Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Den 16.9.2016 at 22.43, loffen skrev:

Møkk lei hele Kvinneguiden.
Advarselspoeng pga. min fæle oppførsel her inne faktisk. Er det mulig?

Må ta pause.

Kos dere i Nord Korea alle sammen med Fotballfrue og konkursrytternes venner!

:goodbye:

Hva har du gjort nå da vennen? :sjokk:

Du får ikke lov å gå noen plass, blir ikke det samme uten deg. Selv om jeg ikke er så flink å skrive her, så er jeg her og leser hele tiden. Må ha Loffen her. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Jada så..
Fremdeles sur. Jeg har sluttet helt å sove også, det hjelper jo ikke på humøret. Prøver nå antipsykotika, men tja, i natt lå jeg jo våken selv med trippel dose. Har testet en uke nå, får vel prøve litt til. :filer: Blir jo snart schizofren uansett av dette så da har jeg jo rette pillen i hus. :icon_lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også irriterer han her meg: Yngvar Andersen

'Slik kommer du i gang, bli sprek med 3 minutters morgengym'

SÆRLIG :roll:

Glad jeg ikke har VG+ så jeg slipper å lese det og irritere meg enda mer.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2017 den 15.03, Auri skrev:

Hei Loffis! :klem: godt å se deg igjen, KG er ikke det samme uten!

Aw! Snille Auri :klemmer:

Også jeg som bare er sur og grinete. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde noe gærent/gæærn't/gæernt (WTF) med nakken min på trening i går. Sikkert når jeg skulle kjøre chins for første gang på over ett år. Ble litt ivrig tror jeg. Nå greier jeg ikke snu meg til siden eller ja, stort sett bevege hodet i det hele tatt. :ler:

Sitter her i sofaen og ser ut på det gufne været og heller innpå med kaffe.
Men jeg fikk sove i natt! :danser:

Herlighet jeg kan ikke huske sist. Jeg var våken bare rundt ti ganger også. Bliss. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sovnet ennå. 

Blir sprø av dette. Den nye superfabulistiske medisinen funker jo heller ikke 🙄💊

Klokka er ti over seks, Noen drar straks på jobb.. 

Zombie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :)

Var oppe da i sekstiden og tok en tablett til. Tror jeg sovnet i halv-ni-tiden, mener jeg hørte Poden gå hjemmefra. Sov til elleve. Ser at NAV har ringt *skrekk*, så nå har jeg brukt 10 minutter på å ringe dem tilbake, men de kunne ikke gi noe svar på hvorfor de skulle ha ringt meg. :roll:
Så nå får jeg bare lure videre på det da. :forvirret:


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Så fint å se deg igjen her inne! :)

Huff da, får håpe det ikke er noe alt for ille, men man vet jo aldri med NAV føler jeg. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, SPOCA! :)
Jeg satser på at de ringer tilbake om det er noe viktig. Aner ikke hva det skal være da. :vetikke: 

Ble jo redd da banken ringte også jeg, men de ville bare høre om jeg ikke skulle åpne en sparekonto. :ler: (Takk for forslaget, men her går det i minus hver måned, så å låne penger for å spare er ikke aktuelt altså. :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos.. kanskje man skulle kaste bort litt penger på viking-lotto i dag? Jeg spiller aldri, men om jeg skulle vinne i dag, så er alle bekymringer borte på null komma niks. :laugh: 
Oddsen for det er større enn om jeg skulle falle ut av et fly. Også jeg som nesten aldri flyr. :icon_lol: Koster det 50kr? Det er litt dyrt. Tenk så mye havregrøt jeg kan spise for 50kr. 
Det er også 5 pakker med 3kg vaskepulver fra Frist Price (anbefales). Eller 5 kubbelys fra Kid. To poser med 4-timers te-lys. En halv flaske rødvin. :unsure:


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...