Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Alle" reagerer på at bikkja spiser sjokolade, men er det ingen som reagerer på at bikkja spiser på slikkepotten?? Æsj

Anonymkode: df411...0a8

Med mindre hun bruker slikkepotten etterpå så ser jeg faktisk ikke problemet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det går igjen det samme hver dag der... Nå går det i Kylling Chop suey og tanja sin sjokoladekake :unsure:

Anonymkode: 906bb...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kommentere det anonymt på bloggen 

Anonymkode: 906bb...ff3

Det ville ikke jeg gjort, vi har sett T offentliggjøre fullt navn og adresse på folk som har kommentert negativt på bloggen før.

 

7 timer siden, Glad sørlandsjente skrev:

Jeg ser at 8 av mine venner er medlem av facebookgruppa, håper for gud skyld at de er med fordi de også sitter på KG og diskuterer gruppa og bloggen, og ikke at de ser opp til den dama. Isåfall har jeg lært noe nytt om mine facebookbekjente og godt er det.

 

Det kan hende de er blitt lagt til av andre venner og. Gruppa har over 130.000 medlemmer nå, og ikke en brøkdel er aktive. Men de som blir frelst legger nok til alle sine venner (og det er ikke alltid man får en notification om at man er blitt meldt inn i grupper).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Elnah skrev:

Finnes det ikke grupper for akkurat denne målgruppen? :klo:


http://imgur.com/NvHjrnU

 

Leste den jeg også, men var vel (forhåpentligvis) sarkastisk ment :fnise:  Mot det som ble skrevet tidligere?
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lurvetjofsa skrev:

Tarmtottene våre 😂 Garantert ment sarkastisk!

Fullt mulig det er sarkastisk, men hva er det som er så rart med å prøve å bevare tarmtottene sine? :vetikke: De er ganske kjekke å ha, har jeg forstått. 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lurvetjofsa skrev:

Tarmtottene våre 😂 Garantert ment sarkastisk!

Tror du ikke det heter tarmtotter?

 

Anonymkode: 9fad0...d53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Elnah skrev:

Finnes det ikke grupper for akkurat denne målgruppen? :klo:


http://imgur.com/NvHjrnU

 

Typisk, så de vil nekte oss som ikke har glutenallergi til å lage det vi ønsker?

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Auri skrev:

Det ville ikke jeg gjort, vi har sett T offentliggjøre fullt navn og adresse på folk som har kommentert negativt på bloggen før.

 

 

Det kan hende de er blitt lagt til av andre venner og. Gruppa har over 130.000 medlemmer nå, og ikke en brøkdel er aktive. Men de som blir frelst legger nok til alle sine venner (og det er ikke alltid man får en notification om at man er blitt meldt inn i grupper).

Hvor har hun offentliggjort navn?på fb?

Om det et tilfelle.... styr unna folk. Kan jo ikke stole på sånne folk

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har hun offentliggjort navn?på fb?

Om det et tilfelle.... styr unna folk. Kan jo ikke stole på sånne folk

Anonymkode: d8fcb...cf7

Nei, hun offentliggjorde i kommentarfeltet på bloggen. Det er diskutert et stykke lenger bak i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2016 den 1.30, Cesil skrev:

Jeg la forresten merke til dette på bloggen, etter at T. hadde linket til innlegget og et medlem sa at hun bare digget T.s svar på kommentaren.

Her har man altså noen som kommenterer frekt på bloggen, og T. henger ut vedkommende med fullt navn og adresse. Det første jeg har skriblet over er vedkommendes fulle navn og så står adressa etterpå. Hvordan har T. i det hele tatt mulighet til å finne fullt navn og adresse på personen som har kommentert? Og er det i det hele tatt lovlig? VET T. at det virkelig er denne personen som har kommentert eller henger hun ut en helt uskyldig person?

http://imgur.com/VEBsSO6

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke det heter tarmtotter?

 

Anonymkode: 9fad0...d53

Jo, jeg tror det heter tarmtotter. Trodde du jeg ikke visste hva det var?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lurvetjofsa skrev:

Jo, jeg tror det heter tarmtotter. Trodde du jeg ikke visste hva det var?

Det så egentlig ikke sånn ut, men da misforsto nok noen av oss hva du lo av. 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg hvilke kommentarer som ble slettet av admin under bildet av brennsnuten? Kan ikke skjønne hva som kunne vært så ille å kommentere der? 

Anonymkode: 906bb...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fikk med seg hvilke kommentarer som ble slettet av admin under bildet av brennsnuten? Kan ikke skjønne hva som kunne vært så ille å kommentere der? 

Anonymkode: 906bb...ff3

Forstår veldig godt hvorfor det ble moderert bort. Husker ikke ordrett det som ble skrevet, men det var noe sånt som dette; "håper du vet hvor lite folk som er glad i deg". Skrevet av en mann til hun som starta tråden, uten noen som helst grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...