Gå til innhold

Facebook-gruppen Koreansk Kosmetikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hudpleie (koreansk kosmetikk og vestlig), sminke, hår og velvære" er ganske fin, men omhandler ikke kun koreansk, eller så har du "KoKo - Koreansk Kosmetikk".

Vær obs på at "Koreansk Kosmetikk"-gruppen også ha en regel om at du ikke har lov til å være medlem av noen andre Facebookgrupper som omhandler koreansk kosmetikk for å få være medlem hos dem... :P 

Anonymkode: 8c6cf...230

Hæ?! Say What?

Anonymkode: dda75...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?! Say What?

Anonymkode: dda75...e86

Det er så sinnssykt mye informasjon i disse regel-innleggene, så jeg finner ikke hvor det står i de offisielle reglene. Men det var noen som spurte om dette fordi ei hun hadde prøvd å gå god for ikke ble akseptert. Øverst og nederst er admin. 

.Screenshot_17.png.51cd0762b5504f90c41602c84c422398.png

Anonymkode: 8c6cf...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hudpleie (koreansk kosmetikk og vestlig), sminke, hår og velvære" er ganske fin, men omhandler ikke kun koreansk, eller så har du "KoKo - Koreansk Kosmetikk".

Vær obs på at "Koreansk Kosmetikk"-gruppen også ha en regel om at du ikke har lov til å være medlem av noen andre Facebookgrupper som omhandler koreansk kosmetikk for å få være medlem hos dem... :P 

Anonymkode: 8c6cf...230

Altså, går de gjennom alle medlemmer hver dag for å følge med på om de blir med i andre grupper?  😳

Anonymkode: 20b35...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vær obs på at Koreansk Kosmetikk-gruppen tidligere har underslått informasjon om produkter som kan være farlig for gravide. Sjekk alltid ingrediens lister selv, og ikke stol på admin der.

Anonymkode: ce7e3...1ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Hudpleie (koreansk kosmetikk og vestlig), sminke, hår og velvære" er ganske fin, men omhandler ikke kun koreansk, eller så har du "KoKo - Koreansk Kosmetikk".

Vær obs på at "Koreansk Kosmetikk"-gruppen også ha en regel om at du ikke har lov til å være medlem av noen andre Facebookgrupper som omhandler koreansk kosmetikk for å få være medlem hos dem... :P 

Anonymkode: 8c6cf...230

:bond:Herregud, har de blitt så strenge nå? Glad jeg meldte meg ut av den gruppen for lenge siden. Holder meg til de to andre som er nevnt her, hyggelig tone er å foretrekke!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Vær obs på at "Koreansk Kosmetikk"-gruppen også ha en regel om at du ikke har lov til å være medlem av noen andre Facebookgrupper som omhandler koreansk kosmetikk for å få være medlem hos dem... :P 

Anonymkode: 8c6cf...230


Hæ? Hvem er det som styrer den gruppa egentlig? Koreanske Sylvi Listhaug eller hva???

Og hva skader det egentlig noen om noen svarer i en annen koko gruppe "Jeg har lest at det kan hjelpe med...." f.eks?
Er jo ingen som henger ut noen, bare sprer kunnskap !

 

Anonymkode: 4d8a7...477

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som jeg ikke går glipp av noe av å kansellere forespørsel om medlemskap og bli med i andre grupper... :)

 

Anonymkode: 1dd02...3bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes KoKo - koreansk kosmetikk er en veldig bra gruppe. MYE mindre strengt, fine svar på spørsmålene, og generelt god stemning. 

Anonymkode: 3f3d1...183

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...