Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra dag i dag! Koselig, fint vær, 2 topper i posten som passet, og neglelakk. Vanlig lakk. Ble jo allergisk mot gel. Nå har neglene vokst 1 mm siden november også :danser: Nå er de snart på utsiden av fingertuppene. Har tatt 9 kosttilskudd hele vinteren. Nå skulle jeg ønske jeg visste hvilket av de det var som hjalp. :roll: 

Fysio sa sist at noen kroppsdeler trengte et par dagers ro. Men at jeg kanskje kunne sykle en rolig tur. Det er bare det at Gordon har slett ikke vært i form; bakhjulet var så morkent at det var hull i dekket og slangen tøt litt ut. Litt som den over bukselinninga som har dukket opp her i sommer. :huh: Forhjulet vinglet, han er både rusten, solbleket, sliten og lei livet. Jeg har risikert mitt et par ganger i sommer, ellers har han bare stått der ubrukt og vært trist.

Vurderte ny sykkel, men hey, det er dyrt. 
Noen tok ham med til byen på sykehus for høre om det var håp, og det var det! Litt før stengetid kunne jeg tråkke hjem med to nye dekk på 'smøre'blid sykkel. :nigo: 

I dag var også min første good hairday på flere år i dag. Selv på en dag med fuktig vær og sykkelhjelm. Mye har vokst ut etter coronaen.  Før corona så hadde jeg en noen tilfeller av orange, grønt og diverse andre mishaps. Så ✂️ ble benytter litt oftere enn ønsket. 

NÅ satser jeg på at jeg får sove også. :pls: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du skravler litt her igjen :klemmer: 
Og veldig bra at Gordon ble frisk etter behandlinga på sykehuset. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (16 timer siden):

Før corona så hadde jeg en noen tilfeller av orange, grønt og diverse andre mishaps.

:foto: ? :fnise: Jeg hadde et tilfelle av rosa hår som tenåring og har ikke beveget meg i nærheten av hårfarge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig besøk jo. :smilbla: 

:ler: Nei, nei ikke bilde. Det skal sies at mammaen min aldri har ledd så mye som da jeg tok av meg lua den dagen. :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syklet litt i dag også. Litt sår på en viss plass, så jeg tror Gordon skal få fri i morgen. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (9 timer siden):

Koselig besøk jo. :smilbla: 

:ler: Nei, nei ikke bilde. Det skal sies at mammaen min aldri har ledd så mye som da jeg tok av meg lua den dagen. :laugh: 

Det sies jo at en god latter forlenger livet - du får se det som et bidrag til hennes :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :ler: 

Vovsen og jeg har vært på tur i skogen og det var så varmt! Fristet til å ligge ute på terrassen og blåse i alt jeg har tenkt å gjøre i dag. Men det er mulig jeg gjør alt jeg har tenkt å gjøre, også legge meg ut på terrassen etterpå. Var ikke det smart, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet en pose 'Too good to go' på Coop i går kveld, og nå har vi 'dobbelt opp' av frukt og grønt. Det var nemlig bare frukt og grønt i posen. Pluss et litt tørt kneippbrød. (foretrekker loff jeg da ;) )Til frokost har jeg spist brokkoligrateng. Det var ikke godt. 
Nå har jeg kastet et par nektariner og en banan og noen druer. Mulig jeg koker noe tomatsaus etterpå. Spiser nå en overmoden melon for harde livet. Kjenner at det er litt rart i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som skryter veldig av det, og det er jo en god idé, men jeg mistenker at for meg som bare er én vil det enten ende med at jeg ikke får spist det opp eller at jeg spiser mer enn jeg ellers ville gjort, så jeg har styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vurdert å prøve jeg og, men blir liksom ikke så jeg gidder ta bussen for å hente en pose med mat. *lat* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vofsen har dårlig matlyst om dagen, så nå har hun gått ned til matchvekt igjen. Jeg vil ikke hun skal gå ned mer. Tror hun er drittlei hundematen sin. Ikke så rart, med de samme brune kulene hver dag. :ler:

I dag fikk hun fiskepudding, gulrot og potet med litt hvit saus på. Det var den gladeste hunden jeg har sett på lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...