Gå til innhold

Facebook-gruppen Koreansk Kosmetikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Omg, dramaet under Mishi-box innlegget <3

Selfiedronninga ønsker at en annen som har kommentert skal droppe å skrive smileys, da hun føler det er nedlatende og hun bare haaaaaater det.

Anonymkode: aadcc...c5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg, dramaet under Mishi-box innlegget <3

Selfiedronninga ønsker at en annen som har kommentert skal droppe å skrive smileys, da hun føler det er nedlatende og hun bare haaaaaater det.

Anonymkode: aadcc...c5d

Vet du. gikk faktisk inn her kun for å kommentere det. Helt forferdelig oppførsel. Og i tilleg sier de " oppfør deg hvis du vil bli i denne gruppen" hvorpå en spør om det er en trussel, og admin da kommer å forsvarer selfiedronning nr 1. Gud. er det seriøst mulig. jeg blir så sur. kan man ikke bare legge ut bilder av det? og de som ikke vil se innlegget kan bare la være å se i kommentarene. Skulle ønske jeg hadde den pakken nå, da hadde jeg lagt ut bilde på veggen. de kan da ikke mene at det ikke kan vises innhold i et kommentar felt. okei. må slutte å skrive nå, er for irritert!!!

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, dramaet under Mishi-box innlegget <3

Selfiedronninga ønsker at en annen som har kommentert skal droppe å skrive smileys, da hun føler det er nedlatende og hun bare haaaaaater det.

Anonymkode: aadcc...c5d

Jeg så faktisk ikke at du skrv selfiedronningen før nå. Men det var vist det uttrykket som dukket opp i mitt hodet også :D 

Jeg syns dette minner om mobbing. Vi er de kule, vi er venn med admin, vi er pene, hvis du sier at jeg har filter på bildet tar jeg en pause du blir utestengt og jeg kommer med gråtestatus snart!! 

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke bare er jeg som reagerte! Snakk om å lage drama ut av ingenting, og i tillegg bli backet opp av admin.

Lo godt av kommentaren om at de ikke måtte la det bli helt Nord-Korea tilstander :fnise:

Anonymkode: a6f81...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!; jeg fikk tatt noe printscreen, men langt ifra alt :( Blandt annet ikke når Selvfiedronninga forsvarte "ikke vær spydig"-kommentaren sin med noe ala "just tryna warn ya ;)" og det ble diskusjon rundt om dette var en trussel om utkasting eller ei. Hun er vel ikke moderator sist jeg sjekket? Virker som om hun og "Admin" er super close :)

Anonymkode: a6f81...b1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hulter til bulter, men men. Startet med at en ønsket å se  innholdet i mysteryboxen, og foreslo at de som ikke ville se bare kunne scrolle over ( med en ;)-smiley). Ble oppfattet spydig av noen...;););)

skjermbilde2.thumb.jpg.0c81839fe90812376skjermbilde3.thumb.jpg.8c0277334266bcba5skjermbilde4.thumb.jpg.3583fe81cc5b49a92skjermbilde1.thumb.jpg.d5f36f30485fedc8fskjermbilde7.thumb.jpg.0b8188d2bb840e855skjermbilde6.thumb.jpg.d3691b8318f59978e

Anonymkode: a6f81...b1f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Drama!! 😉😉😉😉

 

Jeg vil gjerne se innholdet i den boxen. Ser virkelig ikke problemet med å la være å klikke seg inn på kommentarfeltet om man ikke vil vite.

Anonymkode: d8ef9...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fjernet fra gruppen nå ser jeg :o 

Har aldri skrevet et ord i gruppen, men har brukt den til å se på filene og for å få tips. :/ Faen altså! 

Har vært medlem der siden starten av.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fjernet fra gruppen nå ser jeg :o 

Har aldri skrevet et ord i gruppen, men har brukt den til å se på filene og for å få tips. :/ Faen altså! 

Har vært medlem der siden starten av.. 

hva? Seriøst? Fått noen begrunnelse? Nei. Jeg syns admin og deres "gode feer" oppfører seg skikkelig dårlig og barnslig. De holder på verre en mange av de andre, men grouper sammen. Ekkel følelse i magen av det. Og ikke følger de reglene selv heller...

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva? Seriøst? Fått noen begrunnelse? Nei. Jeg syns admin og deres "gode feer" oppfører seg skikkelig dårlig og barnslig. De holder på verre en mange av de andre, men grouper sammen. Ekkel følelse i magen av det. Og ikke følger de reglene selv heller...

Anonymkode: ebcd0...277

Nei, har ikke fått noen begrunnelse nei. Har søkt om å bli medlem der igjen, men mener å huske at det var slik at noen måtte gå god for meg. De av de på vennelisten min som er medlem der er kun folk jeg ikke snakker særlig med, føler ikke helt for å mase på de for "å få de til å gå god for meg". Synes det å gå god for opplegget er så latterlig at jeg ikke vil spørre om det :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noen begrunnelse nei. Har søkt om å bli medlem der igjen, men mener å huske at det var slik at noen måtte gå god for meg. De av de på vennelisten min som er medlem der er kun folk jeg ikke snakker særlig med, føler ikke helt for å mase på de for "å få de til å gå god for meg". Synes det å gå god for opplegget er så latterlig at jeg ikke vil spørre om det :P 

Ja det er latterlig. Det betyr faktisk at man måååå kjenne noen for å være medlem. Tenk på de som ikke har noen bekjente der...

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noen begrunnelse nei. Har søkt om å bli medlem der igjen, men mener å huske at det var slik at noen måtte gå god for meg. De av de på vennelisten min som er medlem der er kun folk jeg ikke snakker særlig med, føler ikke helt for å mase på de for "å få de til å gå god for meg". Synes det å gå god for opplegget er så latterlig at jeg ikke vil spørre om det :P 

Jeg har en fake konto på gruppen som jeg har brukt til å få godtatt andre, både folk jeg ikke kjenner og andre fake kontoer. *Dødssynd*. 

Anonymkode: 7b004...69f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg meldte meg inn der pga denne tråden :P ingen som gikk god for meg, men ble allikevel godtatt. 

Anonymkode: dc37e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forstår ikke nynorsk, og ser helst at folk skriver bokmål i gruppen. Ett ord nynorsk, og du får streng beskjed om at "dialekt er ikke tillatt!!". De evner ikke å se forskjell på nynorsk og dialekt, pinlig! Unnskyldningen er at "danskene og svenskene ikke forstår nynorsk". Akkurat som om alle nordmenn forstår dansk eller svensk skriftspråk...

Ser ikke problemet med at folk heller kan spørre hva enkeltord betyr, i stedet for å prøve å forby ett skriftspråk som er sidestilt med det andre.

 

I tillegg forsøker de å henge ut folk som linker i andre grupper, og holder de ansvarlig for at prisene på kk stiger. De burde hatt et kurs eller to i folkeskikk og samfunnsøkonomi.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med gruppen, og liker spesielt godt sminke-selfiene!! :):) Bubbleclay-selfiene har jeg sett nok av.

 

Anonymous poster hash: 427b1...0ed

 

Anonymkode: 142b2...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noen begrunnelse nei. Har søkt om å bli medlem der igjen, men mener å huske at det var slik at noen måtte gå god for meg. De av de på vennelisten min som er medlem der er kun folk jeg ikke snakker særlig med, føler ikke helt for å mase på de for "å få de til å gå god for meg". Synes det å gå god for opplegget er så latterlig at jeg ikke vil spørre om det :P 

At andre må anbefale deg, er jo helt bak mål. Hva med de som ikke har venner der inne? Synes det nesten virker som at man må ha visum for å være medlem der inne. Har de grensekontroll også...?

Anonymkode: 142b2...c2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Anonymkode: 142b2...c2d

Men det blir feil når de selv linker! Både i ebaygruppen og på egne blogger som de deler på siden.

Anonymkode: ebcd0...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noen begrunnelse nei. Har søkt om å bli medlem der igjen, men mener å huske at det var slik at noen måtte gå god for meg. De av de på vennelisten min som er medlem der er kun folk jeg ikke snakker særlig med, føler ikke helt for å mase på de for "å få de til å gå god for meg". Synes det å gå god for opplegget er så latterlig at jeg ikke vil spørre om det :P 

At andre må anbefale deg, er jo helt bak mål. Hva med de som ikke har venner der inne? Synes det nesten virker som at man må ha visum for å være medlem der inne. Har de grensekontroll også...?

Anonymkode: 142b2...c2d

Det med at man må gå god for noen startet etter at et medlem fra en "rivalgruppe" (slik jeg forsto det) gikk inn og redigerte bort innholdet i ti-talls filer kun på f. Admins og frivillige jobbet hardt for å gjenopprette og rekonstruere det som stod i filene, så akkurat her mener jeg paranoiaen er berettiget.

 

Ang selfiedronninga og "den kule klikken" synes jeg det begynner å bli litt vel dumt...Husker hun hadde en pause fra gruppa fordi hun fikk så mange negative kommentarer på selfiesene sine, og endelig "turte" hun å legge ut bilder igjen (selvsagt til en strøm av hjerter). Burde kanskje tipse admin om å lage et album som heter "KK-selfies", evt en gruppe for de populære KK-medlemmene, den kan hete"You can't sit with us! (KK-edition)" :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det med at man må gå god for noen startet etter at et medlem fra en "rivalgruppe" (slik jeg forsto det) gikk inn og redigerte bort innholdet i ti-talls filer kun på f. Admins og frivillige jobbet hardt for å gjenopprette og rekonstruere det som stod i filene, så akkurat her mener jeg paranoiaen er berettiget.

 

Ang selfiedronninga og "den kule klikken" synes jeg det begynner å bli litt vel dumt...Husker hun hadde en pause fra gruppa fordi hun fikk så mange negative kommentarer på selfiesene sine, og endelig "turte" hun å legge ut bilder igjen (selvsagt til en strøm av hjerter). Burde kanskje tipse admin om å lage et album som heter "KK-selfies", evt en gruppe for de populære KK-medlemmene, den kan hete"You can't sit with us! (KK-edition)" :fnise:

men jeg mener det er andre måter å ha kontroll i gruppa på da. Men men. 

 

Ang selfiedronningen så hadde hun en pause fordi folk kommenterte at hun hadde filter på bildene. 

Den kule gjengen er bedrevitende, tror de er de eneste med erfaring og jeg orker snart ikke gruppa mer. Føler meg som en på 14, når jeg egentlig er 27. 

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang selfiedronningen så hadde hun en pause fordi folk kommenterte at hun hadde filter på bildene. 

Anonymkode: ebcd0...277

Nå har hun fått spørsmål igjen om hun redigerer bildene... Venter bare på at det blir drama. :P 

Anonymkode: 4df68...20f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...