loffen Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #1541 Del Skrevet 2. desember 2018 Overlevde julebord. Ingen overtråkk, søling eller spying, ingenting å angre på. Og formen i dag er tipp topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #1542 Del Skrevet 2. desember 2018 Eller tipp topp, det er jeg jo aldri. Men sånn som er normal for meg da. Vært på tur i regnet, sett RBK ta gull. Hurra, for en fin dag. God 1. søndag i advent! 🕯️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #1543 Del Skrevet 2. desember 2018 Og ikke minst; buksedressen passet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. desember 2018 #1544 Del Skrevet 2. desember 2018 for julebord. God advent til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #1545 Del Skrevet 9. desember 2018 2. søndag i advent. Jeg har ikke bakt en eneste julekake, kanskje på tide å tenke på det. Derimot så står det en ribbe i ovnen. Feilberegnet tiden litt, poden er ute og øvelseskjører, også skal vi visst på trening etterpå. Og Noen? Greier han å følge med på ribba så lenge? 😨 Den blir sikkert ferdig svidd mens vi er på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #1546 Del Skrevet 9. desember 2018 Skrudde ned litt på varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #1547 Del Skrevet 15. desember 2018 Julepanikken er over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #1548 Del Skrevet 15. desember 2018 Tok meg sammen i dag og bakte tyske skiver, mandelflarn, lagde medisterkaker, handlet servietter, surkål, rødkål, sennep og kaffe. Så nå mangler jeg bare alle gavene og resten av maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #1549 Del Skrevet 15. desember 2018 Og vin! Må ha vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2018 #1550 Del Skrevet 16. desember 2018 God 3. Søndag i advent! Full julestress her og. Vin er viktig i jula, ser sant og si frem til den Bailey's en jeg skal unne meg når den siste gjesten har reist på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1551 Del Skrevet 18. desember 2018 Så sant, MarianneE! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1552 Del Skrevet 18. desember 2018 Jupp, da har de stengt Rampelys etter å ha latt troll herje vilt, og gitt seriøse brukere advarsel. Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1553 Del Skrevet 18. desember 2018 I dag bakte jeg julekaker, tok de ut av ovnen, også kjentes de så myke ut at jeg vill ha de inn igjen, og da skled de av plata og ble klemt inn mot veggen (ja, jeg har rimelig trangt kjøkken) og ble nokså flate. Bare de smaker OK, så. Godt med sild og/eller brunost på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. desember 2018 #1554 Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg skjønte aldri helt poenget med rampelys-forumet - å opprette det var jo å invitere til persondebatt og spekulasjoner. "Her kan dere diskutere kjendiser, men husk at persondebatt et mot KGs regler"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1555 Del Skrevet 18. desember 2018 Pepperkaker Kanelmandler Colakakor x 2 Krumkaker x 2 Tyske skiver Mandelflarn Julekake 1 med rosiner og 1 uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1556 Del Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg skjønte aldri helt poenget med rampelys-forumet - å opprette det var jo å invitere til persondebatt og spekulasjoner. "Her kan dere diskutere kjendiser, men husk at persondebatt et mot KGs regler"... Haha, det er jo sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2018 Forfatter #1557 Del Skrevet 18. desember 2018 Orker ikke bake mer. Det blir alltid kaker til overs. I dag kommer min elskede datter hjem til jul. Jeg gleder meg sånn! Hun er her veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. desember 2018 #1558 Del Skrevet 18. desember 2018 2 minutter siden, loffen skrev: Pepperkaker Kanelmandler Colakakor x 2 Krumkaker x 2 Tyske skiver Mandelflarn Julekake 1 med rosiner og 1 uten Men det store spørsmålet er jo om det er sukat i julekakene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. desember 2018 #1559 Del Skrevet 18. desember 2018 Bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2018 #1560 Del Skrevet 18. desember 2018 Selger du julebakst og? Kos deg med datter på julebesøk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå