loffen Skrevet 1. september 2016 Forfatter #441 Del Skrevet 1. september 2016 2 timer siden, Daria skrev: Har det stått i nærheten av noe som lukter veldig sterkt? Jeg hadde en pakke knekkebrød som tok smak av solbærteen den delte hylle med i skapet... Nei, har ligget i lukket kakeboks. I brødskuffen. Har laget dem selv, var så merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. september 2016 Forfatter #442 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg syklet i skogen! Og det gikk bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2016 #443 Del Skrevet 2. september 2016 Hurra for sykletur Loffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2016 Forfatter #444 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Jaa! I dag har jeg vært hos legen, nå er det litt støvtørking på gang før vi skal handle mat. Da orker jeg ikke trene i dag, så det tar jeg i morra. (Egentlig så sitter jeg bare her og drikker kaffe.) Ute silregner det og det er 12 grader. Endret 2. september 2016 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2016 Forfatter #445 Del Skrevet 2. september 2016 Da har jeg vært litt sur på facebook også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2016 Forfatter #446 Del Skrevet 2. september 2016 Utfordring lizzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2016 #447 Del Skrevet 3. september 2016 God morgen. Håper du får en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2016 #448 Del Skrevet 3. september 2016 6 timer siden, loffen skrev: Da har jeg vært litt sur på facebook også. Jeg var veldig enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2016 #449 Del Skrevet 3. september 2016 7 timer siden, loffen skrev: Da har jeg vært litt sur på facebook også. Og jeg trykket "liker" på innlegget ditt, så da er det vel bare å vente på utfordringa fra deg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2016 Forfatter #450 Del Skrevet 3. september 2016 Herlig dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. september 2016 #451 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg har ikke sett FB-innlegget ditt, men jeg kan jo gjette meg til hva den dreier seg om Synes den bilde-greia er morsom jeg. Gøy å se bilder av familiemedlemmer og venners foreldre og se familielikheter som ikke er så tydeligere ellers pga aldersforskjeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. september 2016 Forfatter #452 Del Skrevet 4. september 2016 Ja, det er veldig koselig å se alle de gamle bildene! Men jeg trykker ikke 'liker' på dem, for jeg vil ikke ta utfordringen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. september 2016 Forfatter #453 Del Skrevet 4. september 2016 Søndagen ble bare surr. Jeg dro på trening og etter det ble jeg så utslått at jeg bare har ligget på sofaen og sovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 5. september 2016 #454 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg synes de bildene har vært koslige, men jeg gidder ikke slikt selv. Tror jeg nok har likt et bilde eller to, men ingen har gitt meg utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2016 Forfatter #455 Del Skrevet 6. september 2016 Flaks. Akkurat nå skulle jeg vært ute på tur med noen andre damer, men den dumme kroppn min orket ikke. Jeg har nesten ikke sovet i natt og er utslitt av å snurre rundt i senga. Det ble for tidlig for meg. Så jeg ligger her og surfer litt, skal prøve å sove så kanskje jeg orker en kortere tur alene senere i dag. Noen ganger hater jeg at jeg har det sånn. Virkerlig! Går glipp av så mye, men det vet jo ingen. Man legger ikke ut på face det man IKKE gjør liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. september 2016 #456 Del Skrevet 6. september 2016 Kanskje det kan bli en ny fb greier. *sjekket nesten inn på en eller annen fjelltopp* ...Holdt heller sengen idag. Håper formen er stigende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2016 Forfatter #457 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Takk Jerle, jeg er i alle fall oppe! Edit: Faktisk så skulle jeg jo vært opp på Tryslifjellet kommende helg! Men jeg blir her. Endret 6. september 2016 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2016 Forfatter #458 Del Skrevet 6. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2016 Forfatter #459 Del Skrevet 6. september 2016 Jepp, vi prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. september 2016 #460 Del Skrevet 7. september 2016 Funka det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå