Chizue Skrevet 22. juni 2017 #9981 Del Skrevet 22. juni 2017 Orker ikke printscreen.. Ei som la ved bilde "eldorado mellombar" Og lurte på om noen hadde oppskrift: 1= Ville googlet Energibar pluss evt ingredienser du ønsker at den skal inneholde. Dukker opp mye da. 2= Vil bare si at denne er ikke sunn men som sjokolade. Det har vært testet på tv. Hvis du skulle ha noe sunt? TS-Jeg synes bare denne er knall god og spiser disse ofte 2=Får samme virkning av en plate sjokolade.. - Stemmer forsåvidt, men denne metter mer, og inneholder passe mengde kalorier for er lite mellommåltid.. 2=Sjekk ut TV 2's test av energibarer... bare å google det så kommer det opp. -Ernæringsmessig er det kanskje ikke så stor forskjell. Men en sånn bar tilsvarer to biter melkesjokolade, og jeg merker i hvert fall at en sånn bar metter veldig mye mer, så da blir det ikke det samme likevel. 2=Tar meg heller litt frukt som mellom-måltid.. Da vet jeg hva jeg spiser og ikke en haug med sukker.. -No var det vel strengt talt ikkje korvidt det er sundt som var spørsmålet her. Altså...Hvor er admin der da? Hvor mange ganger har de ikke sagt "Dette er en matgruppe! Ikke be folk om å google, ikke alle vet hvordan de googler!" Mange som anbefaler "søk på nettet/google det!" EI som kommer med oppskrift, avsluttes med admin: Ts har fått råd og oppskrift ang orginalen. Lykke til.. Eh...Nei? Egentlig så har ikke TS fått så veldig mye svar... 99% Er bare svada med "Google blablabla" Og oppskrifta? Den eldorado mellombaren har ikke de ingrediensene som blir skrevet i oppskrifta, dermed er det jo faktisk ikke i likhet med orginalen i det hele tatt... (Åh bortsett fra kokosen, men mandlene? tranebærene?Niks.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9982 Del Skrevet 23. juni 2017 500 sider :o Anonymkode: 246d9...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 23. juni 2017 #9983 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 500 sider :o Anonymkode: 246d9...e52 Det er bare begynnelsen. "Mat fra bunnen" og admin der blir verre og verre. Jeg rister på hodet over det folk der sier og gjør. Så gratulerer "Mat fra bunnen" - hverdagshumor med fløte og smør! Endret 23. juni 2017 av Jacklost 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9984 Del Skrevet 23. juni 2017 Gidder ikke gå inn der lengre. Veldig sjeldent. Sist jeg så?var en som spurte etter noe,og etter 7 kommentarer ble det stengt av admin. Legger merke til at det spørs hvem som spør eller legger ut noe. Syns det var mere trafikk før. Dessuten møkke lei av linking til blogg,hvor det blir sendt reprise på reprise Anonymkode: d8fcb...cf7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9985 Del Skrevet 23. juni 2017 49 minutter siden, Jacklost skrev: Det er bare begynnelsen. "Mat fra bunnen" og admin der blir verre og verre. Jeg rister på hodet over det folk der sier og gjør. Så gratulerer "Mat fra bunnen" - hverdagshumor med fløte og smør! Og en balje med creme fraiche. Anonymkode: d1be9...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. juni 2017 #9986 Del Skrevet 23. juni 2017 Burde nesten markeres at vi er på side 500. Er ikke noen som har lyst til å lage en ti på topp liste over fadeser fra MFB? Har jo vært litt av hvert igjennom denne tråden... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9987 Del Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, Marimba skrev: Burde nesten markeres at vi er på side 500. Er ikke noen som har lyst til å lage en ti på topp liste over fadeser fra MFB? Har jo vært litt av hvert igjennom denne tråden... Jaa :D Anonymkode: 246d9...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 23. juni 2017 #9988 Del Skrevet 23. juni 2017 Og snart 10 000 innlegg! Vi burde hatt en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 23. juni 2017 #9989 Del Skrevet 23. juni 2017 Skulle vært mulig å sortere KG-tråder etter antall likes på innlegg 😄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9990 Del Skrevet 23. juni 2017 La oss lage en liste med det vi kommer på, og så kan jeg prøve å søke det opp i tråden ;)! Jeg kommer på: Adams Matkasse Tine og rømmegrøten Da bloggen ble introdusert Anonymkode: 6651a...86c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 23. juni 2017 #9991 Del Skrevet 23. juni 2017 De gode gamle vidsomsordene som på et visst tidspunkt florerte i hele gruppa Det gode gamle maset om gruppas åpningstider Pizzamel.... At PM til gruppas grunnlegger straffes med utkastelse. At det overhode ikke under noen omstendigheter er lov med konstruktiv kritikk. At det er fullstendig innenfor å stjele en oppskrift, endre den en smule og utgi den som at man selv har stått på kjøkkenet og funnet opp kruttet. Jo mer gjær i oppskriftene, jo bedre. Spesielt i hevefrie oppskrifter. Jo mer fett i oppskriftene, jo bedre! Gjerne to beger creme fraiche i en oppskrift til 4 personer. At å gi andre matbloggere eller hjemmesider klikk i form av linker er strengt forbudt! Gud forby at klikk skal gå til andre en gruppas egen blogg. Gruppa som ble til en blogg som ble til en evinnelig bloggpushing av de samme oppskriftene. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 23. juni 2017 #9992 Del Skrevet 23. juni 2017 Det absolutte høyde(bunn?)punktet må jo være da noen ble kastet ut fordi admins ikke fant dem i folkeregisteret eller hva det nå var! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 23. juni 2017 #9993 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) 1 time siden, Marimba skrev: De gode gamle vidsomsordene som på et visst tidspunkt florerte i hele gruppa Det gode gamle maset om gruppas åpningstider Pizzamel.... At PM til gruppas grunnlegger straffes med utkastelse. At det overhode ikke under noen omstendigheter er lov med konstruktiv kritikk. At det er fullstendig innenfor å stjele en oppskrift, endre den en smule og utgi den som at man selv har stått på kjøkkenet og funnet opp kruttet. Jo mer gjær i oppskriftene, jo bedre. Spesielt i hevefrie oppskrifter. Jo mer fett i oppskriftene, jo bedre! Gjerne to beger creme fraiche i en oppskrift til 4 personer. At å gi andre matbloggere eller hjemmesider klikk i form av linker er strengt forbudt! Gud forby at klikk skal gå til andre en gruppas egen blogg. Gruppa som ble til en blogg som ble til en evinnelig bloggpushing av de samme oppskriftene. De visdomsordene er der fortsatt, er en del av bildekollasjen ansvarlig admin legger ut når hun/han publiserer middagstråden. Endret 23. juni 2017 av Marisana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9994 Del Skrevet 23. juni 2017 • Da T samlet likes på en post for å få nytt kjøkken av samboeren sin - men prompte nedla forbud mot at medlemmer kunne poste slike innlegg. • At MFB som eneste gruppe på Facebook ikke har kapasitet nok - slik at bilder uten oppskrift o.l slettes for å frigjøre plass. Anonymkode: ff467...912 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #9995 Del Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, NumberSix skrev: Det absolutte høyde(bunn?)punktet må jo være da noen ble kastet ut fordi admins ikke fant dem i folkeregisteret eller hva det nå var! I så fall hadde jeg blitt kastet ut. Bruker et annet etternavn på FB enn det jeg er registrert med i folkeregisteret, så hvis man søker på FB-navnet mitt der finner man ikke meg. Helt idiotisk, kan være grunner til at man ønsker å bruke et annet etternavn på FB. Anonymkode: a58a1...78c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #9996 Del Skrevet 24. juni 2017 Konkurransen der den gjeve premien var middag hos T. Anonymkode: d0d34...47d 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 24. juni 2017 #9997 Del Skrevet 24. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Konkurransen der den gjeve premien var middag hos T. Anonymkode: d0d34...47d Var transport dit også inkludert, eller måtte man dekke alt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #9998 Del Skrevet 24. juni 2017 Ville vært naturlig at det ble lagt ut bilder,når vinneren kom.matlagingen,når de spiste osv....vi har ikke hørt et pip Anonymkode: d8fcb...cf7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesmula Skrevet 24. juni 2017 #9999 Del Skrevet 24. juni 2017 Da de holdt konkurranse på Instagram men trakk først premien tilbake fordi vinneren ikke hadde Facebook profil og det hadde de aldri opplevd før Det skal sies at de gikk tilbake på dette da vinneren og andre protesterte på urettferdigheten 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #10000 Del Skrevet 24. juni 2017 Anbefaler dere til å gå inn å gi et klikk på alle matbloggere som ligger under nr 30 Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg