Gå til innhold

Jeg får høre av fremmede at jeg bidrar til «det syke kroppsidealet» med min blotte eksistens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor man skal rakke ned på noen på den måten. En kropp er en kropp, men det viktigste er at den er sunn, sterk og frisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor man skal rakke ned på noen på den måten. En kropp er en kropp, men det viktigste er at den er sunn, sterk og frisk.

 

...og er den ikke sunn, sterk og frisk så er det fortsatt ingen grunn til å rakke ned på den da heller... 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg forstår ikke hvorfor mennesker har et så enormt stort behov for å kommentere andres kropp

Uansett om personen veier 200 kilo eller 40 kilo så skal man ikke drive å kommentere

Er en person undervektig eller overvektig så tror jeg faktisk at personen selv er klar over det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og er den ikke sunn, sterk og frisk så er det fortsatt ingen grunn til å rakke ned på den da heller... 

Hvor har jeg skrevet at man skal rakke ned på noen? Ikke ilegg meg meninger er du snill. Det er en latterlig hersketeknikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er kvinner verst, som alltid. 

 

Det er ingenting kvinner hater mer enn andre kvinner som ser bedre ut enn dem selv.



Anonymous poster hash: a3111...72c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er kvinner verst, som alltid.  Det er ingenting kvinner hater mer enn andre kvinner som ser bedre ut enn dem selv. Anonymous poster hash: a3111...72c

Du vet tydeligvis ikke stort om kvinner. Det er et stort flertall av menn om rakker ned på kvinnekropp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet tydeligvis ikke stort om kvinner. Det er et stort flertall av menn om rakker ned på kvinnekropp.

Bevis?

Anonymous poster hash: e3628...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg skrevet at man skal rakke ned på noen? Ikke ilegg meg meninger er du snill. Det er en latterlig hersketeknikk.

Fikk ikke inntrykk av at det var hersketeknikker, bare en slags naturlig forlengelse av det du skrev. Der ser du hvor forskjellig man kan tolke ting...

Anonymous poster hash: d762a...0fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg skrevet at man skal rakke ned på noen? Ikke ilegg meg meninger er du snill. Det er en latterlig hersketeknikk.

 

Jeg ila ikke deg en eneste mening der. Og er det hersketeknikk å bare fortsette en setning? (Hadde det vært en hersketeknikk hvis det hadde vært det du hadde trodd? Hva er herskete med det, jeg skjønner ikke.)

 

Fikk ikke inntrykk av at det var hersketeknikker, bare en slags naturlig forlengelse av det du skrev. Der ser du hvor forskjellig man kan tolke ting...

Anonymous poster hash: d762a...0fb

 

Takk AB, det var det det var. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Kan tenke med det er flest overvektige som hakker ned på henne. Typisk det.

Min erfaring er at tynne mennesker rakker like mye ned på andre tynne mennesker, som tykke mennesker gjør det

Altså det spiller ingen rolle om de er tynne eller tykke, mennesker kan være slemme uansett

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så frekt og trist! Håper hun svarer det samme tilbake, enten de er tykke, farger håret, trener eller bruker maskara. Som Hello Kitte skriver er det noe veldig rart med dette behovet enkelte har for å kommentere andres kropper. Jeg trodde det var mest eldre som holdt på sånn (ikke at de har rett til det de heller), men det går kanskje mer inn på en om jevngamle kommer med sånne kommentarer. Enten man er tykk eller tynn synes jeg man skal få slippe å høre at man er ekkel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piraten

Min erfaring er at tynne mennesker rakker like mye ned på andre tynne mennesker, som tykke mennesker gjør det

Altså det spiller ingen rolle om de er tynne eller tykke, mennesker kan være slemme uansett

Sant det, men har ofte hørt og sett overvektige hakker ned på veldig tynne. Jeg lurer på hvorfor. Vil de selv bli tynne så slanker de seg. Ikke verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lettere å legge på seg enn å slanke seg...



Anonymous poster hash: e3628...cbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke inntrykk av at det var hersketeknikker, bare en slags naturlig forlengelse av det du skrev. Der ser du hvor forskjellig man kan tolke ting...

Anonymous poster hash: d762a...0fb

Ja, man kan tolke ting forskjellig.

 

Jeg ila ikke deg en eneste mening der. Og er det hersketeknikk å bare fortsette en setning? (Hadde det vært en hersketeknikk hvis det hadde vært det du hadde trodd? Hva er herskete med det, jeg skjønner ikke.)

 

 

Takk AB, det var det det var. :)

Da er vi egentlig enige. Ting kan tolkes og siden jeg tolket deg feil, beklager jeg det :blomst:.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Sant det, men har ofte hørt og sett overvektige hakker ned på veldig tynne. Jeg lurer på hvorfor. Vil de selv bli tynne så slanker de seg. Ikke verre.

Hvordan forklarer du alle tynne som hakker på alle med bittelitt former eller større? De skulle ønske de var feitere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å legge på seg enn å slanke seg... Anonymous poster hash: e3628...cbc

Tåpelig skrevet

Du har med andre ord ikke lest artikkelen? Les den før du uttaler deg for her aner du tydeligvis ikke hva du snakker om. Dessuten hvorfor i helvete skal en måte legge på seg for å ikke få negative kommentarer på kroppen sin? Hvorfor er det så vanskelig å bare godta at noen er tynne og noen er tykke, noen høye, noen lave, noen med eple fasong, noen med pære, noen med brunt hår noen med blondt og heller bry seg mest med sin egen kropp? Hvorfor må alle være A4 og lik hverandre for å få være i fred for negative kommentarer og hetsing for kroppen sin. Herlighet vi lever i 2015 et hver oppegående menneske burde jo ha skjønt for lenge siden at kropper er forskjellige, noen tynne noen tykkere og det er faktisk helt fantastisk. En skal ikke måte gå litt opp i vekt bare for at andre skal la en få være i fred med tåpelige utsagn!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...