Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nye 'ska vi dains'-deltagere. Jeg er visst helt uttafor, jeg. Vet jo ikke hvem halvparten er. Han med rosa briller som synes han er så deilig, f.eks. Hvem i huleste er det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innsett etterhvert at det er så mye og mange jeg ikke har peiling på - og at det igrunnen er en god ting... :fnise: 

Skrevet

:ler: 

Sant det! Like greit å ikke vite tror jeg også. 

Skrevet
På 31.7.2019 den 14.30, loffen skrev:

Iss!! :hoppe: :strix: 

:klem: 

Loffen ❤️

Skrevet

Yoo, slækk søndag. Vært på tur med vofsen som har løpetid, nå ligger hun her i sengen sin med truse på. Så søt atte.

Skrevet

Får vel dra ræva mi på trening. Har beindag, og lite lyst til knebøy. Det er det verste jeg vet! :ler: 

Skrevet

Skal bare sett på vaskemaskinen, rydde kjøkkenet, lakkere negler, re opp senga.. eh.. og sikkert noe annet kjekt først.

• 2 uker senere...
Skrevet

sikkert ikke. Har vært dårlig med det i det siste, formen er litt blæh.                                                                 Og nå halter vofsen igjen. Det var høyre bakben for 2 uker siden, nå er det venstre. Dyrlegen sa for to uker siden at det ikke var noe, nå skal vi ned igjen. 
Klart det ER NOE. :grine: 

Skrevet

Neida, fant ikke noe i dag heller. :huh: 

Kanksje jeg har en hund som synes det er gøy å hoppe rundt på tre ben? :huh: 

Skrevet

Hva skjer med å gå helt normalt hos dyrlegen, og halte igjen når du kommer hjem. :roll: 

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det altså. Er det noe hun får mer enn nok av, så er det oppmerksomhet. :laugh: 

Nå har jeg sett, i dag, at benken på kjøkkenet har fått et slitt merke etter henne der hun pleier å hoppe opp. Sr ut som hun dunker benet/skraper foten borti der hver gang hun skal opp. Vi fant ut dette i sted. Mistenker at det er det som har blitt til smerte/ubehag. Har hengt et pledd over der hun pleier å jumpe opp, sånn at hun slutter med det. Får heller løfte henne om hun vil opp til meg her jeg sitter. Nå ligger hun i sengen sin under bordet. :)

Så får vi se om det går over. 🙏

Skrevet

I dag har jeg ikke gjort en dritt! Føler meg uggen og kvalm, dårlig i magen, vondt i halsen. Drikker kaffe og Bepis, og spiser gresk youghurt. (Ελληνικό γιαούρτι) 
Også skal jeg lese litt gresk. 

Skrevet

Mulig at min forklaring på halting er litt søkt. :hoho: 

Men prøver så veldig å finne ut av det. :P 

Skrevet

Når du har vært på trening like mange ganger på en hel måned som jeg pleier å være på en uke. :roll: 
For en slappfisk! 

Skrevet
18 timer siden, loffen skrev:

Mulig at min forklaring på halting er litt søkt. :hoho: 

Men prøver så veldig å finne ut av det. :P 

Men det høres jo logisk ut, da.

Skrevet

Håper jeg har rett!
Ser dog ut til at hun bare halter etter hvile.. Men dyrlegen mente hun er for ung til å ha artrose.. håper det. Blir hun ikke bedre etter et par uker må vi røntge, og det må gjøres under full narkose. :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...