Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er innom en annen gruppe, hvor flere av medlemmene i den gruppen anbefaler gruppen mat fra bunnen... JA mfb, de forteller den gruppa har de beste oppskriftene og nydelig mat, og de har egen blogg som er lett å følge....

Dette kom fra ei som er utdannet kokk, og anbefalte mfb på det varmeste...

 

 

Har så lyst å skrive "så lenge du liker litervis med cf,rømme og fløte...for leter du etter noe billig og sunt,så bør du finne en annen gruppe for du kan like gjerne spise på mcd." 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de gidder å lage mat, jeg. De hadde jo spart mye tid  med kun å spise rømme med skje, liksom. Det er jo det de egentlig gjør uansett:ph34r: Det hadde forresten vært interessant å få et gjesteinnlegg fra en ernæringsfysiolog eller noe på bloggen. DA hadde jeg klikket meg inn!

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Severus skrev:

image.pngTok screenshot, til og med bildet ser fint ut.

Det der er IKKE "T" sitt bilde asså 😝 Aldri i verden om hun plutselig har snudd helt om og laget en sunn, delikat rett og klart å ta et så bra bilde av det. Ingen blir så mye bedre over natten :ler: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden får meg til å føle meg normal. Hehe. Det er ikke bare jeg som liker å påpeke andres idioti! Det gøyeste jeg vet er å leke dum som dem på fb-siden og da legger jeg meg ca på nivået deres. Det virker egentlig ganske logisk iom at mottakerne for dette er normen, de som ligger rundt på normalen, majoriteten. De responderer så kraftig når de ser dumskap og må liksom si det til folk og lage underholdning ut av det. Og med næsa høyt i sky. :fnise: Ikke vet jeg hvor mange sider denne tråden har.. men men.

Anonymkode: 66f3b...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/5/2016 den 12.35, Bolledeig skrev:

Sorry men jeg klarer ikke dy meg igjen: 

pølse

lapskausblanding

ferdigkokte poteter

fra BUNNEN :)

http://m.matfrabunnenfb.blogg.no/1456930365_plukkflesk_av_tanja.html

Det står vel at du kan lage din egen lapskausblanding, og jeg antar at med de med ferdigkokte poteter mener poteter du allerede har kokt. De blir jo åpenbart steinharde om de er ukokte, og det kunne sikkert noen finne på å hive oppi. Det får være grenser for flisespikkeri. Tviler på at du lager pølsene dine sjøl heller. :P

Anonymkode: 8b165...59a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil melde samtlige *kremt* av gruppas admins på "Hellstrøm rydder opp hjemme"? Han hadde fått hakeslepp! :fnise: 8 (!) dl CF, og 3 (!) dl fløte i biff stroganof. Jeg hører han i hodet nå: "dette er jo ikke mat!"

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg helt lost i å lese nedover på siden der. Det er noen unike folk der inne. Det er en som alltid poster bilde av middagen sin, og hver gang ligger det to hele lange gulrøtter på tallerkenen, og det ser bare så... rart ut. Jeg vet ikke. Humrer for meg selv hver gang.

Anonymkode: 956b8...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Noen som vil melde samtlige *kremt* av gruppas admins på "Hellstrøm rydder opp hjemme"? Han hadde fått hakeslepp! :fnise: 8 (!) dl CF, og 3 (!) dl fløte i biff stroganof. Jeg hører han i hodet nå: "dette er jo ikke mat!"

Vel...

http://tinypic.com/m/jp7q6a/1

;D

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Noen som vil melde samtlige *kremt* av gruppas admins på "Hellstrøm rydder opp hjemme"? Han hadde fått hakeslepp! :fnise: 8 (!) dl CF, og 3 (!) dl fløte i biff stroganof. Jeg hører han i hodet nå: "dette er jo ikke mat!"

I tillegg til 1,1 liter smaksdødare så drar de på med YTREFILÈT i en stroganofgryte. Og hurtigris som prikken over Ien. Dette kunne jeg funnet på å rørt i sammen som 13 åring. Men gudskjelov bare da. Sikker på at dette ikke er aprilspøk? (Er kastet ut for lenge siden så kan ikke sjekke selv. )

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sunday, December 04, 2016 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Det er jo direkte stygt gjort å narre naive og godtroende folk til å lage en så ekkel oppskrift! Altså, de som frekventerer der inne virker ikke som de skarpeste knivene i skuffen, og tar det T sier som gospel. 8 dl crème fraîche i tillegg til 3 dl fløte er jo helt grotesk!

Anonymkode: e748c...a4d

Lavkarbo ftw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg ikke medlem av denne gruppen, hadde faktisk aldri hørt om den engang før jeg begynte å lese i tråden her, men jeg fikk nesten litt lyst til å melde meg inn bare for å se hva slags f*enskap folk klarer å narre seg selv til å tro at er sunt bare fordi det er laget fra bunnen av:fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vscare skrev:

Nå er jeg ikke medlem av denne gruppen, hadde faktisk aldri hørt om den engang før jeg begynte å lese i tråden her, men jeg fikk nesten litt lyst til å melde meg inn bare for å se hva slags f*enskap folk klarer å narre seg selv til å tro at er sunt bare fordi det er laget fra bunnen av:fnise: 

Neida, du får bare høyt blodtrykk av sånt. Men nå er det faktisk forsket på at mye fett i kosten = vektnedgang (såfremt det er lite karbohydrater). Så regner med at forfatterne av disse kulinariske opplevelsene er syltynne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aamu skrev:

Neida, du får bare høyt blodtrykk av sånt. Men nå er det faktisk forsket på at mye fett i kosten = vektnedgang (såfremt det er lite karbohydrater). Så regner med at forfatterne av disse kulinariske opplevelsene er syltynne.

Joda, du går riktignok ned i vekt hvis du følger LCHF-kost, men det har jo også blitt fastslått at selv om du kan se slank og flott ut på utsiden, så blir du gjerne seende helt jævlig ut på innsiden. Jeg har noen venninner som kan spise hva de vil uten å legge på seg på utsiden, men det legger seg jo fett på innsiden av blodårene og rundt hjertet og sånt, så det er jo ikke akkurat heldig uansett vil jeg tro:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vscare skrev:

Joda, du går riktignok ned i vekt hvis du følger LCHF-kost, men det har jo også blitt fastslått at selv om du kan se slank og flott ut på utsiden, så blir du gjerne seende helt jævlig ut på innsiden. Jeg har noen venninner som kan spise hva de vil uten å legge på seg på utsiden, men det legger seg jo fett på innsiden av blodårene og rundt hjertet og sånt, så det er jo ikke akkurat heldig uansett vil jeg tro:laugh:

Dø ung og bli et vakkert lik

Neida.. sikkert sant det. Selv foretrekker jeg en vei midt i mellom. Blir kvalm av mye fett, så jeg kunne ikke levd sånn

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...