Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Glenn kan ikke være død, han har blitt sett på innspilling helt frem til de nylig avsluttet. Det er noen som har lekket det som kan se ut som Negan som svinger Lucille nærmest identisk som i tegneserien. Denne sesongen kan bli den råeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Negan er en ganske stor karakter fra tegneserien som tv-serien er inspirert av/basert på. Han er farlig. Det har lenge vært spekulert i hvem som skal spille han (og om han blir introdusert inn i serien), men han er nå castet og allerede spilt inn noen scener (det er spioner rundt settet til enhver tid). Det er Jeffrey Dean Morgan som er castet som Negan. Jeg kjenner han igjen fra Watchmen og Supernatural. Andre kjenner han fra Greys Anatomy. 

Mange av karakterene i tv-serien finnes også i tegneserien, mens andre er ikke med i tegneserien osv. De følger ikke tegneserien slavisk, men den er basert på den likevel. De har en tendens til å "gi" dødsfall osv til andre i tv-serien, for å sjokkere fansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn kan ikke være død, han har blitt sett på innspilling helt frem til de nylig avsluttet.

Zombie-Glenn, anyone? Det hadde vært heeeelt rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer neste episode?

Anonymkode: b99ab...1cb

På mandagen.  

Anonymkode: 10712...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn kan ikke være død, han har blitt sett på innspilling helt frem til de nylig avsluttet. Det er noen som har lekket det som kan se ut som Negan som svinger Lucille nærmest identisk som i tegneserien. Denne sesongen kan bli den råeste. 

Kan du legge ut link her? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut link her? :)  

Beklager, det ligger i ett lukket forum jeg er medlem i. Tror det er i strid med reglene der og vil ikke bli kastet ut. Han deltar i mange episoder fremover, men mulig vi ikke ser han før i neste del av sesongen. Bildene er tatt fra innspillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn lever!!!!!

Anonymkode: 71ae6...3cc

Lykkens dag! :) Nå kan jeg nyte resten av TWD uten og lure på hvor han er! Halleluja!!! haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn lever!!!!!

Anonymkode: 71ae6...3cc

:( Faen at jeg gikk inn hit, får ikke sett episoden før i kveld....

Jaja, jeg har hele tiden trodd at Glenn er i live da, så det var heldigvis ikke noe sjokk. ;)

Anonymkode: a8b1d...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går jo til helvete med Alexandria nå som walkersene har veltet tårnet og fått hull i gjerdet... lurer på hvor mange sm blir drept...

Anonymkode: 71ae6...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sesong 5 var gørrkjedelig. Nå derimot - spenninga er oppe igjen! Jeg ELSKER The walking dead over alle serier som finnes. Sesong 6 er kjempe bra, og spesielt den nye episoden som kom i natt. Digger skuespillerne, men liker ikke hvordan alle har blitt så "kalde", i forhold til hvordan det var i sesong 1, 2 og 3. Likevel er det jo naturlig. Krysser fingrene for at slutten på zombiene og starten på verden. Mine favoritt karakterer er definitivt Rick, Michonne(?), Glenn, Daryl og Maggie. Og Carl da, selvfølgelig :))

Endret av Sommergal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongfinalen blir brutal etter dette! :):) Fy søren for en bra episode!!!

Det virker som om Carol er blitt bitt og holder det skjult, når skjedde dette? Om det stemmer, må det jo være hun som er den store karakteren som dør i sesongfinalen. Det er trist i så fall, Carol er en av mine favoritter, men karakteren hennes har kanskje nådd til veis ende med den personlige utviklingen hun har gjennomgått siden starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...