Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, loffen skrev:

Sjekk snappen min. :hund:
:strix: Har blitt adoptivmamma. 

 

Har ikke snappen din... :trist:

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 11.46, Daria skrev:

Det er derfor vi har PM-funksjonen :nigo: For jeg er ikke nysgjerrig, nemlig... :fnise: 

 

På 8.9.2018 den 10.21, Roadrunner skrev:

Nysgjerrig? Kunne ikke falle meg inn... :engel:

 

På 8.9.2018 den 11.29, Skravla skrev:

Nysgjerrig???? Vet jeg ingenting om.... :riste:

Hva de over her sa...

Jeg har deg på snap og jeg vet hvem som er blitt adoptert. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Litt opptatt om dagen.
Mye på tur.:hund: 
Hjelper mamma å flytte.    🛍️
 🏠🛋️ 🚗

Strikker genser til vovven.:tekola:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ser Gute Morgen Norway for en gangs skyld. Og hjelpe meg for et hjernedødt program. :roll:
Det toppet seg for meg med Per Sandberg og kjerringa. Gud bedre. 'Vi har det veldig fint sammen. Vi liker de samme tingene. Vi kjeder oss aldri.... bla bla.'
Who cares??? :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke en eneste gang, i løpet av de to årene jeg har gått mye hjemme, engang vurdert å se God Morgen, Norge...

Lufte mamma og lufte hund foregår i litt forskjellige former, håper jeg...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ser skal vi danse, og han Einar danser jo nesten ikke. Rart å komme helt til finalen. Selv om han er en herlig type, så er det jo dansekonkurranse først og fremst, eller? 

Jeg startet sendingen på nytt, og spolte 35 minutter med tilbakeblikk, så var det reklame, og så etter 50 minutter hadde de danset en dans hver. :ler:

Det beste med å utsette programmet er likevel at jeg kan spole over Moholt. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Ser dressurridning på TV, burde gått tur med nurket, men hun ligger bak nakken min i sofaen og koser. :hjerter_rundt:
I kveld skal jeg på julebord. Jeg håper buksedressen jeg har i skapet passer. Den var nemlig i trangeste laget da jeg prøvde den for et par mnd. siden, men så tenkte jeg at, ja, det ordner seg.. :ler: 

Skal man gå for skoletter, eller sko? Jeg kjøpte et par skoletter i bruktbutikken i høst, de er kjempefine, skinn, prisen på 1250 sto inni, nesten ubrukt. Jeg betalte 250. :nigo: 
De er gode å gå i, greit etter to glass vin og ut på brostein etterpå kanskje. 


Kroppen har vært trøblete i det siste dagene. Hatt veldig med smerter. Håper det går bra i kveld. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...