👏👏 Hva med admins som arbeider hardt for 0 kr tenker jeg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10043 Del Skrevet 30. juni 2017 Det er så mye dummeste svar inne på gruppen fra adminis at det grenser til det latterlige. Hadde de vist hvor mange kokker det er der inne, så hadde de blitt skremt. Ser også en matjournalist er medlem. Hun vil nok ikke skrive om den bloggen. Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. juni 2017 #10044 Del Skrevet 30. juni 2017 Det innlegget hvor hun spør om hvorfor det heter Ts oppskrifter. Ene adminen ga et utfyllende og høflig svar på det: Sitat Her er det riktig som M foreslår lenger opp 😊 Noen av oppskriftene er det skrevet Tanja foran fordi det var så mye etterspørsel etter dem. Og dermed lettere for oss admins å finne de 🙈 Men alle oppskriftene hun har lagt ut har hun smakt til slik hun og hennes familie liker de. Noen oppskrifter har hun også komponert selv, men hun pleier som regel å skrive om det er etter inspirasjon, gamle oppskrifter eller eksperiment 😊 Håper dette svarte på spm ditt. Tanja har ferie nå, så vi har prøvd å gi henne nettforbud 😅mvh admim Jeg har så innmari lyst til å spørre under: Sitat Dersom jeg da tar utgangspunkt i T sin oppskrift og igjen tilpasser den slik jeg og min familie liker den, synes dere da det er greit at jeg kaller den "Marimbas Oppskrift", og skriver etter inspirasjon øverst? Uten å nevne hvem eller hva den er inspirert av? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10045 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, for T har ingen uærlige hensikter med å pushe bloggen sin som hun tjener penger på? Sier hun det noen gang forresten? At hun tjener penger på å pushe bloggen slik at folk klikker seg inn? Anonymkode: 98c44...ad0 Jeg.. Var ironisk.. Sorry. Anonymkode: d0d34...47d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10046 Del Skrevet 30. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg.. Var ironisk.. Sorry. Anonymkode: d0d34...47d 😂 Anonymkode: 00d37...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10047 Del Skrevet 30. juni 2017 47 minutter siden, Marimba skrev: Det innlegget hvor hun spør om hvorfor det heter Ts oppskrifter. Ene adminen ga et utfyllende og høflig svar på det: Jeg har så innmari lyst til å spørre under: Gjør det! Anonymkode: 5e105...569 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10048 Del Skrevet 30. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg.. Var ironisk.. Sorry. Anonymkode: d0d34...47d Jeg var litt usikker, men jeg trodde det var ironi, så jeg prøvde å vinkle mitt innlegg til å egentlig bare være en forlengelse av hva du skrev. Anonymkode: 98c44...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. juni 2017 #10049 Del Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det! Anonymkode: 5e105...569 Hadde det ikke vært for at jeg både avslører meg selv og blir kasta ut skulle jeg gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #10050 Del Skrevet 30. juni 2017 29 min siden: Jeg har ett litt problematisk spørsmål/ ønske .... når noen ønsker oppskrifter på enkelte retter ... hvorfor ikke la være å "spæmme" med Tanja sine oppskrifter.. men heller slippe til nye ideer ?!? Oppskriftene til Tanja ligger jo allerede i bloggen !! Og om man ønsker en allsidig mat gruppe .. så slipper man de som har noe nytt å by på ❤️ Jeg mener at om man er genuint opptatt av god mat ... så gir man rom for mer en sine egne oppskrifter ... denne siden har Tusenvis av følgere... men bare noen få av de bidrar til faktiske oppskrifter .. husk at å drive en Facebook gruppe , er noe alle kan gjøre ... og drive en GOD Facebook gruppe ... krever sindighet , ydmykhet og takknemlighet ... for at noen faktisk gidder å følge siden din ❤️👍🏻❤️ Anonymkode: d0d34...47d 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. juni 2017 #10051 Del Skrevet 30. juni 2017 En som lurte på hvorfor innlegget hennes ble slettet, så fikk hun svar. " Har fått svar på koffør d ble sletta... Æ hadde bare skrevet at man skulle kutte opp brokkoli, paprika, minimais osv og ikke skrevet kor mange brokkolibuketter, ringer med paprika og antall minimais... Oppskriftene må visst være veldig spesifik for å bli godkjent. " 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. juni 2017 #10052 Del Skrevet 30. juni 2017 Og der ble innlegget stengt for kommentering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. juni 2017 #10053 Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg tenker at når man er på Tanjas side så er man i "hennes hjem". Vi er gjester her. Hva alle oss andre holder på med er nok ikke like kjærkomment ,men det er jo greit så lenge man vet om det. Først og fremst så synes jeg det er hyggelig at så mange er matrinteressert, og at det ikke er hyggelig for akkurat de som drifter denne siden med linker til andre sider får man jo bare respektere hvis man har glede av å følge med her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 30. juni 2017 #10054 Del Skrevet 30. juni 2017 WOoo det oppstår visst en liten revolusjon i gruppa nå. Det er ikke så dramatisk, men det er mange som er enige. AB47d delte den opprinnelige posten. Skal prøve å gjengi noe: Medelm 1: Helt enig. Tanja er flink,men skulle ønske der var rom for mer allsidighet og flere kreative sjeler 😊 (...) Tenker mer på at man burde få linke til egne blogger etc siden de fleste kan lage mat fra bunnen 😊 føler 50% av gruppa går med på å hylle en person som blir litt dumt og egosentrisk etter min mening. Tanja fortjener skryt,ære etc siden hun gjør en god jobb. Men hadde vært bedre om andre også fikk lov å slippe inn i rampelyset av og til 😊 synes at det ofte blir vanskelig å finne oppskrifter med det nåværende systemet. Siden man ofte vil finne tilbake til en oppskrift etc og blir derav enklere å finne det på matblogger etc fremfor å lete igjennom gruppa i timesvis 😊 Medlem 2: Jeg er ny på denne siden, men den tanken slo meg ganske tidlig! 😅 Litt merkelig og lite oppfinnsomt å legge ut link til det som alt ligger her inne... Medlem 3: Enig... Denne gruppen drukner litt i bloggen, både dytting av oppskrifter på veggen, og dytting av så masse lenker under det meste som minner om spørsmål. Iveren etter å poste linker virker så stor i blant, at det bommes på hva det spørres etter (eks. så kan noen ha spurt om noen har en god oppskrift på én spesifikk gryterett, og så postes det ti linker til helt andre gryteretter).Det blir så voldsomt. Selv om man kan legge ut noe selv likevel, så overdøves det av at bloggen pushes av admin (og gjester, men det er mer greit. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 30. juni 2017 #10055 Del Skrevet 30. juni 2017 Admin skyter inn: Ja vi pusher bloggen noen ganger i løpet av dagen, ja vi legger ut linker når folk spør, fordi vi anbefaler oppskriftene, vi legger også ut egne oppskrifter eller oppskrifter fra filer, altså fra medlemmer/dere. Men det hjelper jo ikke, uansett hva vi gjør blir det klager. Og det er jo de samme som klager hver gang, så helt seriøst, er det da de få som klager som er problemet eller alle oss andre? MINE DAMER OG HERRER. Assåååå. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 30. juni 2017 #10056 Del Skrevet 30. juni 2017 http://imgur.com/a/oR0tN Her er imgur av diskusjonen til nå! Man må lese nedenfra og opp 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #10057 Del Skrevet 1. juli 2017 Anonymkode: 7cd9b...244 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #10058 Del Skrevet 1. juli 2017 Fortsatt ikke slettet eller låst for kommentarer Anonymkode: 1d786...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. juli 2017 #10059 Del Skrevet 1. juli 2017 På 2017-06-27 den 21.29, Ardwinna skrev: Dagens dype ord fra den kanten: "Det beste jeg kan gjøre for en venn er å helt enkelt være en god venn. En ekte venn er en som kommer når de andre går" Ingen tvil om at visdomsordene deres også er fra bunnen, for det blir ikke stort dypere enn dette... Haha! Nesten "Villa Paprika" klasse over den der. "Stirr ikke på noen som kan "se tilbake! prat ikke ned de som går på veien med deg. Lag ikke dårlig stemning når lysene er tent. Bruk ikke ondskap for å skape sorg. Jeg vet hva -du sier så vær forsiktig, verden er liten og eies ikke av noen! Bruk sunn fornuft og ikke sjekaner." 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #10060 Del Skrevet 1. juli 2017 11 timer siden, MalloryK skrev: En som lurte på hvorfor innlegget hennes ble slettet, så fikk hun svar. " Har fått svar på koffør d ble sletta... Æ hadde bare skrevet at man skulle kutte opp brokkoli, paprika, minimais osv og ikke skrevet kor mange brokkolibuketter, ringer med paprika og antall minimais... Oppskriftene må visst være veldig spesifik for å bli godkjent. " Tuller du? Nå får de skaffe seg nye adminer. I matlaging så er det mye at man tar litt mere av enkelte ting,om man liker det. Så syk firkantet,er det ingen som er.at du sletter på grunn av dette. Syns det kommer ofte fra bloggen...et hint...en dæsj. Håper folk oppdager denne syk herskingen der inne. Kanskje på tide de tok et kurs i lederutvikling. Begynn med grunnkurset. Så fortsetter de. Etter år kan de begynne med faglig utvikling Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg