Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå høljer det! Også Noen da, som akkurat har malt husveggen. :klaske: 

(Jeg SA det skulle komme, men ville han høre? Neiiidaa.) 
:rolleyes: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har høljet ned i hele dag. Jeg ligger i sofaen med et pledd over meg. Kjennes ut som oktober. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet i Bergen også. Solen kom en halvtime før toget gikk. Men det har ikke regnet mer enn at det holdt med regnjakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har normalt ikke lakenskrekk, men når sommervarmen herjer da frister ikke senga så veldig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens andre var i seng i 23-tiden i går, sovnet uvanlig raskt og kom ikke skikkelig og permanent til overflaten før klokka nærmet seg 10... *murmel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her soves det både dag og natt for tiden. :Gjesp:  

På 12.6.2018 den 22.14, Daria skrev:

Jeg er litt spent på hvordan KG skal ro seg ut av de diskusjonene som pågår nå...

Hva er det jeg har gått glipp av nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lange tråder inne på ris&ros - det viser seg bl.a. at innlegg med regelbrudd lagres på bakrommet (også innlegg som ikke har gitt reaksjoner/sletting), så KG sitter på synderegistrene våre fra mange år tilbake, også på brukere som har slettet seg. Brukere med advarselpoeng får ikke slette seg, IP-adresser lagres i all evighet... Og i kjent stil håndteres jo innvendinger og kritiske spørsmål profesjonelt og modent av ledelsen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Daria skrev:

Det er lange tråder inne på ris&ros - det viser seg bl.a. at innlegg med regelbrudd lagres på bakrommet (også innlegg som ikke har gitt reaksjoner/sletting), så KG sitter på synderegistrene våre fra mange år tilbake, også på brukere som har slettet seg. Brukere med advarselpoeng får ikke slette seg, IP-adresser lagres i all evighet... Og i kjent stil håndteres jo innvendinger og kritiske spørsmål profesjonelt og modent av ledelsen...

:hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakenskrekk igjen.. Det hjelper ikke med rent sengetøy. Jeg vet jeg kommer til å svette flere liter, og våkne hver gang jeg skal snu meg fordi jeg sitter fast i lakenet. 
Men  jeg kommer uansett ikke til å få sove, selv om jeg har tatt alle mulig medisiner som jeg pleier, fordi jeg skal opp tidlig, og reise til Kreta. :danser: 

Dessuten har jeg urinveisinfeksjon, og det er buss for tog til flyplassen. :icon_lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...