Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

:hoho: 

Grøsser over Sauens løsning. :ler: 
Her burde kjøleskapsdøra definitivt snus, men nå har den vært feil i 12 år. Så da forblir det vel slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (4 minutter siden):

Grøsser over Sauens løsning. :ler: 
Her burde kjøleskapsdøra definitivt snus, men nå har den vært feil i 12 år. Så da forblir det vel slik. 

Er ikke min løsning. Det er eselet sin løsning. *fraskriver meg alt ansvar* :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

De burde stå ved siden av hverandre, om det er plass (hvem har det?), da er det en kjekk løsning med hver sin hengsling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kjøpt og installert ny maskin, det ble fra Power i stedet, fordi de faktisk hadde en, den kostet 1000 mindre og hadde kostet mye mer. :ler: 

Etter mye svette slit, bæring, skyve på stolputer (genialt) ut og inn, opp og ned trapper, plugger vi inn den nye og den virker heller ikke. 

Det var sikringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det en fullt fungerende maskin ute i gården. Og den nye bruker dobbelt så lang tid. Noen har brukt mye penger han kunne brukt på noe helt annet. Ikke le, det er ikke morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo litt, da. Noen som trenger en pent brukt Miele? Den har til og med 1600 o/min. :icon_lol: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men... :hoho: :troest: Selg den på Finn? Eller sjekk med Power om de har åpent kjøp eller andre muligheter for å ta den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jo! 

Vi orker ikke bære ut og inn igjen! Så selv om det er åpent kjøp, så beholder vi den nye. Er jo pakket ut og står nå og vasker uten klær. Prøver å selge den gamle på Finn. :nigo: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk solgt den etter en halvtime, den blir hentet i morgen. :tommelopp: Håper den varer lenge nå da, og at hun blir like glad i den som jeg har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og god natt. :klemmer: 

:ler:

Jo, det ble jo bra med vaskemaskinene til slutt. Den nye var satt ned med 4300kr, og vi solgte den gamle for 2000, så det ble jo en bra pris på den nye. Om vi hadde ventet med å kjøpe ny til den gamle ble ødelagt, så hadde vi jo ikke fått noe for den, og så hadde sikkert ikke en ny vært på salg. :fnise: 

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...