Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Så var vi bare tre igjen i huset..

Vaskemaskinen er i full sving igjen, jeg skal lage sjokolademousse til i morgen, og trene litt. 
Vofsen og jeg overlevde skøyteisen i dag også. 

Litt kaffe og julekaker først.
:kaffekopp: 

Hvorfor er det bare jeg som spiser de gode julekakene mine? :vetikke: 

Har jo krumkaker til neste jul. Minst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.12.2018 den 12.45, loffen skrev:

:laugh: 
Hadde jo vært koselig. :smilbla: 

Jeg er planløs både mandag, onsdag og torsdag neste uke... Dessuten har jeg sannsynligvis uhorvelige mengder mat etter morgendagens kusinelunsj - jeg stiller med lunsj, du tar med kaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jeg inne for å lese meg opp på CBE-tråden, så ble den jaggu stengt igjen. :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær, innedag, sofaen.. selv hunden vil ikke ut i dag. I morges var det skøytebane, nå pøser det ned. Vet ikke hva som er verst. Vondt overalt har jeg også. Legen i morra, tror jeg har fått artrose, i hvert fall i enkelte fingre, men har også smerter i hoftene og knærne. Får se hva han sier.  

:veslejenta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør.... huttemegtu og grøss og gru. 

 

Var ganske greit føre inntil i dag. Tåke og nå snø vil nok skape skøytebane igjen, så nå må broddene på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp vært ute og gått en 20 minutters tur og ble fullstendig snømann :kalle: Det skal bli plussgrader i morgen, så det spørs vel om det blir liggende, eller om det akkurat rekker å smelte nok til å lage ny skøytebane når det fryser på igjen. Vil heller ha skikkelig vinter enn dette luremusværet - det er jo det som lager så håpløst føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! 
Håper på kaldere vær og høytrykk, her jeg ligger under pleddet og spiser paracet. :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært hos legen, røntgen av fingre bestilt. 
Heldigvis kom det litt snø i dag, kram og ren, sånn at det gikk an å gå på tur. :) 
Slapp å dusje hunden etterpå også.

Jippi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jerle skrev:

God overstått jul gode Loff. Den voffsen din er utrolig søt, koselig å se på snap.

 

 

Tror det er verdens gladeste lille hund. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...