Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Daria skrev:

Har det stått i nærheten av noe som lukter veldig sterkt? Jeg hadde en pakke knekkebrød som tok smak av solbærteen den delte hylle med i skapet...

Nei, har ligget i lukket kakeboks. I brødskuffen. Har laget dem selv, var så merkelig. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa! :strix:

I dag har jeg vært hos legen, nå er det litt støvtørking på gang før vi skal handle mat.
Da orker jeg ikke trene i dag, så det tar jeg i morra. :)  (Egentlig så sitter jeg bare her og drikker kaffe.)

Ute silregner det og det er 12 grader. :opplyser: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, loffen skrev:

Da har jeg vært litt sur på facebook også.
:nigo:

Og jeg trykket "liker" på innlegget ditt, så da er det vel bare å vente på utfordringa fra deg... :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett FB-innlegget ditt, men jeg kan jo gjette meg til hva den dreier seg om :P Synes den bilde-greia er morsom jeg. Gøy å se bilder av familiemedlemmer og venners foreldre og se familielikheter som ikke er så tydeligere ellers pga aldersforskjeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig koselig å se alle de gamle bildene! :Nikke:

Men jeg trykker ikke 'liker' på dem, for jeg vil ikke ta utfordringen selv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen ble bare surr. Jeg dro på trening og etter det ble jeg så utslått at jeg bare har ligget på sofaen og sovet. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de bildene har vært koslige, men jeg gidder ikke slikt selv. Tror jeg nok har likt et bilde eller to, men ingen har gitt meg utfordringen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks. :P

Akkurat nå skulle jeg vært ute på tur med noen andre damer, men den dumme kroppn min orket ikke. Jeg har nesten ikke sovet i natt og er utslitt av å snurre rundt i senga. Det ble for tidlig for meg. Så jeg ligger her og surfer litt, skal prøve å sove så kanskje jeg orker en kortere tur alene senere i dag.

Noen ganger hater jeg at jeg har det sånn. Virkerlig! Går glipp av så mye, men det vet jo ingen. Man legger ikke ut på face det man IKKE gjør liksom. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan bli en ny fb greier. *sjekket nesten inn på en eller annen fjelltopp* ...Holdt heller sengen idag.

Håper formen er stigende :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Takk Jerle, jeg er i alle fall oppe!

Edit:

Faktisk så skulle jeg jo vært opp på Tryslifjellet kommende helg! Men jeg blir her. :fnise: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...