Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

105 stemmer

1. 1. fffff

• Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hvilke eksempler sikter du til?

24 sider!! Folk har servert deg i 24 sider!

Og hva har du gjort? Nektet å svare på konkrete spørsmål. Skrytt på deg «presise definisjoner», naturligvis uten å faktisk oppgi en eneste definisjon. Etterspurt  bevise ,uten å være villig til å svare på hva du anser som godt nok bevis.

Og hele tiden med en nedlatende, foraktelig og uhøflige tiltaleform. 

Anonymkode: be8dc...287

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 sider!! Folk har servert deg i 24 sider!

Og hva har du gjort? Nektet å svare på konkrete spørsmål. Skrytt på deg «presise definisjoner», naturligvis uten å faktisk oppgi en eneste definisjon. Etterspurt  bevise ,uten å være villig til å svare på hva du anser som godt nok bevis.

Og hele tiden med en nedlatende, foraktelig og uhøflige tiltaleform. 

Det er sant at mye vås er skrevet her. Men ingen eksempler på evolusjon. Det er jo søtt.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er sant at mye vår er skrevet her. Ikke minst ditt.

Jeg har ikke skrevet npenger om en en årstid her.

Men jeg har svart på fine spørsmål. Du derimot har ikke svart på et eneste svenske mine konkrete spørsmål, til tross for at jeg har gjentatt og gjentatt dem. Har du ingen substans overhodet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet npenger om en en årstid her.

Men jeg har svart på fine spørsmål. Du derimot har ikke svart på et eneste svenske mine konkrete spørsmål, til tross for at jeg har gjentatt og gjentatt dem. Har du ingen substans overhodet?

Så vakkert å skifte tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert å skifte tema :)

Jeg måtte le høyt da jeg leste hva jeg hadde presterte å skrive. Det gav likevel mer mening enn noe du har skrevet. 

Kan du ikke gå gjennom tråden, finne spørsmålene du har blitt stil, og så se om du evner å besvare noe som helst av det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le høyt da jeg leste hva jeg hadde presterte å skrive. Det gav likevel mer mening enn noe du har skrevet. 

Kan du ikke gå gjennom tråden, finne spørsmålene du har blitt stil, og så se om du evner å besvare noe som helst av det?

Å brette ut dumskap må være gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å snakke med debatant minner meg om det å prøve å holde en samtale med en komputer, som jo er noe de prøver å lage bedre og bedre for AI. De holder følge en liten stund, men etter kort tid så kommer det helt "random" svar og setninger som overhodet ikke har noen sammenheng med det man spurte om. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å brette ut dumskap må være gøy :)

ke?

Skal jeg tolker detter utsagnet som «nei, heller ikke denne gangen makter jeg å komme med et eneste svar på et eneste spørsmål»?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å snakke med debatant minner meg om det å prøve å holde en samtale med en komputer, som jo er noe de prøver å lage bedre og bedre for AI. De holder følge en liten stund, men etter kort tid så kommer det helt "random" svar og setninger som overhodet ikke har noen sammenheng med det man spurte om. 

Kan vel tenkes at fyren faktisk er en slags bot, forsåvidt. Mulig denne diskusjonen er litt off topic, men ærlig talt, med tanke på responsen fra trådstarter har den vært det fra første side.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel tenkes at fyren faktisk er en slags bot, forsåvidt. Mulig denne diskusjonen er litt off topic, men ærlig talt, med tanke på responsen fra trådstarter har den vært det fra første side.

Det ville forklare ganske mye. kan vi ikke ha det som en arbeidshypotese, og så kan Debatant motbevise den. Hvis han kan, altså :pasha:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får man hvis man krysser en hest og et esel?

Hva får man hvis man krysser et esel og en zebra?

Hva får man hvis man krysser en ulv med coyote?

Hva får man hvis man krysser en gullfink med en kanarifugl?  etc etc etc

Alle er eksempler på nye arter som verken er den ene eller den andre av foreldrene. Altså en hest avler ikke en hest etc. De er genetisk forskjellig, samt morfologisk forskjellig og klassifisert som forskjellige arter, både foreldre og avkom. Og det finnes mange slike eksempler både innenfor dyreriket og planteriket. De fleste av disse har også muligheten til å kunne parre seg med hverandre, altså en coyulv eller woyote kan formere seg med andre coyulver og få avkom altså per def en ny fungerende art. Evolusjon som kan observeres i real life og unektelig sant. Tada....

Endret av krystall-tom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får man hvis man krysser en hest og et esel?

Hva får man hvis man krysser et esel og en zebra?

Hva får man hvis man krysser en ulv med coyote?

Hva får man hvis man krysser en gullfink med en kanarifugl?  etc etc etc

Alle er eksempler på nye arter som verken er den ene eller den andre av foreldrene. Altså en hest avler ikke en hest etc. De er genetisk forskjellig, samt morfologisk forskjellig og klassifisert som forskjellige arter, både foreldre og avkom. Og det finnes mange slike eksempler både innenfor dyreriket og planteriket. De fleste av disse har også muligheten til å kunne parre seg med hverandre, altså en coyulv eller woyote kan formere seg med andre coyulver og få avkom altså per def en ny fungerende art. Evolusjon som kan observeres i real life og unektelig sant. Tada....

Hest og esel tilhører tydeligvis samme rase eller familie. Alle krysninger innen hesterasen kalles mikroevolusjon og ble beskrevet i detalj av kreasjonisten Mendel. At mikroevolusjon ikke fører til makroevolusjon er nok dyreavlere glade for.

Åsjonglere med begrepet evolusjon, sansynliggjør heller ikke nå makroevolusjon, eller Darwinsk evolusjon.

tada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville forklare ganske mye. kan vi ikke ha det som en arbeidshypotese, og så kan Debatant motbevise den. Hvis han kan, altså :pasha:

Flott at du ignorerer litt til.

Ikke enkelt å motbevise en udefinert løgn??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Både og, nyere forskning tilbakeviser endel av evolusjonsteoriene stadig vekk. 

Vet ikke om noen husker den pro-evolusjon-tullingen som hadde gravd frem et lik fra langt tilbake, og bare skulle pusse litt på beindelene, så de passet sammen. For han vaaar jo faktisk overbevist om at det var sånn det hang sammen, evolusjonsmessig. Da gjør det vel ikke noen om man finner frem sliperedskapene, så lenge det passer inn i verdensbildet man har skapt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mikroevolusjon ikke fører til makroevolusjon er nok dyreavlere glade for.

Nå synes jeg absolutt at krystall-tom sitt innlegg var et sidespor. Men "mikroevolusjon" (som du kaller det) fører jo over lang tid til "makroevolusjon" (som du kaller det).

Hvorfor skulle dyreavlere være redde for det? Den skjønte jeg ikke....

Men siden du er her igjen. Klarer du å svare på spørsmål i dag? Eller er du fremdeles fullstendig ute av stand til å svare for deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og, nyere forskning tilbakeviser endel av evolusjonsteoriene stadig vekk. 

Nå må du nesten dokumentere påstanden din her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...