Gå til innhold

Jeg får høre av fremmede at jeg bidrar til «det syke kroppsidealet» med min blotte eksistens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noe tøv.

Anonymous poster hash: a3111...72c

 

Du høres ut som en tykk person som sliter med å slanke seg, og som derfor ikke kan forstå hvordan noen kan slite med å legge på seg. Vel, jeg har vært undervektig hele livet, kan spise 3000 kcal om dagen og fortsatt ikke legge på meg et gram. Dette har vært en stor byrde, og som har ført til at jeg har blitt mobbet fordi jeg er så tynn. 

Anonymous poster hash: 6ca4a...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Går igjen at det er ressurssvake grå mus som tenker slik, de føler seg trua av noe så elementært som kropp og noen kg for mye.

Anonymous poster hash: 3e761...9b6

 

Går igjen at de med svært få og tynne argumenter må ty til hetsing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er ufine og slenger mye dritt. Det er ikke noe nytt! Man har vel lettere for å tro at en tynn person tåler det, siden de passer inn i "idealet". 



Anonymous poster hash: 6d2aa...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du høres ut som en tykk person som sliter med å slanke seg, og som derfor ikke kan forstå hvordan noen kan slite med å legge på seg. Vel, jeg har vært undervektig hele livet, kan spise 3000 kcal om dagen og fortsatt ikke legge på meg et gram. Dette har vært en stor byrde, og som har ført til at jeg har blitt mobbet fordi jeg er så tynn. 

Anonymous poster hash: 6ca4a...0c4

 

 

Med mindre du er høy og/ eller veldig aktiv, så kan du ikke det. Du skriver også "kan", noe jeg regner med betyr du vanligvis ikke gjør det. Noe som igjen betyr at du selvsagt ikke går opp i vekt når du ikke spiser mye. Mange tynne spiser så lite til vanlig at de overvurderer hvor mye de spiser de få dagene de spiser mye. Dersom man er vant til å spise små måltid og lite innimellom, så kan 4 måltid og to mellommåltid virke enormt mye, men egentlig er det bare normal mengde. Har de noen dager der de spiser 4 måltid og litt innimellom tenker de at de har spist kjempemye og skjønner ikke hvorfor de ikke går opp i vekt, men så spiser de mindre dagene etterpå fordi de fortsatt er litt mett.

 

Jeg er selv undervektig grunnet magesykdom. Det ville vært relativt enkelt for meg å gå opp dersom jeg ikke ble å raskt syk av å spise. Jeg hadde en bra periode der jeg spiste normale mengder mat og gikk opp noen kilo, men så ble jeg syk igjen og gikk ned igjen.

 

Når det gjelder hva andre tenker om kroppen min, så bryr det meg fint lite. Dersom jeg får kommentarer på det kan jeg være frekk tilbake. Blir ikke lei meg av at noen mennesker bryr seg så mye om utseende at de tror de vil såre meg også. Det sier heller mer om hvor deres egne svakheter ligger noe jeg kan bruke mot dem. 

Anonymous poster hash: f3527...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...