Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent, kommer det en sesong til?!:ohmy: Har blitt fortalt at dette er siste sesong! Please fortell meg at det kommer fler sesonger!

Anonymkode: 6bfec...879

Hvor har du hørt dette?

Anonymkode: 4f90f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du hørt dette?

Anonymkode: 4f90f...8ed

Husker ikke, men sikker på at jeg hørte det fra en jeg kjenner, som hadde lest det et eller annet sted. Er helt sikkert feil. Håper det blir fler sesonger, The walking dead er virkelig den beste serien noen sinne!

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vent, kommer det en sesong til?!:ohmy: Har blitt fortalt at dette er siste sesong! Please fortell meg at det kommer fler sesonger!

Anonymkode: 6bfec...879

Det kommer ihvertfall en sjuende sesong, og har ikke hørt noe om at det er planer om å avslutte serien enda.

Anonymkode: ec4f3...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Amber skrev:

Er det siste episode neste uke?

Tror det er 4 igjen, er som regel 16 episoder per sesong.

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Amber skrev:

Er det siste episode neste uke?

Nei, siste episode i denne sesongen kommer 4. April. 

Anonymkode: 10712...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Synes episoden var flott, jeg! Og jeg liker Carol. Maggie er jo like badass :-) Endelig var det litt interaksjon mellom Carol og Daryl også, skulle tro de aldri hadde vært venner med tanke på deres manglende kommunikasjon  (som vi har sett) i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir virkelig spennende å se hvordan Negan skal introduseres... hvor han faktisk holder til nå som Rick og hans gjeng har tatt så mange av hans gjeng. Litt snedig at de sier "we are all Negan" og de opererer tilsynelatende på egen hånd. Jeg har ikke lest tegneserien, men fått med meg litt av hva som er blitt skrevet her inne tidligere. Det er helt forferdelig at vi nå snart må vente nesten et helt år på neste sesong :overrasket: Aner meg at denne blir avsluttet med et stort smell:ohmy:

Noen som leser tegneserien og vet noe mer..? Det er jo ikke sikkert at serien følger tegneserien helt heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så det er ingen som har MØTT Negan enda? Jeg abonnerer på tegneserien over nett, men vi skal ikke legge for mye brett på det. Der introduseres Negan ganske kjapt etter at gruppen kommer i kontakt med Saviors.

Jeg så gårsdagens episode, og det var ganske heftig. Maggie for the win!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, S00l skrev:

Noen som har sett dagens episode? Nå begynner jeg å bli lei Carol.

Carol er en av de mest populære figurene i TV-serien, så hun blir du nok ikke kvitt. Tegneseriens Carol dør veldig tidlig i historien, og om TV-serien hadde fulgt tegneserien, ville hun forsvunnet i sesong 3, mens datteren Sophia ville overlevd og blitt Carls nærmeste venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.3.2016 at 0.48, AnonymBruker skrev:

Husker ikke, men sikker på at jeg hørte det fra en jeg kjenner, som hadde lest det et eller annet sted. Er helt sikkert feil. Håper det blir fler sesonger, The walking dead er virkelig den beste serien noen sinne!

Anonymkode: 6bfec...879

Jeg håper virkelig at de ikke legger ned serien. Det fins jo enda mye stoff å ta av fra tegneserien, selv om det blir gjort endringer for å gi også tegneseriefans en og annen overraskelse. Og hendelsene i "All Out War" kunne bli en virkelig heftig sesong i seg selv.

Har Ricks gruppe kommet i kontakt med andre enn Saviors og Wolfes etter at de kom til Alexandria? Jeg har ikke kunnet følge denne sesongen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mann 42 skrev:

Jeg håper virkelig at de ikke legger ned serien. Det fins jo enda mye stoff å ta av fra tegneserien, selv om det blir gjort endringer for å gi også tegneseriefans en og annen overraskelse. Og hendelsene i "All Out War" kunne bli en virkelig heftig sesong i seg selv.

Har Ricks gruppe kommet i kontakt med andre enn Saviors og Wolfes etter at de kom til Alexandria? Jeg har ikke kunnet følge denne sesongen i det hele tatt.

De har møtt de Neagan folka, eller hva de er

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mann 42 skrev:

Jeg håper virkelig at de ikke legger ned serien. Det fins jo enda mye stoff å ta av fra tegneserien, selv om det blir gjort endringer for å gi også tegneseriefans en og annen overraskelse. Og hendelsene i "All Out War" kunne bli en virkelig heftig sesong i seg selv.

Har Ricks gruppe kommet i kontakt med andre enn Saviors og Wolfes etter at de kom til Alexandria? Jeg har ikke kunnet følge denne sesongen i det hele tatt.

Først møtte Daryl, Abraham og Sasha på en motorsykkelgjeng som hørte til the Saviors. Disse karene overlevde ikke det møtet. Etter dette møtte de jo Jesus, som bor på The Hilltop. Negans gjeng holder visstnok The Hilltop i et jerngrep og krever å ta del i forsyningene deres. Her ble det gjort en avtale om at Rick og co skal felle Negan og co  mot å få forsyninger fra The Hilltop. Derfor har de nå gått etter Negans gjeng, men han selv har enda ikke dukket opp. 

Vi har ikke sett noe til the Wolves etter at de prøvde å storme Alexandria, de fleste ble vel drept i forsøket..?

Gårsdagens episode var brutal... Vår gjeng blir jo bare mer og mer nådeløs og handler uten skrupler. Hvor skal dette ende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mann 42 skrev:

Carol er en av de mest populære figurene i TV-serien, så hun blir du nok ikke kvitt. Tegneseriens Carol dør veldig tidlig i historien, og om TV-serien hadde fulgt tegneserien, ville hun forsvunnet i sesong 3, mens datteren Sophia ville overlevd og blitt Carls nærmeste venn.

I utgangspunktet er jeg egentlig superfan av Carol. Slet litt med henne i begynnelsen, men det var mer fordi jeg sliter med de kvinnene som ender som underdanige for sin voldelige mann fordi jeg kjenner for mange av de i virkeligheten. Men etter mannen døde og hun ble tøffere så har jeg vært superfan av henne. Jeg forstår behovet for å tone ho litt ned, men denne episoden ble jeg bare så sykt irritert på hele karakteren. Håper hun tar seg sammen i serien igjen, for jeg vil ha tilbake noe av den Carol jeg ble så glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, S00l skrev:

I utgangspunktet er jeg egentlig superfan av Carol. Slet litt med henne i begynnelsen, men det var mer fordi jeg sliter med de kvinnene som ender som underdanige for sin voldelige mann fordi jeg kjenner for mange av de i virkeligheten. Men etter mannen døde og hun ble tøffere så har jeg vært superfan av henne. Jeg forstår behovet for å tone ho litt ned, men denne episoden ble jeg bare så sykt irritert på hele karakteren. Håper hun tar seg sammen i serien igjen, for jeg vil ha tilbake noe av den Carol jeg ble så glad i :)

Hun fikk nok litt flashbacks fra den gangen hun ble behandlet slik av mannen sin.

Anonymkode: 6bfec...879

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Amber skrev:

Først møtte Daryl, Abraham og Sasha på en motorsykkelgjeng som hørte til the Saviors. Disse karene overlevde ikke det møtet. Etter dette møtte de jo Jesus, som bor på The Hilltop. Negans gjeng holder visstnok The Hilltop i et jerngrep og krever å ta del i forsyningene deres. Her ble det gjort en avtale om at Rick og co skal felle Negan og co  mot å få forsyninger fra The Hilltop. Derfor har de nå gått etter Negans gjeng, men han selv har enda ikke dukket opp. 

Vi har ikke sett noe til the Wolves etter at de prøvde å storme Alexandria, de fleste ble vel drept i forsøket..?

Gårsdagens episode var brutal... Vår gjeng blir jo bare mer og mer nådeløs og handler uten skrupler. Hvor skal dette ende....

Damn! Jesus er überkul i tegneserien. Kult at Hilltop er med i TV-serien, for det betyr antakeligvis at de gjør HELE segmentet med Negan og Saviors, og at sesong 7 blir "All Out War".

Ja, dere, hvor skal dette ende? Maggie ligner ikke mye på bondedatteren som vi traff i sesong 3. Og Rick drev ikke med sumariske henrettelser heller før. Men nå er det bare "Beklager at det skulle ende slik..." BANG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har møtt de Neagan folka, eller hva de er

Anonymkode: 6bfec...879

De kaller seg Saviors. "Frelserne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mann 42 skrev:

De kaller seg Saviors. "Frelserne".

Åja, takk for oppklaringen :)

Anonymkode: 6bfec...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun fikk nok litt flashbacks fra den gangen hun ble behandlet slik av mannen sin.

Anonymkode: 6bfec...879

Dette er jo ikke første episoden hun har oppført seg som en svekling da. #BRINGCAROLBACK

Blir så oppgitt når hun er en av favorittkarakterene mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...