Klink Skrevet 18. mai 2016 #6021 Del Skrevet 18. mai 2016 hva menes med "gjester " i den gruppa? Og "medlem"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mai 2016 #6022 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er tydelig at spamming av bloggen i gruppen hjelper på å få den opp på lista til blogg.no iallefall. I disse dager når gruppen har vært helligdagstengt så har bloggen vært nede på ca 100 plass, men til vanlig så har den ligget på ca 40.plass... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6023 Del Skrevet 18. mai 2016 Bloggen ble til, for å gjøre det enklere for gjestene. De har spammet ned siden. Gjester sine bilder og oppskrifter har druknet pga dette. Vi så at de er helt avhengi av gjestene for å få klikk på bloggen. Alle midler ble brukt. Ufin oppførsel, regler som står til stryk. Sletting av innlegg, og mye annet som er nevnt før. Sist jeg så var de på 160 plass. I dag er de borte fra listen. Jeg tror ikke at det bare er pga pinsen, dette har skjedd. Mange har fått nok. Mye kan nevnes. Feil i oppskrifter. Rykte om fløte og smørkokt mat, er kjent. Mfb har vært her inne å lest, de burde tatt ting til seg. De fortsatte. Nå tror jeg at de kommer seg opp igjen, men det bør være en lærepenge. At sånn kan det gå...om gjester forsvinner. Anonymkode: d8fcb...cf7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mai 2016 #6024 Del Skrevet 18. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bloggen ble til, for å gjøre det enklere for gjestene. De har spammet ned siden. Gjester sine bilder og oppskrifter har druknet pga dette. Vi så at de er helt avhengi av gjestene for å få klikk på bloggen. Alle midler ble brukt. Ufin oppførsel, regler som står til stryk. Sletting av innlegg, og mye annet som er nevnt før. Sist jeg så var de på 160 plass. I dag er de borte fra listen. Jeg tror ikke at det bare er pga pinsen, dette har skjedd. Mange har fått nok. Mye kan nevnes. Feil i oppskrifter. Rykte om fløte og smørkokt mat, er kjent. Mfb har vært her inne å lest, de burde tatt ting til seg. De fortsatte. Nå tror jeg at de kommer seg opp igjen, men det bør være en lærepenge. At sånn kan det gå...om gjester forsvinner. Anonymkode: d8fcb...cf7 De er på 38.plass nå... og vill spamming på fb-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. mai 2016 #6025 Del Skrevet 18. mai 2016 Potetsalaten fra Gladkokken...den ser idiotisk god ut! Varer vel ikke lenge før han blir kasta ut... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6026 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bloggen ble til, for å gjøre det enklere for gjestene. De har spammet ned siden. Gjester sine bilder og oppskrifter har druknet pga dette. Vi så at de er helt avhengi av gjestene for å få klikk på bloggen. Alle midler ble brukt. Ufin oppførsel, regler som står til stryk. Sletting av innlegg, og mye annet som er nevnt før. Sist jeg så var de på 160 plass. I dag er de borte fra listen. Jeg tror ikke at det bare er pga pinsen, dette har skjedd. Mange har fått nok. Mye kan nevnes. Feil i oppskrifter. Rykte om fløte og smørkokt mat, er kjent. Mfb har vært her inne å lest, de burde tatt ting til seg. De fortsatte. Nå tror jeg at de kommer seg opp igjen, men det bør være en lærepenge. At sånn kan det gå...om gjester forsvinner. Anonymkode: d8fcb...cf7 En ting dere ikke har tenkt på. Jeg kjente ikke til gruppen en gang før jeg leste om den her. Videre: Ble jeg medlem i gruppa, nysgjerrig på oppskriftene i bloggen og gir klikk til bloggen. Så dere er jo også med på å opprettholde klikk på bloggen og nye medlemmer i gruppa. Anonymkode: d1be9...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 18. mai 2016 #6027 Del Skrevet 18. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting dere ikke har tenkt på. Jeg kjente ikke til gruppen en gang før jeg leste om den her. Videre: Ble jeg medlem i gruppa, nysgjerrig på oppskriftene i bloggen og gir klikk til bloggen. Så dere er jo også med på å opprettholde klikk på bloggen og nye medlemmer i gruppa. Anonymkode: d1be9...1c0 Hehe, jeg har faktisk tenkt på det for min del gjør det ingenting. Jeg har ikke noe imot at de har en blogg høyt oppe på listene og at det er mange medlemmer i gruppa. For egen del er det driften av gruppa og spamming av bloggen som irriterer meg, men det betyr ikke at jeg ønsker det skal gå dårlig med dem heller (mer en fasinasjon over hvor bra det faktisk går tross alle punktene som jeg mener burde vært gjort anderledes) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6028 Del Skrevet 18. mai 2016 Når kommer rette oppskriften på lapskaus. Og hva med retten med 2 dl soyasaus....kom det svar. Jeg er også fasinert over at bloggen lever. Fasinert over at det sitter to stk og trykker seg gal for å dytte opp link til bloggen. Så når jeg kommer hjem fra jobb i kveld blir det å trykke frem gjestene. Flere som blir med? Syns det er ille at de skvises ut Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6029 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når kommer rette oppskriften på lapskaus. Og hva med retten med 2 dl soyasaus....kom det svar. Jeg er også fasinert over at bloggen lever. Fasinert over at det sitter to stk og trykker seg gal for å dytte opp link til bloggen. Så når jeg kommer hjem fra jobb i kveld blir det å trykke frem gjestene. Flere som blir med? Syns det er ille at de skvises ut Anonymkode: d8fcb...cf7 Har de ikke fiksa oppskriftene? er jo kjempelenge siden det ble påpekt at oppskriften på lapskaus var feil. De burde få det fiksa før flere får middagen sin ødelagt (garantert noen allerede som har fått den ødelagt på denne tiden). Veldig useriøst å ikke rette opp i feila sine Anonymkode: 1d786...c1a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 18. mai 2016 #6030 Del Skrevet 18. mai 2016 Jøss. Fire nye admins. Ser ut som spam-bonanza i forkant av pinse fungerte, slik at de har blitt tatt inn i varmen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2016 #6031 Del Skrevet 18. mai 2016 7 timer siden, Poppie skrev: Potetsalaten fra Gladkokken...den ser idiotisk god ut! Varer vel ikke lenge før han blir kasta ut... Gikk inn på bloggen til Gladkokken og den potetsalaten så utrolig god ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 18. mai 2016 #6032 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) "Pavlovaen blir ikke stiv" - "Stod ikke i oppskriften at jeg ikke skulle ha med eggeplomme" Oh my oh my, må bare sjekke med dere, finner dere én oppskrift, eller leter dere opp flere og leser litt reviews? Og.. nå er jeg på grensen til frekk, har noen av dere funnet en oppskrift hvor en pavlova lages på helt egg, og ikke bare eggehviten? Man blir litt matt noen ganger. Og T, "noen fnugg salt og pisk videre" Nei, T, da blir det ikke en pavlova. Det burde du ha visst. Endret 18. mai 2016 av dillyduzit 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. mai 2016 #6033 Del Skrevet 18. mai 2016 35 minutter siden, dillyduzit skrev: "Pavlovaen blir ikke stiv" - "Stod ikke i oppskriften at jeg ikke skulle ha med eggeplomme" Oh my oh my, må bare sjekke med dere, finner dere én oppskrift, eller leter dere opp flere og leser litt reviews? Og.. nå er jeg på grensen til frekk, har noen av dere funnet en oppskrift hvor en pavlova lages på helt egg, og ikke bare eggehviten? Man blir litt matt noen ganger. Og T, "noen fnugg salt og pisk videre" Nei, T, da blir det ikke en pavlova. Det burde du ha visst. Hæ? Har de lagt ut oppskrift på pavlova der de bruker hele egget?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 18. mai 2016 #6034 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 59 minutter siden, onyx skrev: Hæ? Har de lagt ut oppskrift på pavlova der de bruker hele egget?? Nei heldigvis ikke. T nevner dog at dersom hun får litt eggeplomme i, tar hun bare i litt salt, men jeg er ikke så sikker på det. Ser at hun ikke fikk med seg at det var brukt en hel eggeplomme, men forsatt. Skal veldig mye til å fikse en marengs når man står å visper i 20 min og enda ikke stiv, da er det bare å vaske bollen godt og begynne på ny, med en riktig oppskrift. Trodde dog det var allmenn at i en pavlova, skal det eggehvite, sukker, eddik (eller den tartar tingen de bruker), vaniljeestrakt (som kan sløyfes) og maizena. Eller hvertfall eggehvite og sukker. Endret 18. mai 2016 av dillyduzit 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6035 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg skal gi den som får marengs ut av dette,kun med salt.... 10.000. Får så mye rare svar fra den gjengen der . Skal lære andre.haha Vet hun ikke hva marengs er? F...på tide hun slutter å svare på ting hun ikke har peiling på Anonymkode: d8fcb...cf7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. mai 2016 #6036 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Nei heldigvis ikke. T nevner dog at dersom hun får litt eggeplomme i, tar hun bare i litt salt, men jeg er ikke så sikker på det. Ser at hun ikke fikk med seg at det var brukt en hel eggeplomme, men forsatt. Skal veldig mye til å fikse en marengs når man står å visper i 20 min og enda ikke stiv, da er det bare å vaske bollen godt og begynne på ny, med en riktig oppskrift. ah, skjønner. Trodde et øyeblikk at galskapen hadde nådd nye høyder. Men uansett, salt er ikke noe som hjelper på eggeplommesøl i eggehvitene selv om det gjør at hviten blir fastere og stivere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 18. mai 2016 #6037 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, onyx skrev: ah, skjønner. Trodde et øyeblikk at galskapen hadde nådd nye høyder. Men uansett, salt er ikke noe som hjelper på eggeplommesøl i eggehvitene selv om det gjør at hviten blir fastere og stivere. Nettopp. Men noen liker kanskje flate, sprukne og ja "pavlovaer" Merk: Jeg er OCD når det kommer til pavlova, bare så det er nevnt. Blir den ikke perfekt, da er det bare å lage en ny, uansett hvor lang tid det tar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. mai 2016 #6038 Del Skrevet 18. mai 2016 5 minutter siden, dillyduzit skrev: Nettopp. Men noen liker kanskje flate, sprukne og ja "pavlovaer" Merk: Jeg er OCD når det kommer til pavlova, bare så det er nevnt. Blir den ikke perfekt, da er det bare å lage en ny, uansett hvor lang tid det tar. Haha, det er lov å være litt OCD. Er ikke så glad i pavlova selv, men kan da piske eggehviter likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mai 2016 #6039 Del Skrevet 18. mai 2016 Åjåj, de har oversett en link i et innlegg! Skrekk og gru, nå kommer snart gruppa til å være oversvømt av virus og spam!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6040 Del Skrevet 18. mai 2016 Det skal bare LITT eggeplomme til, så er den ødelagt. Salt hjelper ikke. Vet ikke h or mange ganger Lars Lian har nevnt det. Nå ser det ut til at T kan noe mer enn konditorer på det norske kokkelandslaget. Det fins ingen grenser på mfb Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg