Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Jeg dreiv egentlig å vurderte å slutte med TWD nå, men de to siste episodene har fått meg til å skifte mening. Forrige episode var fantastisk og gårsdagens var heller ikke verst :)

99% sikker på at jesus tilhører Negan sin gjeng og at planen hele tiden var å bli tatt med til Alexandria. Mitt førsteinntrykk av han Jesus gjør at jeg liker han og jeg gleder meg over at det endelig dukker opp noen interessante typer igjen. 

Anonymkode: 014fd...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Enig i det, og denne serien er sykt spennende for tiden! Med Jesus kommer en viktig introduksjon til en ny verden. Gleder meg til neste episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? De to? Det var utrolig kleint å se de to kline. Jeg trodde hun var lesbisk. Og hva er det med denne Jesus? 

 

 

Anonymkode: 51138...c58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?? De to? Det var utrolig kleint å se de to kline. Jeg trodde hun var lesbisk. Og hva er det med denne Jesus? 

 

 

Anonymkode: 51138...c58

Jeg ble ganske sjokka selv, men personlighetsmessig passer de kanskje sammen. De er jo liksom noen tøffinger begge to,men viser av og til sårbarhet. Og så hadde de sikkert godt av litt klinings :) Jeg synes Jesus var morsom. I det hele tatt en litt "lettere" episode denne gangen. Sist episode ble jeg bare sittende og måpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterte meg noe helt for  j... når den varebilen full av mat rulla ut i vannet!   Også så det ikke ut som om de brydde seg det skafte grann!!!  :angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubla inni meg når Sam ble spist, men tenkte samtidig ohshit, nå blir de andre avslørt.. ><

Carl :(

Gabriel, woho! Til og med Eugene fikk jo fart på seg ^^

 

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet denne tråden før nå jeg!

Forje episode ble jeg ganske sjokka når ungen ble spist..

Synes slutten på den nye episoden var litt rar.. Og lurer fælt på hva Jesus har i hånda bak på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Smookiekins skrev:

Har ikke funnet denne tråden før nå jeg!

Forje episode ble jeg ganske sjokka når ungen ble spist..

Synes slutten på den nye episoden var litt rar.. Og lurer fælt på hva Jesus har i hånda bak på ryggen!

Begge henda hans er jo foran...han holder de opp foran seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Jesus reddet jo Daryl fra den zombien, det kom ganske overraskende på meg iallfall, men jeg tror ikke han er helt pålitelig. Tipper han sjarmerer damene også :)  Jeg sa "Åneiii!" da varebilen datt ut i vannet. Rart at ikke de reagerte mer på det, ja.

Endret av Keiserensnyeklær
Endret for da/når-feil :) (Skrekk og gru!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.2.2016 at 11.11, canacas skrev:

Jesus er ikke en del av Negans gjeng. Han tilhører ett helt annet samfunn.

Etter å ha tenkt meg om litt så tror jeg på dette(regner med at du har lest tegneseriene). Jesus virker som en ålreit og smart fyr, ikke en kjiping. Negan ser ut til å være en kjiping, som jeg gleder meg masse til å se mer av.

Merker at jeg må komme i gang med tegneserielesingen igjen.

Anonymkode: 014fd...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha tenkt meg om litt så tror jeg på dette(regner med at du har lest tegneseriene). Jesus virker som en ålreit og smart fyr, ikke en kjiping. Negan ser ut til å være en kjiping, som jeg gleder meg masse til å se mer av.

Merker at jeg må komme i gang med tegneserielesingen igjen.

Anonymkode: 014fd...d5d

Jeg har ikke lest tegneserien, men er del av ett lukket forum som skriver mye om tegneserien og kobler den mot TV versjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Keiserensnyeklær skrev:

Jesus reddet jo Daryl fra den zombien, det kom ganske overraskende på meg iallfall, men jeg tror ikke han er helt pålitelig. Tipper han sjarmerer damene også :)  Jeg sa "Åneiii!" når varebilen datt ut i vannet. Rart at ikke de reagerte mer på det, ja.

Jeg synes ikke det var så overraskende. Jesus er for smart for de fleste, tror jeg. De sjekka ikke akkurat om han satt der de hadde bundet han når de kjørte fra han første gang. Det ville jo hvem som helst ha gjort.

Merka jeg flira når varebilen forsvant, ble litt for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mortem skrev:

Begge henda hans er jo foran...han holder de opp foran seg...

Hmm. Jeg så scenen 2 ganger og da holdt han venstre hånd opp mens han hadde høyre hånda bak på ryggen! Nå har jeg sletta den så får ikke sjekka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Smookiekins skrev:

Hmm. Jeg så scenen 2 ganger og da holdt han venstre hånd opp mens han hadde høyre hånda bak på ryggen! Nå har jeg sletta den så får ikke sjekka. 

 

gg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mortem skrev:

 

gg.jpg

Prøv å skru opp lyset på skjermen?
Det er ikke lett å se høyre armen iallfall.. Ser kun til albuen her. 
Men uansett.. Han har sikkert ikke noe i hånda. 

Endret av Smookiekins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smookiekins skrev:

@Mortem Jeg måtte laste den ned for å se på nytt! Haha. Så hånda nå :fnise:

Hehe, er ikke så veldig lett å se, men jeg huska kommentaren din her inne om hva han muligens hadde bak ryggen så jeg venta på den scenen :ler: så når jeg oppdaga at begge henda var foran ble jeg forvirra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...