Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Poppie skrev:

"Noen tips for oppmerksomhet på innlegg da mange er frustrert over lite oppmerksomhet rundt innleggene sine 1f60a.png😊

Vi i admingruppen som scroller siden hele tiden ser tydelig hva som fenger og ikke !1f60a.png😊

Her er noen tips1f619.png😙

Innlegg som er ENTUSIASTISKE, der medlemmet er blid/glad for eget resultat og prestasjon.1f60a.png😊

Innlegg som er PERSONLIG utformet og gjerne med en god historie. 1f60a.png😊

Innlegg der medlemmer er SEG SELV og har sin egen særegne måte. 1f60a.png😊

Innlegg som biter seg selv i halen/følger opp seg selv med feks dette med singel. 
Hjelper ikke å bruke singeltema om man ikke er HUMORISTISK og følger opp innleggene. 1f60a.png😊

Folk som poster ofte/som man blir trygg på og som gidder å svare på spørsmål og som er høflige.1f60a.png😊

De som får deg til å le og løfter dagen din!1f60a.png😊

Sutring/negativiet er det verste folk vet.

Ett fint bilde hjelper men er ikke noe must1f60a.png😊"

 

Hun glemte:

"Det er ingen vits, fordi om maten ser bedre ut enn min så finner vi en grunn til å slette innlegget ditt"

"Får du flere likes enn meg over en lengre periode, blir du kastet ut"

"Om du har laget noe som minner om noe jeg har laget, så sletter vi innlegget ditt"

"Om du har laget noe som IKKE minner om noe jeg har laget, så kommenterer vi med et par innlegg fra bloggen likevel"

 

Hun glemte det aller viktigste - at admin selv roer seg ned med poster fra bloggen.

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

My eyes...!

http://m.imgur.com/S9GGDN9

Anonymkode: b35e0...e5e

Det der må da være en spøk... En ting er å lage pervokaker som man kan dele og fnise over, men å legge ut bilde av en så til de grader mislykket kake er jo bare enda mer pinlig. Ser ut som en krysning mellom Svampebob og en forskrudd rosa elefant.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller, den kaka er visst veldig trendy! Det mener tydeligvis Google ihvertfall! Den ble sammenlignet med bilder av rosa vesker på Ebay :ler:

miggVh4.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man bestille en groviskake til en fnisete festlig anledning så gjør man det skikkelig. Den kaka der var jo bare forbanna ekkel😷 Rosa hud, deformert penis og blodrøde nipper. Hadde venninna mi bakt denne til bursdagen min og satt fram hadde jeg skammet meg...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Poppie skrev:

"Noen tips for oppmerksomhet på innlegg da mange er frustrert over lite oppmerksomhet rundt innleggene sine 1f60a.png😊

Vi i admingruppen som scroller siden hele tiden ser tydelig hva som fenger og ikke !1f60a.png😊

Her er noen tips1f619.png😙

Innlegg som er ENTUSIASTISKE, der medlemmet er blid/glad for eget resultat og prestasjon.1f60a.png😊

Innlegg som er PERSONLIG utformet og gjerne med en god historie. 1f60a.png😊

Innlegg der medlemmer er SEG SELV og har sin egen særegne måte. 1f60a.png😊

Innlegg som biter seg selv i halen/følger opp seg selv med feks dette med singel. 
Hjelper ikke å bruke singeltema om man ikke er HUMORISTISK og følger opp innleggene. 1f60a.png😊

Folk som poster ofte/som man blir trygg på og som gidder å svare på spørsmål og som er høflige.1f60a.png😊

De som får deg til å le og løfter dagen din!1f60a.png😊

Sutring/negativiet er det verste folk vet.

Ett fint bilde hjelper men er ikke noe must1f60a.png😊"

 

Og så aggressiv hun ene dama ble da en av gjestene påpekte at det begynner å bli i overkant mye singel-hinting i innleggene... :rolleyes: "Hva er problemet egentlig???" og masse passiv-aggressiv hinting om at gjesten ikke eier humor og at folk må da få lov til å skrive hva de vil i innleggene sine. Gjesten holder seg saklig og skriver at det er lov å være uenig og at hun respekterer at dama er uenig, men dama er fast bestemt på å virkelig understreke hvor uenig hun er og hvor feil gjesten tar.
God stemning i gruppa, my ass :P

Jeg synes det er tragisk at voksne mennesker sutrer over at de ikke får nok likes på innleggene sine. Selvfølgelig er det stas å få likes og skryt når man har lagt ut bilde og oppskrift, men så lenge noen liker og kommenterer så holder det da i massevis! Hovedproblemet der inne er jo uansett at vanlige innlegg drukner i blogg-pushing så det er ikke særlig mange som rekker å se innleggene før de er borte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Og så aggressiv hun ene dama ble da en av gjestene påpekte at det begynner å bli i overkant mye singel-hinting i innleggene... :rolleyes: "Hva er problemet egentlig???" og masse passiv-aggressiv hinting om at gjesten ikke eier humor og at folk må da få lov til å skrive hva de vil i innleggene sine. Gjesten holder seg saklig og skriver at det er lov å være uenig og at hun respekterer at dama er uenig, men dama er fast bestemt på å virkelig understreke hvor uenig hun er og hvor feil gjesten tar.
God stemning i gruppa, my ass :P

Jeg synes det er tragisk at voksne mennesker sutrer over at de ikke får nok likes på innleggene sine. Selvfølgelig er det stas å få likes og skryt når man har lagt ut bilde og oppskrift, men så lenge noen liker og kommenterer så holder det da i massevis! Hovedproblemet der inne er jo uansett at vanlige innlegg drukner i blogg-pushing så det er ikke særlig mange som rekker å se innleggene før de er borte.

Så enig. Hovedproblemet et at innlegg fra brukere blir druknet i link fra blogg. Legger noen ut noe,så er admin der med en gang. Om det er brukere som klager på lite likerklikk?tviler på at voksne folk klager på det. Har admin fått mld om det? Tror det er en omskriving av virkeligheten. De tør vel ikke si rett ut at innlegg fra brukere forsvinner i link til bloggen.

Jeg har testet ut dette flere ganger. Med mine innlegg. Jeg har også kommentert andre sine bilder,men da dukker det opp noe fra bloggen med en gang.

Så ser jeg stadig fra admin ...dette skal jeg lage i morgen, denne har jeg lyst å prøve,dette ser godt ut, dette skal jeg bake i kveld, denne skal jeg lage i helgen osv. Bare for å ha grunn til å linke til blogg. Og vi får aldri se når de virkelig har laget det selv. Tror de folk ikke ser hvordan de holder på?

Så egentlig kan vi bare legge ut bilder fra et eller annet å skrive.. dette har jeg lyst å lage,skrive ned oppskrift.

Så dere som klager over lite likerklikk....opprett deres egenfbside.

Jeg ser også at populære brukere som kan og lage mat,har flotte bilder blir kvalt fort med link til blogg. Da blir det slengt med en setning som så: hva med denne til helgen? (Eks)

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

My eyes...!

http://m.imgur.com/S9GGDN9

Anonymkode: b35e0...e5e

Fysj, den så absolutt ikke bra ut :sjokkert: 

5 timer siden, Ardwinna skrev:

Det der må da være en spøk... En ting er å lage pervokaker som man kan dele og fnise over, men å legge ut bilde av en så til de grader mislykket kake er jo bare enda mer pinlig. Ser ut som en krysning mellom Svampebob og en forskrudd rosa elefant.

:fnise::hoho:

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardwinna skrev:

Det der må da være en spøk... En ting er å lage pervokaker som man kan dele og fnise over, men å legge ut bilde av en så til de grader mislykket kake er jo bare enda mer pinlig. Ser ut som en krysning mellom Svampebob og en forskrudd rosa elefant.

Haha, ja, det tok meg evigheter til å forstå at de øynene egentlig var brystvorter. Den ene ser jo også ut til å være temmelig betent. 

Anonymkode: 8325f...161

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Det der må da være en spøk... En ting er å lage pervokaker som man kan dele og fnise over, men å legge ut bilde av en så til de grader mislykket kake er jo bare enda mer pinlig. Ser ut som en krysning mellom Svampebob og en forskrudd rosa elefant.

Svampebob og forskrudd rosa elefant.......BESTE jeg har lest på lenge :skratte:Takk for en god latter på søndags morgen :hoppendeglad:

Anonymkode: f7cfe...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den kaka var virkelig ekkel, jeg måtte se på den lenge for å skjønne hva det var. Jeg hadde ikke klart å spise den om jeg fikk den servert, hadde rett og slett mistet matlysten og blitt litt redd. Hvis det er sånn hun tror en mannekropp ser ut, bør mannen hun har sett på ta en tur til legen. For de brystvortene ser rimelig betente ut! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte virkelig bruke fantasien for å se hva det der var :fnise:

Jeg mener, jeg (som alle andre) setter pris på en skikkelig penis-kake, men det der så mer ut som en rosa svamp med smilende blå munn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Poppie skrev:

Måtte virkelig bruke fantasien for å se hva det der var :fnise:

Jeg mener, jeg (som alle andre) setter pris på en skikkelig penis-kake, men det der så mer ut som en rosa svamp med smilende blå munn.

Jeg ser bare en rosa blubb. Klarer ikke å se noe annet uansett hvor mye jeg prøver.

Hva skal det blå lommetørkleet forestile?

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...