Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men den kampen blir hun nok med på uansett. Og jo, jeg tror han jesus kan lure de fleste, jeg :P men at det sikkert er like greit, tror han kommer til å bli en ressurs for rick og gjengen. 

Gleder meg så sykt til å se negan nå. 

Anonymkode: 014fd...d5d

Ja, de kan ikke drøye det no særlig lenger. 

 

Anonymkode: 51138...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Negan er det største svinet i serien, men den flotteste skuespilleren. Gleder meg til skikkelig eye candy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Tipper glenn dør snart, ligger vel an til det. Glenn sa til abraham at han å maggie prøvde å bygge en fremtid sammen.

og maggie sa at kampen mot negan kom til å koste noe, tipper kostnaden blir glenns liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.2.2016 at 23.58, AnonymBruker skrev:

Hvor er det blitt av Carol? Jeg savner henne. 

Anonymkode: 51138...c58

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææh! For en episode!

Det blir spennende hvem disse to damene er som har fanget Carol og maggie. 

Anonymkode: 51138...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker, etter dagens episode, at Negan må ha et annet oppholdssted? Jeg kan liksom ikke se for meg at det er en gjeng med menn, og et par kvinner, som leder en leir. Dette må vel være et slags skalkeskjul? Eller er det jeg som har sett for mye tv-serier igjen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om at Rick og Michone pulte?

Anonymkode: 3dab4...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Men jeg tenker, etter dagens episode, at Negan må ha et annet oppholdssted? Jeg kan liksom ikke se for meg at det er en gjeng med menn, og et par kvinner, som leder en leir. Dette må vel være et slags skalkeskjul? Eller er det jeg som har sett for mye tv-serier igjen? :fnise:

Ja, jeg tenker at de bare har drept ett fåtall av Negans menn. Hvor skulle han med motorsykkelen ellers dra og med walkie-talkie. Den kampen har nok bare startet og de feige skuddredde karene som er igjen i Alexandria må virkelig ta seg sammen eller bli drept. 

Anonymkode: 51138...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Carol og han mørkhuda med pinnen (husker ikke navnet)  er sure på hverandre for....fikk aldri med meg det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, DreamOn skrev:

Hva er det Carol og han mørkhuda med pinnen (husker ikke navnet)  er sure på hverandre for....fikk aldri med meg det..

Det var det med han Wolf fyren.. Hun ville drepe han, men Morgan (han mørkhuda) nekta henne. Derfor er hun sur

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som ikke likte at Michonne og Rick hooket opp? Syns det ble som å se på at to søsken har sex :ph34r: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alex Turner skrev:

Flere enn meg som ikke likte at Michonne og Rick hooket opp? Syns det ble som å se på at to søsken har sex :ph34r: 

Likte det litt, det er greit med noe sex og kjærleik syns jeg. Det viser at de er vanlige mennesker med vanlige drifter, syns det er rart det ikke er enda flere par og forelskelser. Det ville det nok vært i virkeligheten.  " You covet what you see everyday"   som Hannibal Lecter sa i nattsvermeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det med han Wolf fyren.. Hun ville drepe han, men Morgan (han mørkhuda) nekta henne. Derfor er hun sur

Anonymkode: 6bfec...879

Å ja husker det nå. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Monday, March 07, 2016 at 0.54, Ms.Sommerfugl skrev:

Men jeg tenker, etter dagens episode, at Negan må ha et annet oppholdssted? Jeg kan liksom ikke se for meg at det er en gjeng med menn, og et par kvinner, som leder en leir. Dette må vel være et slags skalkeskjul? Eller er det jeg som har sett for mye tv-serier igjen? :fnise:

Jeg tenker og at de må ha flere steder. Tenkte det fra sa de kom seg dit, for det virket for enkelt med et sted. Helt uten noe beskyttelse rundt huset med tanke på walkers. Samtidig tenker jeg at med all den støyen og alarmen tiltrakk de seg ikke mange walkers. De har jo tidligere svermet med walkers hvis det ble mye lyd..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste episode! Så spennende det var nå sist! Håper vi får se Neagen i neste episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Gleder meg til neste episode! Så spennende det var nå sist! Håper vi får se Neagen i neste episode!

Tipper de sparer Negan til sesongavslutningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, canacas skrev:

Tipper de sparer Negan til sesongavslutningen. 

Åh det slemt isåfall! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
11 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Åh det slemt isåfall! :(

Ja, og så må vente en evighet på sesong 7. De lader nok opp til en skikkelig cliffhanger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, kommer det en sesong til?!:ohmy: Har blitt fortalt at dette er siste sesong! Please fortell meg at det kommer fler sesonger!

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. november 2015 at 12.46, canacas skrev:

 

Anonymkode: ec4f3...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...